Gå til innhold

Kålungens kålerier


Gjest Kålungen

Anbefalte innlegg

Gjest Kålungen

Oi, så trøtt og slapp jeg er nå!

Fikk i meg betydelige mengder vin i går, og det merkes nå.

Er ikke fyllesyk, men vanvittig sliten.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kålungen

Hei på dere frysepulver og Miloine :)

Nå setter jeg snart en strek med denne eksen min, makan til vinglete mann.....

Han kan si det ene øyeblikket at han må ha litt tid alene nå for å tenke.

Jeg sier det er greit, og han slutter ikke å ta kontakt.

Han blir sur pga en annen som kontakter meg, selv om han selv ikke på nåværende tidspunt vil ha noe forhold med meg.

Han blir sur når jeg sier jeg skal trekke meg tilbake, og sier at han skjønner at mine følelser ikke stikker dypt.

Nå har jeg sagt at jeg snart må begynne å jobbe med meg selv for å "skru av" følelsene min for han, siden jeg ikke orker dette lenger.

Da blir han fornærma.

Det begynner å virke som han vil at jeg skal sitte å vente på han i evigheter, men nå begynner jeg å få nok av vinglinga hans, han må ta ett valg.

Om jeg betyr så lite at det ikke er verdt å gjøre en innsats, så er ikke dette noe vits.

Heretter skal jeg holde avstand, så får vi se om det hjelper. Ikke noe mas om at jeg er glad i han, ikke noe mas om å bestemme seg osv.

Rett og slett likegyldighet, så får det gå som det går.

Sånn som dette kan det hvertfall ikke fortsette.

Endret av Kålungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

Spurte nå jeg, hvorfor han er så vinglete med å si at han vil være litt alene, og så rett etter ringer han eller sender mld.

Fikk til svar at han skjønner det ikke selv.

At når han sier det, så går det ikke mange minuttene før han vil høre fra meg igjen...

Gir opp, han har seriøse problemer for tida tror jeg :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

Flott holdning!! :) kan trøste med at jeg har vært i samme situasjonen, en eks av meg spurte om vi kunne prøve på nytt, men jeg ville ikke da.. og så fikk jeg det for meg at vi skulle få det fint på nytt, men da var han og betatt av ei annen(de er sammen nå)

Jeg var skikkelig sint og såret, men så tenkte jeg litt, og kom fram til at jeg bare var sjalu og ikke ville at han skulle være glad i noen andre..

joda.. vi kvinner er vel gjerne litt sånn ;)

hihi, la ho slite med han ja....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

Jøye meg, har begynt å klippe bikkja nå, det er DEN jobben.

Nå har pelsen fått gro noen mnd, og det syns for å si det sånn.

Har tatt grovklipp nå, så får jeg bade og finklippe i morgen, jeg fant plutselig ut at jeg orket ikke nå allikevel :sjenert:

På mannefronten er det ikke store forandringer, og det blir det vel heller ikke så vidt jeg kan se.

Vi er masse sammen da, men er ikke "sammen" igjen......

Får se hva tiden bringer.

Endret av Kålungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

Da er bikkja ferdigklipt. Vet ikke om hun ble så flott at det gjør noe akkuratt, men uansett bedre enn hun var. Det skulle ikke mye til for å si det sånn :ler:

Hun hater å bli klipt, tror ikke hun stoler på meg for fem øre :ler:

Står stiv som ett pinnedyr, og glor på meg de største dådyrøynene hun klarer å sette opp, samtidig som hun skjelver litt innimellom.

Nå har hun funnet ut noe annet lurt som funker også..... plutselig hyler hun til, så jeg kaster fra meg saksa!

Trodde seriøst jeg hadde klipt henne i huden de første gangene, og fikk skikkelig dårlig samvittighet!

Men så avslørte hun seg en gang. Hun skreik til, men problemet er at da hadde jeg ikke engang saksa i pelsen hennes....

Hun rett og slett skriker for at jeg skal tro jeg har klipt henne :overrasket:

Hun lærte det nok en gang jeg faktisk var litt borti henne og hun skreik, og merket vel at jeg fikk angst, og tenkte at det er ett lurt triks for at jeg skal stoppe litt!

Utspekulerte beist! Men nå funker det ikke lenger, nå har jeg avslørt henne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

En liten oppdatering på eks-historien min.

Vi er fortsatt på stedet hvil egentlig.

Vi er veldig mye sammen, hos hverandre eller går på kino eller noe, overnatter ofte osv..

Fucking good friends for å si det sånn :ler:

Jeg har sluttet med alt mas, og nå har han blitt ganske ivrig på mld og ringing osv.

Jeg vet ikke hvorfor men jeg har en følelse av at vi kommer til å bli sammen igjen etterhvert.

Jeg vet han bekymrer seg for at jeg skal ha mye kontakt med en annen viss fyr. Kanskje den bekymringen blir såpass sterk at han finner ut at han har gjort en feil, ved å "dumpe" meg?

Man kan jo alltids håpe ;)

Sånn for min egen del, takler jeg dette bedre nå føler jeg, går ikke rundt og griner hele dagen, eller føler at livet er totalt meningsløst lenger.

Selv om jeg fortsatt håper mest av alt at det skal ordne seg mellom oss da.

Time will show :sjarmor:

Endret av Kålungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kålungen

Var på ikea med søstra mi i dag. Gud så mye irriterende mennesker! :frustrert:

De traver avgårde foran meg, og plutselig er det bråstopp for å se på noe, så jeg omtrent raser de overende.

Og hvem får stygge blikk fordi jeg går på de? Jo selvfølgelig meg det, selv om det ikke var jeg som bråstoppet! :sur:

Jeg har ikke godt av sånne steder tror jeg, kjenner jeg blir så inn i hampen provosert!

Men det nye spisestedet der var blitt bra da, mye større en det gamle var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er nysingel, og følger med i boka di.... litt snikleser kanskje??!! ;)

Sender en god klem, og håper ting blir som du ønsker! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen
Jeg er nysingel, og følger med i boka di.... litt snikleser kanskje??!!  ;)

Sender en god klem, og håper ting blir som du ønsker!  :klem:

Bare koselig med sniklesere, og enda bedre når de "står fram" ;)

Håper du liker singeltiværelsen bedre enn jeg gjør, jeg syns det er stusselig jeg...

Men det er vel en vanesak sikkert :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen
:vinke:

Innom for å hilse på, og *dytte* litt...

Må jo kikke innom en Kålunge, de er jo helt uimotståelige.

Særlig kålunger som lever på røyk og pepsi max har jeg stor sans for :sjarmor:

Hehe, ja dette er virkelig en sunn og fornuftig kålunge :ler:

Koselig at du stakk innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...