Gjest Diva Skrevet 27. november 2002 #21 Del Skrevet 27. november 2002 Synes det er litt smålig jeg, å si at flaggremser med det norske flagget er nasjonalistisk / for patriotisk. Vi bor da i Norge for pokker ! Er det så ille ? Tror for øvrig ikke vi er det eneste landet som dekorerer slik til jul. Tror neppe folk pynter med dette for å være rasister - har ikke hørt på maken jeg Det er STOR forskjell på å ha nasjonalfølelse og vare nasjonalist / rasist. Oppegående folk burde vite såpass. For de fleste er dette tradisjon som for dem hører julen til! Selv derimot, har jeg ikke planer om å ha flaggremser på treet,- vi vil ha et lite og stilrent juletre og har heller ikke råd til masse pynt. Så det blir noen remser med sølvfargede glitterbånd/perlerader og matte kuler i sølv og blått. Gleder meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 27. november 2002 #22 Del Skrevet 27. november 2002 Mange snakker om stilrene juletre... Noe slikt kunne jeg aldri tenkt meg. Jeg er opvokst med et "overpyntet" juletre, og slik synes jeg juletrær skal være. Vi har julelys med fagede pærer (og jeg har fått tak i det til meg selv også, da min bror ved en tilfeldighet fant slike på butikken et år, har vært umulig å oppdrive så mye som reservepærer til de mamma og pappa har, fra 70-tallet... Nå er det hamstret, lys til meg og min bror, og 4 pakker hver med reservepærer Stilrent blir aldri mitt/vårt juletre. De første årene blir det nok ikke overpyntet, men bare vent... med ungene kommer julepynten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. november 2002 #23 Del Skrevet 27. november 2002 Flagg er bedre enn glitter! Har aldri tålt glitter på juletreet! Vi har ingen av delene, men masse røde sløyfer, engelhår rundt lysene, kurver, stjerner av halm og noen epler og hjerter i rødt. Alle har vel sine egne tradisjoner når det gjelder juletreet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå