Gå til innhold

String bikini er så stygt, er du enig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er fint på fine kropper. Men jeg synes folk bør få gå i det de vil, uavhengig av om jeg eller andre synes det er fint.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

String er stygt, ingen kler det! 

Anonymkode: 63bf3...3b4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

String er stygt, ingen kler det! 

Anonymkode: 63bf3...3b4

String er vakkert, alle kler det!

mest usexye med vanlig bikini er hvordan den hele tiden må rettes på etter å ha badet.. en string sitter mye bedre 

Anonymkode: 8afe9...fb3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2026 den 12.43):

image.thumb.jpeg.bf4a9c21b7e351cb31b1161e97c268d4.jpegEr ikke dette vakkert…? 😉🔥🏝️

I grunn ikke altså. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

String er vakkert, alle kler det!

mest usexye med vanlig bikini er hvordan den hele tiden må rettes på etter å ha badet.. en string sitter mye bedre 

String er tacky, ingen kler det.

Hvis man hele tiden må rette på bikinien sin er jo det kanskje et tegn på at det er feil passform eller størrelse. Jeg må i hvert fall aldri rette på min, og det er IKKE string.

Anonymkode: 962d5...755

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 14.27):

Synes egentlig det er styggere med slike bakdeler som dekker hele. 

Og ikke minst - alle som har lagt null penger i badetøy. Man ser kvaliteten veldig raskt. 

Anonymkode: 7925a...00f

Hvorfor er det stygt å dekke hele rumpa??

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

String er tacky, ingen kler det.

Hvis man hele tiden må rette på bikinien sin er jo det kanskje et tegn på at det er feil passform eller størrelse. Jeg må i hvert fall aldri rette på min, og det er IKKE string.

Anonymkode: 962d5...755

De fleste truser har feil passform og ender opp helt eller delvis inni rumpa. Lav skjæring/badeshorts er det eneste (bortsett fra string) som ikke trenger å rettes på hele tiden.

• Liker 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (På 1.8.2025 den 15.08):

Og for å ta noe veldig heldekkende - hvordan er dette UDELIKAT? Bara og Careless selger jo endel veldig heldekkenee. 

Spørsmålet er jo ikke «pent», men «krekselig» rent sånn hvor mye innsyn man får. IMG_9626.thumb.png.b12ddb7d0726bba701c5f8eff94735e6.png
IMG_9627.thumb.jpeg.30048a618873c3d4cf8bd95ab7068b06.jpeg

Er dette heldekkende? Viser jo mye av rumpa, da..

AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er det stygt å dekke hele rumpa??

Skjult manipulasjon av å ikke få se rumpene våre.

Anonymkode: 11f39...c04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

image.thumb.jpeg.bf4a9c21b7e351cb31b1161e97c268d4.jpegEr ikke dette vakkert…? 😉🔥🏝️

Hun hadde vært finere med ei bikinitruse. I tillegg slipper unger å se på så og si nakne damer.

Anonymkode: f8ceb...f2e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På veldreide unge kvinner er det fint. Voksne damer som meg selv med noen kg for mye som ikke har disiplinen til å verken spise riktig eller trene ofte nok kan og burde styre unna. Men det er min mening. 

Anonymkode: 2300e...aac

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er pent dersom dama er pen. Det aller styggeste er og blir bikinier som ser ut som granny panties. Sånne truser som alle damene brukte å bruke på 90 tallet, de er fortsatt normalen i Japan og sikkert blandt de eldre generasjonene i Norge. Vil mye heller at damene går med boxershorts en de. Men kanskje dette gjelder mer for undertøy en bikinier. Men det er jo egentlig samme greia.

Anonymkode: b23e4...789

• Liker 1
Skrevet

Eh, nei...på ingen måte...

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er lite kledelig

Anonymkode: 7f2e3...8d1

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2025 den 13.43):

Veldig mange som graver bikinitrusa langt inn i rumpa mens rumpeballene henger langt utenfor. Det er stygt uansett kropp og alder. Syns også at mange menn burde skjerpe seg der de dasser lutrygget rundt med dissemagen hengende over badebuksa. Går faktisk an å rette seg opp i ryggen. 

Anonymkode: ab59d...5ea

Så dømmende du er da, hvorfor bryr du deg? Virker som det tar stor plass hos deg.

Anonymkode: 779b4...129

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så dømmende du er da, hvorfor bryr du deg? Virker som det tar stor plass hos deg.

Anonymkode: 779b4...129

Ikke meg du siterer, men h..n har vel lov til å ha smak og behag akkurat som deg?

Anonymkode: e6506...147

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Svømmer nylig, og ser mange unge jenter gå rundt i string. De får så mange blikk fra gamle menn, må jo være ubehagelig? Eller liker de å vise seg frem kanskje? 

Anonymkode: e2a61...e7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Svømmer nylig, og ser mange unge jenter gå rundt i string. De får så mange blikk fra gamle menn, må jo være ubehagelig? Eller liker de å vise seg frem kanskje? 

Anonymkode: e2a61...e7a

det er jo bare rumpe, skjønner virkelig ikke greien, og det er sikkert trendy/mote.  trukke folk bryr seg så veldig, det er bare akkurat på KG mange reagerer. 

Anonymkode: 942cf...b64

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

det er jo bare rumpe, skjønner virkelig ikke greien, og det er sikkert trendy/mote.  trukke folk bryr seg så veldig, det er bare akkurat på KG mange reagerer. 

Enig. Det er noen få ekstreme anti-rumpe folk her på KG. Folk ellers bryr seg ikke. Skjønner ikke greia selv. Personlig synes jeg naturiststrand er helt ok, og der er det i hvert fall synlige rumper ;)

AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (22 minutter siden):

Enig. Det er noen få ekstreme anti-rumpe folk her på KG. Folk ellers bryr seg ikke. Skjønner ikke greia selv. Personlig synes jeg naturiststrand er helt ok, og der er det i hvert fall synlige rumper ;)

går ikke på naturiststrender og er ikke opptatt av slikt, kan registrere kropper men det er ikke veldig givende, fint at kroppen fungerer så man kommer seg rundt? men skjønner ikke hvorfor akkurat rumpe skal være så, ja, utskjelt? man ser jo nakne bein også om sommeren, er ikke slik at alle har flotte bein, noen har åreknuter, forskjellige hudfarger i en miks, tørre nupper, og rare fasonger, leverflekker, rare og store brune utstikkende føflekker, vann i kroppen. generelt sett alt som har med hud og kropp å gjøre kan inneholde dette, trenger ikke å være på beina engang. har sikkert glemt noe og. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...