Gå til innhold

sminkebørster


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg lurer litt på hvilke makeupbørster som er bra, altså hvilken type hår på børstene fungerer best når man skal påføre pruduktet. Jeg har tenkt å kjøpe meg en foundationbørste til påføring av flytende foundation, concealer børste og øyenskyggebørster.

Så lurer jeg på om det er mulig å bruke disse bare esentuals børstene til flytende midler? Jeg ser de selger de svært rimlige på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De pudderbørstene til ID mener du? Nei, de kan ikke brukes til flytende.

Til flytende foundation er i grunn kunsthår best. Min er fra Make Up Store, ganske dyr, 295 tror jeg, flat, avrundet og ganske "hard". Kjempegod iallfall.

Concealerbørstene og øyeskyggebørstene til ID har jeg ikke prøvd, har lyst, men klarer ikke helt å bli fornøyd med pudderkostene fra ID. Bodyshop har slike koster, de er knallgod og forholdsvis rimelige (60-80 for øyeskygge iallfall). Også Make Up Store har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har en øyenskyggekost fra Chanel som jeg er veldig fornøyd med. Har pudderkost derfra også som er bra. De er laget av naturhår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder foundation brush så er jeg avhengig av Chanel sin. Øyenskyggebørstene mine er av Trish McEvoy. De er ganske dyre, men de varer i ca 10 år så da er det greit å investere litt.

Jeg foretrekker naturhår, dessuten føles det mykt mot huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...