AnonymBruker Skrevet 2. juli #201 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vi klar for nok en sommer i string folkens?🏝️🏝️ Anonymkode: 8afe9...fb3 Er det greit jeg har på min under en normalt dekkende bikini truse? Rumpa mi har falt. 🐬☀️ Anonymkode: 11f39...c04
AnonymBruker Skrevet 4. juli #202 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 21.8.2025 den 15.29): Alle menn burde begynne å gå med string, så kanskje damene ser hvor dumt det ser ut 😅 Anonymkode: 7f2e3...8d1 Dette!!! Anonymkode: 1214f...24c 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #203 Skrevet 4. juli Grusomt stygt, uansett hvordan kroppen ser ut. De som går med sånt gjør det åpenbart for å vise seg frem, men det ser bare ekkelt ut. Anonymkode: b3216...0e5 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli #204 Skrevet 4. juli Veldig enig, og jeg er ikke gammel og grå (enda) 😂 synes det er harry og usmakelig, ser ikke pent ut på den smekreste ræva på stranda heller. Himler med øya over de bare rævskinkene, men øyenbrynene løfter seg gjerne over andre rumper i mer sexy tøy 🥰 Anonymkode: e6c65...27d 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #205 Skrevet 4. juli Absolutt ikke fint. Samme med badekjole og speedo. Anonymkode: 00125...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #206 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Grusomt stygt, uansett hvordan kroppen ser ut. De som går med sånt gjør det åpenbart for å vise seg frem, men det ser bare ekkelt ut. Anonymkode: b3216...0e5 Jeg tror de gjør det for p bli brunest mye. Ser det er de som smører seg med sololje som ofte går slik. Damer i alle aldre og str. Anonymkode: 00125...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #207 Skrevet 5. juli Veldig vakkert og masse string på Kreta !🤩🤩🤩 Anonymkode: 8afe9...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #208 Skrevet 5. juli Synes det vitner om et usunt oppmerksomhetsbehov. Anonymkode: be4e1...a55 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #209 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes det vitner om et usunt oppmerksomhetsbehov. Anonymkode: be4e1...a55 neida, bare du som blir misunnelig på dem. Anonymkode: f690e...9df 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #210 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): neida, bare du som blir misunnelig på dem. Anonymkode: f690e...9df Hvorfor skal jeg misunne de som har stort oppmerksomhetsbehov? Jeg er heller glad jeg ikke har det. Anonymkode: be4e1...a55 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #211 Skrevet 5. juli Agreed, men jeg prøver bare å la være å se. Mange som sikkert synes mitt badetøy ser heslig ut også, litt sånn kjerring kanskje? Who cares. Anonymkode: f566e...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #212 Skrevet 6. juli Er ikke dette vakkert…? 😉🔥🏝️ Anonymkode: 8afe9...fb3 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #213 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke dette vakkert…? 😉🔥🏝️ Anonymkode: 8afe9...fb3 Nei. Anonymkode: a429a...5b0 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #214 Skrevet 6. juli Syns ikke det er noe styggere enn vanlig stringtruse. Jeg hadde ikke følt meg komfortabel med det, men det er mange flotte rumper rundt om kring som absolutt fortjener oppmerksomhet. Anonymkode: e41bb...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #215 Skrevet 6. juli Som mann er det bare fint hvis dem hare fine rumper. Sier seg selv. Er stygt på bleirumper. Hvis man vil vise rumpa bør den være fin 😅 Anonymkode: 84f05...05c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #216 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Anonymkode: a429a...5b0 Feil svar 😉 Anonymkode: 8afe9...fb3
AnonymBruker Skrevet 6. juli #217 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 5.7.2026 den 11.50): neida, bare du som blir misunnelig på dem. Anonymkode: f690e...9df Damer godt oppi prene går også i slike. Så en Italiensk dame på sikkert 75 med slik her om dagen. Ikke misunnelig på trusa eller alder. Anonymkode: 00125...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #218 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Som mann er det bare fint hvis dem hare fine rumper. Sier seg selv. Er stygt på bleirumper. Hvis man vil vise rumpa bør den være fin 😅 Anonymkode: 84f05...05c Stranda skal føles konfortabel for alle. At dere liker å glo kan dere tie stille med så man kan gå i fred på strender. Kler meg i bikini fordi det er kjekkest med tanke på bading. Anonymkode: 00125...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #219 Skrevet 6. juli Ah, enda en tråd der damer får kritikk uansett hva de går i. Det trenger vi jo mer av. Jeg går ikke med stringtruse, men om jeg oppsøker ei strand så griper jeg ikke etter perlekjedet mitt og gisper om det vandrer noen forbi som gjør det. Anonymkode: 87bf8...b88 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli #220 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 5.7.2026 den 11.45): Synes det vitner om et usunt oppmerksomhetsbehov. Anonymkode: be4e1...a55 Hvorfor ser dere på dem? Jeg går sjelden i bikini og ikke stringbikini på 25 år😅 men så stygt som dere mener det er synes heg er overdrevent. La folk gå i hva de vil på stranden og hjemme i sin egen hage. Anonymkode: fe6f4...e06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå