Gå til innhold

Hvordan har du det akkurat nå?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest SunflowerPenguin

Noen ganger er det nesten som om at det å lese et slikt forum som kvinneguiden er litt for mye, altfor sosialt, eller bare borderline intimt. Heh, for mye pikk og fitte prat, noe som nok må sies å være vemodig med tanke på hvor kjedelig livet mitt er. :|

Nár det blir for mye for meg sá har jeg godt av á vaere litt vekk fra dette forumet en stund. Noen ganger kan det bli litt deprimerendes ogsá med á vaere innpá her. Sjólv om jeg liker meg bra innpá Sosial og Góy forumet, oftest en plass hvor du kan smile igjen eller komme inn i et bedre humór.

Men joda, noen ganger hjelper det á holde seg litt unna av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars Albert. Her kan du fá en kopp kaffe sá du kan roe deg litt ned --> :kaffekopp: Og kanskje litt sjokolade vil hjelpe litt det ogsá? --> :sjokolade:

Albert tykkjer det var meget hyggeleg av deg, men er mykje einsam på garden sin, så han er ikkje så godt vane med folk. Albert blir derfor litt stressa når nokon er hyggelege. :bond: Etter ei stund fekk Albert summa seg og drakk kaffen, og blei hyper. Albert nytta anledninga til å vaska golv på ein meget aggressiv-hyper måte. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Albert tykkjer det var meget hyggeleg av deg, men er mykje einsam på garden sin, så han er ikkje så godt vane med folk. Albert blir derfor litt stressa når nokon er hyggelege. :bond: Etter ei stund fekk Albert summa seg og drakk kaffen, og blei hyper. Albert nytta anledninga til å vaska golv på ein meget aggressiv-hyper måte. :sprettoy:

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SånnCirka

Kjeder meg litt.. Usikker på om jeg skal begynne å pakke inn julegaver, male to testfarger på stueveggen for å bestemme farge etterhvert, eller om jeg bare skal sløve på KG med TVn på, mens jeg får tiden til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...