Gå til innhold

Hvordan har du det akkurat nå?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Interessant smiley Jessica. Betyr det at du fóler deg rórt?

Godt spørsmål - jeg tror den kan brukes til så mangt.. for min del tror jeg den akkurat nå betyr at jeg føler meg litt midt i mellom glad og trist.. at det begynner å bli litt bedre :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Godt spørsmål - jeg tror den kan brukes til så mangt.. for min del tror jeg den akkurat nå betyr at jeg føler meg litt midt i mellom glad og trist.. at det begynner å bli litt bedre :hug:

Äáah! Du har det litt sánn "bittersweet" i hvordan du fóler det ná, mener jeg? Háper at du vil fóle deg litt mer tróstet snart. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Äáah! Du har det litt sánn "bittersweet" i hvordan du fóler det ná, mener jeg? Háper at du vil fóle deg litt mer tróstet snart. :klemmer:

Tusen takk søteste! Det vil jeg nok :) Ting ser gjerne annerledes ut når en ny dag ønskes velkommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Tusen takk søteste! Det vil jeg nok :) Ting ser gjerne annerledes ut når en ny dag ønskes velkommen

Det er ná sant. Er litt rart det der med á fóle seg litt nedfor i lópet av kvelden/natta, og sá nár en starter en ny dag igjen sá fóler en seg ofte mye bedre i humóret sitt. Men sá er jo natta ment for á sove ut, og neste dag er ment til á fortsette med á leve livet videre. 1756198hbizgwvdw6.gif

Ps: Takk for det sóte Thank You bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...