Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. august 2006 #101 Del Skrevet 21. august 2006 Velkommen tilbake! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålungen Skrevet 28. august 2006 #102 Del Skrevet 28. august 2006 I dag skal jeg på første ordentlige date etter at jeg ble singel, med en jeg aldri har møtt før! Vi har snakket masse på msn osv, og har en helt sinnsykt god kontakt og tone der, klaffer helt med humor osv. Vi begge sitter alltid å ler når vi skriver og 2 timer kjennes som ett kvarter Så vi har avtalt å møtes i kveld. Jeg gruer meg faktisk ganske mye, det er veldig skummelt. Tenk om han ikke liker meg.... Han har sett bilde av meg og sier han liker veldig godt det han ser der, men blir jo annet i levende live egentlig...... Uff, kjennes som jeg en million sommerfugler i magen! Jeg er nesten på nippet til å avlyse nå. Men vi skal snakkes på msn etterpå når han kommer hjem fra jobb, så får jeg se. Han klarer vel sikkert å overtale meg igjen bare Men skummelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. august 2006 #103 Del Skrevet 28. august 2006 Så spennende da! Lykke til! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålungen Skrevet 25. september 2006 #104 Del Skrevet 25. september 2006 Tid for litt oppdatering kanskje På kjærlighetsfronten har det vært litt stillestående. Jeg har faktisk vært på noen dater, men ikke kommet noe ut av det foreløpig. Har vært hyggelige osv alle jeg har møtt, men gnisten har ikke vært der. Men jeg har snakket mye med en type jeg har møtt på nettet, vi har snakket på msn, og nå går det i mld på mobilen hele døgnet rundt. Vi skal møtes til helga, og det blir veldig spennende! Har en veldig god magefølelse for han, vi kommer utrolig godt overrens, og er veldig like. Så gjenstår det bare å se om vi klaffer i levende live også. Jeg håper det så sterkt at jeg nesten får vondt i magen! Det blir en utrolig skuffelse om det ikke blir som vi begge håper og tror..... Vi har sett masse blider av hverandre og liker det vi ser, og personlighetene våre stemmer også perfekt overrens, samme meninger om alt osv. Men så var det den hersens kjemien da, som vi ikke kan styre over. Tenk om det bare er helt dødt når vi møtes Men bare 4 dager igjen nå så vet vi det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålungen Skrevet 25. september 2006 #105 Del Skrevet 25. september 2006 Hei. Så fint at det går bedre med deg og at du har funnet leilighet. Har du fortsatt tannverk, eller har du kommet deg til tannlege? Du kan få behandling i narkose, det er bare å søke om det. Jeg tror til og med at (fast)-legen din kan søke for deg (slik at du slipper innom tannlege). Lykke til. ← Tanna er fikset, rotfylt og helt i orden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 25. september 2006 #106 Del Skrevet 25. september 2006 Lykke til på daten til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålungen Skrevet 25. september 2006 #107 Del Skrevet 25. september 2006 Lykke til på daten til helga! ← Takk, er så nervøs at jeg snart stryker med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå