Gå til innhold

Kålungens kålerier


Gjest Kålungen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Jeg tror det er bedre at du skrev det, enn at han tror han har deg rundt lillefingeren hvertfall.. Tror det er større sjanse for at han skjønner hva han har mistet hvis du ikke maser på han :)

Sannsynligvis kommer han krypende etter en stund.. Utrolig ofte at det ender på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

Gårsdagens mail fikk han faktisk til å begynne å tenke litt mere seriøst.

Så får vi bare vente og se...

Endret av Kålungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kålungen
Håper avataren din vil passe nøyaktig til omstendighetene om noen dager ;)

Hehe, ja der sier du noe :ler:

Går ikke ting som jeg vil, må jeg vurdere å skifte den ut tror jeg, kan ikke leve med en forelsket avatar, når jeg selv ligger i grøfta ;)

Anyway, har snakket en del på tlf i dag, pluss mange sms.

Føler liksom at han er litt på gli nå, men skummelt å begynne å tro det også.

Så jeg er pessimist til det motsatte er bevist, for å ikke bli mer skuffet enn nødvendig.

Hmm, kanskje jeg skal omdøpe denne dagboka til "syt-og-klag-boka" eller noe lignende....

Noe litt mer positivt; har hatt niesen min på snart 6 mnd her i natt. Makan til søting :hjerte::babyjente::hjerte:

Hun kan virkelig smelte ett stakkars tantehjerte, med ett smil som går fra øre til øre, og to små tenner nede i munnen :)

Morsomste for tida er å sitte å blåse med munnen, sånne "bil-lyder", så spyttet flyr.

Man blir jo gjennomvåt, men kan ikke annet enn å le og oppmuntre henne, det er jo så søtt!

Og hvis jeg later som jeg spiser på hånda hennes, er det veldig moro, og hun sikter seg fram med den lille lubne hånda mot munnen min for at jeg skal gjøre det mer :ler:

Nei, er ikke hun verdens søteste baby vet ikke jeg. Veldig lik sønnen min da han var liten faktisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kålungen

Jaja, så var jeg her igjen da....

I natt lå eksen her, og man kan jo si det var en fin natt ;)

Ikke at jeg er noe mer sikker på utfallet her, for det er jeg ikke.

Det veksler veldig, det ene øyeblikket føler jeg meg ganske sikker på at han kommer til å ville fortsette, mens litt senere er jeg sikker på at jeg ikke har sjans. Blir helt utslitt jeg!

Tenkte å sette opp en liste, for å se om jeg blir noe klokere da, samle fakta rett og slett.

POSITIVT:

1. Han sier han fortsatt er veldig glad i meg, og ikke ferdig med meg følelsesmessig

2. Etter den mailen jeg sendte har han virkelig begynt å tenke seriøst.

3. Vi har ett barn sammen

4. Har hatt mange år sammen, så vi har ett sterkt bånd

5. Han sier at han ser veldig positive forandringer hos meg, med div ting

6. Jeg vet hva han liker seksuelt osv, og kan bruke det nå til min fordel.

7. Sender meldinger og ringer hele tida, og overnatter...

8. han har gitt småhint innimellom som kan tyde på at han vil ha meg....

Får fylle på etterhvert som jeg kommer på ting her.

Akkuratt nå har jeg en dårlig følelse, nå er jeg sikker på at dette går til h...... for meg :tristbla:

Endret av Kålungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

Han har lovt at han skal bestemme seg for hva han vil til i morgen.

Jeg både gleder og gruer meg, jeg får rett og slett vondt i magen og blir kvalm når jeg ser for meg at jeg får beskjed om at han ikke vil satse på meg.

Jeg vet seriøst ikke hvordan jeg kommer til å takle det, og håper virkelig jeg slipper å måtte takle det også. Men jeg er DRITREDD!!!!

Hvordan kan jeg ha vært så DUM?? For ett par tre uker siden gikk han å maste på meg om vi kunne prøve på nytt, men jeg sa nei.....

Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg slippi denne sinnsyke situasjonen.

Endret av Kålungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...