Gå til innhold

Finne jeans til min kroppsfasong?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har veldig problemer med å finne jeans som passer min kroppsfasong. Jeg er smal over hoftene, men har ganske muskuløse bein og rumpe. Jeg passer derfor best til bukser som har bootcut og ikke for lavt liv. Jeg er veldig fornøyd med snittet til &-jeansen til H&M (modellen Loyal). Men: de mister jo fasongen fullstendig etter noen få vask (vasker dem på 30 grader uten bruk av skyllemiddel). Ser jo ut som jeg går med saggebukser :overrasket: Liker heller ikke den utvaska looken.

Som dere skjønner kan jeg ikke bruke typisk ungdomsmerker(BikBok osv), pga for lavt liv, og da får ikke rumpa mi plass :overrasket: I H&M str bruker jeg 26-30, men når jeg har andre buksemerker har den størrelsen vært for liten :forvirret:

Hvilket buksemerke kan dere anbefale?

:)

(PS: er ikke villig til å bruke mer enn 1000 kr på en bukse, er galskap å bruke mer på et klesplagg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg har også muskuløse bein og rumpe, men smale hofter, og liker Diesel. Men jeg liker rette bein best, og de modellene jeg synes er fine, koster alle over 1000 kroner (les: ca 1500).

Kanskje Lee har en OK modell du kunne teste ut? Eller 572 Bootcut fra Levi's?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker mine Loyal som jeg vasker alt annet, 40 grader og tromling etterpå. Mine er mørkeblå uten slitt look, og har vart i vel 20 vask nå ca.

Hvis dine jeans blir så fort stygge ville jeg gått tilbake og reklamert på dem.

Dessuten kommer Loyal i nye vasker hele tiden, og det er ikke sikkert dame og ungdomsavd. har samme utvalg. Ei heller alle butikkene i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har også muskuløse bein og rumpe, men smale hofter, og liker Diesel. Men jeg liker rette bein best, og de modellene jeg synes er fine, koster alle over 1000 kroner (les: ca 1500).

Kanskje Lee har en OK modell du kunne teste ut? Eller 572 Bootcut fra Levi's?

Takk for tips! Hvis buksene holder seg bra i vask, er jeg faktisk villig til å betale mer enn 1000 kr også. Får man kjøpt de Diesel-buksene du tenker på i vanlige Carlingsbutikker, eller er det andre butikker jeg må gå i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Takk for tips! Hvis buksene holder seg bra i vask, er jeg faktisk villig til å betale mer enn 1000 kr også. Får man kjøpt de Diesel-buksene du tenker på i vanlige Carlingsbutikker, eller er det andre butikker jeg må gå i?

Carlings har Diesel, men det har også Bik Bok og JC, for eksempel. Sist kjøpte jeg hos Bik Bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...