Gå til innhold

String bikini er så stygt, er du enig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det må være lov å snakke om smak og behag? Dere som digger string har sikkert noe annet dere ikke liker. Dessuten er det ingen som nekter noen å gå med string.

Jeg har selv en mannlig venn på 35+ som er veldig opptatt av stringtruser/bikini. Syns alle jentene burde gått med sånt, men vil såklart ikke at dama si skal gå rundt sånn og vise seg da. Helt ærlig.  Det ser tacky ut. Det er en av grunnene til at jeg selv ikke går med det.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (4 timer siden):

Det må være lov å snakke om smak og behag? Dere som digger string har sikkert noe annet dere ikke liker. Dessuten er det ingen som nekter noen å gå med string.

Jeg har selv en mannlig venn på 35+ som er veldig opptatt av stringtruser/bikini. Syns alle jentene burde gått med sånt, men vil såklart ikke at dama si skal gå rundt sånn og vise seg da. Helt ærlig.  Det ser tacky ut. Det er en av grunnene til at jeg selv ikke går med det.

jeg selv har ikke gått med string noensinne, kanskje et par ganger som fjortis, og jeg fant kjapt tilbake til sloggisene mine. 😮 aka bestemortruser. tror ikke jeg har vært nok eksponert for string til å mene noe om det. har ikke vært utsatt for noe mas heller om string. heldigvis. 

Anonymkode: 942cf...b64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 13.06):

Det er ikke pent og ingen burde gå med det.

Anonymkode: 63287...3d4

Nei vel. 🫡

Anonymkode: 13aff...69a

AnonymBruker
Skrevet

Finnes ikke noe vakrere enn string bikini🥰

Anonymkode: 8afe9...fb3

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Finnes ikke noe vakrere enn string bikini🥰

Anonymkode: 8afe9...fb3

🤮

Anonymkode: e6506...147

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt upassende i samfunnet, jeg!

Samme med toppløs soling og bading.

Blir det samme som om menn skulle fått gå med utildekkede, erigerte peniser etter min mening.

Ikke fortell meg at flotte bryster ikke tenner menn like mye som erigerte peniser tenner kvinner!

Hvorfor viser du puppene dine til min mann, liksom!?

Anonymkode: 8f3e6...f13

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er litt upassende i samfunnet, jeg!

Samme med toppløs soling og bading.

Blir det samme som om menn skulle fått gå med utildekkede, erigerte peniser etter min mening.

Ikke fortell meg at flotte bryster ikke tenner menn like mye som erigerte peniser tenner kvinner!

Hvorfor viser du puppene dine til min mann, liksom!?

Anonymkode: 8f3e6...f13

De færreste kvinner blir tent av synet av en erigert penis. 
De fleste menn klarer fint å være på en strand med toppløse damer uten å få ereksjon. 
Etter min mening er det ingen større grunn til at kvinner skal dekke overkroppen under soling og bading enn at menn skal gjøre det. På 70-, 80- og 90-tallet var toppløs soling normen. Det er det fortsatt i mange europeiske land. 

AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (6 timer siden):

på en strand med toppløse damer uten å få ereksjon. 

😕

Anonymkode: 10f15...1eb

• 2 uker senere...
Skrevet

Syns ikke det er så trivelig å se rett hjem når vedkommende ligger ovenfor meg altså. Har aldri syns det er særlig pent. 

• Liker 1
Skrevet

Omg, fant denne tråden her nå og dauer av noen av kommentarene 😂

Jeg syns det går litt igjen da, at veldig mange her (ikke alle) mener at de som har fine rumper kler det, men de som ikke har fine rumper ikke kler det. Med andre ord: det HAR altså litt med å vise frem en fin rumpe som andre kan se på, altså? Skulle ønske dere som mener at noen kler det og andre ikke, bare kunne innrømme det 😆 Dersom det IKKE har noe med kikking eller å vise seg frem å gjøre, så måtte dere jo mene at det er greit at absolutt alle kan gå med det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 17.01):

Signerer denne. Nå er det mange bikinitruser som har 90 % av stoffet på magen og hoftene, mens 95 % av rumpa dingler utenfor. Hva er egentlig poenget? 

Anonymkode: ab59d...5ea

Jeg har en sånn truse 😂 eller, ikke 90% som er på utsida da men. Den er liten bak, som de aller fleste bikinitruser er, og høy i livet. Det er fordi jeg har en utrolig skrukkete mage etter flere svangerskap, og jeg føler meg SÅ ukomfortabel med at løshuden skal henge og slenge utafor trusekanten på stranda. Så da vet du hvorfor kanskje noen gjør det da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...