Gå til innhold

Lip plumping


Gjest zigo

Anbefalte innlegg

Ok, etter å ha sjekket ut EDS forumet, kom jeg over en interessant tråd om lip plumping.

Først må jeg si jeg var veldig skeptisk, men etter å ha pløyd meg gjennom noen sider er jeg nysgjerrig! Noen som har fulgt den?

tråd på EDS forumet

Finnes dette også i norske helsekoster mon tro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hva heter det på Norsk da, dette middelet? Hyaluronic acid, er det syre av noe slag? Høres merkelig ut spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hyaluronsyre er en veldig effektiv fuktighetsbinder, og ingrediens i mange fuktighetskremer. Hvis noen klarer å finne ut hvor man kan få tak i ren HA, er jeg veldig interessert i å finne ut hvor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg vil også finne ren HA! Finner det bare til salgs på nettsteder som ikke sender til Norge. Dermalogica Hydrating Booster er basert på HA, men inneholder også bl.a pantenhol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ok, da bestiller jeg HA kapsler fra utlandet! Men en tanke -- er det noen begrensning på å kjøpe dette inn i landet mon tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Pirium

Zigo:

Har du bestilt fra utlandet? Kom det greit gjennom tollen?

Hvor bestilte du i så fall, og synes du det har virket?

Jeg synes at leppene mine bare krymper og krymper og krymper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Zigo:

Har du bestilt fra utlandet? Kom det greit gjennom tollen?

Hvor bestilte du i så fall, og synes du det har virket?

Jeg synes at leppene mine bare krymper og krymper og krymper....

Det er veldig mange nettsider som selgeer disse, men få som sender til skandinavia desverre. Jeg har ikke funnet ut om Norge tillater HA inn i landet, men jeg tror det skal gå bra. Siden iHerbs.com sender til Norge, men skulle ha uendelig mye totalt. Eneste siden jeg fant som ser ut til å sende til Norge er Vitanetonline.com, men herlighet så mye tull det ble. Bestilte i går, men ordrebekreftelsen sier jeg bestilte et annet produkt (lignende), ennå jeg var 100% sikker på at jeg bestilte riktig. (sendte mail om dette). Vi får se hva som skjer, jeg tror det er lang leveringstid i tillegg, men jeg betalte ikke mye. Oppdaterer senere, for dette har jeg tro på! :) Om ikke bare for lepper, så skal HA gjøre undereverker for huden, cellefornyelse og ledd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirium

Da har jeg bestilt også.

Bestillingbekreftelsen jeg fikk på mail stemmer, så da er det bare å vente i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk kapslene I går. Tok 2 med en gang og så 2 da jeg gikk og la meg (på bosen står det at denne doseringen anbefales)

Og JA det jeg merker faktisk forskjell allerede.

Jeg vil aldri få Angelina-lepper (hadde neppe sett bra ut på meg uansett), men de små linjene rundt leppene er mindre synlig, og leppene er faktisk fyldigere. Ikke større enn de har vært opprinnelig, men etter som alderen har begynt å sette sine små spor har leppene blitt smalere med små rynker. Jeg har "fått tilbake" min ungdoms lepper og de føles helt klart mindre tørre også.

Hvis leppene binder mer funktighet ved tilskudd av Hyaluronsyre så må vel det gjelder for huden generelt også?

I så fall må jo det være positivt. Så langt er jeg fornøyd ihvertfall.

Min erfaring etter kun kort tids bruk:

Ikke noe mirakelmiddel for å få forstørrede lepper, men helt klart en god hjelp for å få tilbake fyldigheten I leppene og minske synligheten av fine linjer rundt munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...