Gå til innhold

Kålungens kålerier


Gjest Kålungen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kålungen

Takk Eleni og MissA :klem:

Ting er fortsatt ikke avklart her i gården.

Vi snakket i går og han ville gjerne ha ett par dager til til å ta en avgjørelse.

Det er ett par ting utenfor vår kontroll som spiller litt inn, som har gjort at han har vegret seg for å bli sammen med meg igjen.

Vi snakket om dette, og han fikk da ett nytt syn på saken, at det nødvendigvis ikke trenger ha noen stor betydning for oss.

Jeg VET at han fortsatt er glad i meg, det både sier og viser han tydelig, så om han velger å ikke fortsette, tror jeg han gjør en feil.

Men det er jo i tilfelle en feil han selv må stå for, selv om det sevfølgelig går utover meg også.

Me jeg får ikke gjort noe annet enn å vente og håpe jeg nå.

Vurderer nesten å ringe ei "spåkjerring"....

Skrik ut hvis noen her kan spå :sjenert:

Endret av Kålungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

Da er ting litt mer avklart.

Han vet absolutt ikke hva han vil lenger, sier det er bare rot i hodet hans, så han har sagt at han må leve alene nå for å få ordna opp i tankene sine.

Da fikk jeg litt nok av alt, og sa at da går jeg også videre med mitt liv, kan ikke sitte å vente lenger.

Han begynte da med at ingen vet hvordan han føler det om en uke eller mnd, og at det er mulig vi kommer sammen igjen.

Men jeg sitter ikke lenger å venter på at han skal bestemme seg.

Jeg skjønner at han trenger tid, men jeg orker bare ikke mer.

Og jeg vet ikke om jeg fortsatt er villig til å ta han tilbake om han kommer krypende om en mnd.Da kan kanskje mine følelser være forandret.

Så heretter tar jeg en dag av gangen, og fokuserer på andre ting.

Endret av Kålungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kålungen

Hjelpe meg så trøtt jeg er nå. Må snart legge meg tror jeg...

Nå har jeg omtrent ikke spist på flere dager, har faktisk gått ned 5 kg på kort tid nå.

Flott slankekur å ha kjærlighetssorg :ler:

Jeg har levd på vann, pepsimax og røyk.

De går vel like fort på igjen når jeg begynner å spise tenker jeg, så gleden er vel ikke så langvarig at det gjør noe.

Men det er jo bra det kommer noe godt ut av all denne dritten da!

Blir spennende hva utfallet av dette blir.

Jeg får hvertfall mld og tlf fra han i bøtter og spann, spesielt etter jeg sa fra at nå går jeg også videre i livet mitt.

Virker som han ble litt "desperat" da faktisk, og begynte å si at han håper ikke alle sjanser for oss to er borte.....

Hallo.....hvem er det som ikke vet hva han vil her??? Det er ikke meg så vidt jeg vet...

Får fortsette med denne "likegyldige" holdningen min, virker som det får han til å tenke mer enn om jeg maser.

Nei, mannfolk skjønner jeg meg overhodet ikke på, og kommer nok heller ikke til å gjøre det, totalt uforståelige vesener.

Men nå er det natta for meg, skal bli godt å legge seg. Nå er jeg roligere innvendig enn jeg har vært på mange dager, så tror jeg kommer til å sove godt i natt :)

Endret av Kålungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen
Håper du har fått en god natt søvn  :klem:

Takk, det har jeg faktisk :)

Sovet bedre enn på lenge, veldig deilig! Er av en eller annen grunn mye roligere innvendig også.

Ble ikke akkuratt glad da jeg sto opp i dag og så at det snødde ute da :frustrert:

Hadde liksom håpet våren var på vei nå jeg, men det slutter jo ALDRI å komme snø!!!

Kommer vel til å vasse rundt i snø på 17 mai også.

Også har jeg fortsatt ikke fått penger. Skal ha det i dag, og pleier alltid ha de inne på morgenen, men fortsatt er det ikke kommet noe.

Får ringe og høre. Nå er det tomt for dopapir her, og har bare 2 usle røyk igjen.

Jeg sitter heller uten mat en dag enn røyk, så dette begynner å bli krise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Det er bra du er sterk og ikke bare sitter hjemme og venter på at han skal få bestemt seg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen
Det er bra du er sterk og ikke bare sitter hjemme og venter på at han skal få bestemt seg! :klem:

Nei, det går ikke, må leve jeg også.

Den melkevitsen din er forresten kjempebra, akkuratt min humor :ler:

I går var vi på kino, var veldig koselig. Husker ikke sist vi var det alene, bare oss to!

Nå som jeg har blitt mer avslappet og "likegyldig", har han blitt mer ivrig, vil finne på ting osv hele tiden, og kommer stadig innom.

Vi har tross alt ett sterkt bånd og fremdeles mye følelser for hverandre, selv om ting skar seg litt, men det kan fort ordne seg for oss.

Virker hvertfall som vi er på rett spor, enkelte ting ( :sjenert: ) er bedre enn det har vært på mange år.

Jeg har TANNVERK!!!

Mista en plombe for lenge siden, og det begynner virkelig å plage meg!

Jeg har jo syk tannlegeskrekk, så tør ikke gå. Har ett håp om at hele tanna detter ut istedet :sjenert:

Kan man bli lagt i nakose hos tannlegen tro? Det hadde passet meg flott. Er redd narkose også, men så fort man har sloknet går det jo greit.

Heller det enn smerter hos slemme tannlegen :tristbla:

Endret av Kålungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
Den melkevitsen din er forresten kjempebra, akkuratt min humor  :ler:

Hehe.. Ja, den er morsom :ler:

Koselig å høre at han holder seg mer unna han dama.

Fortsett å være "likegyldig" du.. Så kommer han nok krypende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kålungen

Endelig fikk jeg den hersens avataren på plass!

Eller ikke jeg da, rett skal være rett.

Uten Frysepulver, Marianne, Milonie og Arwen hadde jeg fortsatt sitti her med ett ekkelt kryss til avatar.

Fatter ikke hva som skjedde. Men nå er det i orden, og det var kjempedeilig :hoppe:

Så mye stri for ett så stygt bilde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

I kveld skal jeg forresten drikke :sjarmor:

Med eksen faktisk, han kommer hit.....

Merkelig så ivrig han har blitt, kanskje han ikke klarer seg uten mitt vakre åsyn :ler:

Har vært flink i dag, litt hvertfall. Fått ryddet en del, og vaskemaskinen går for fulle mugger.

Kunne vel ha vasket gulver og sånt også, men det tror jeg nok ikke jeg gidder, får være grenser for huslighet på en dag!

Mine fantastiske husmortalenter er vel ikke det jeg er mest kjent for :sjenert:

Endret av Kålungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

Fornøyd med avataren min jeg nå :sjarmor:

Jeg tør ikke bevege meg inn på "skifte avatar siden", i tilfelle den bestemmer seg for å forsvinne igjen :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...