Gå til innhold

Nå meldte jeg meg inn i Cappelens Hobbyklubb


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

hei dere :D

Dere må synes jeg er gal nå meldte jeg meg inn i Cappelens Hobbyklubb,fikk første pakka i dag.Jeg er også medlem i Dammshobbyklubb. :)

Du kan tro jeg ble syk da de hadde en heklebok med oppskrifter+garn :o

Jeg måtte bare ha den .......reklamens makt sier nå jeg.

Hilsen

indianlady :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også medlem i Cappelens hobbyklubb, men er ikke så kjempefornøyd med bokutvalget...jeje...velkomstpakken falt iallefall i smak! :D

Synes forresten de burde skjerpe seg når det gjelder vervebøker..velkomstpakken er jo bedre om du melder deg inn selv! jeg skal verve noen veninner men utvalget i bøker er kjempedårlig!! synd altså :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny
Er også medlem i Cappelens hobbyklubb, men er ikke så kjempefornøyd med bokutvalget...jeje...velkomstpakken falt iallefall i smak! :D  

Synes forresten de burde skjerpe seg når det gjelder vervebøker..velkomstpakken er jo bedre om du melder deg inn selv! jeg skal verve noen veninner men utvalget i bøker er kjempedårlig!! synd altså :-?

Hei Madden :D

den månedlige hObbyår boka virker rotete på deg,det er alt mulig rart på en kjelke der bare ikke et tema som er i den andre hobbyklubben.

det jeg har lagt merketil at matrialpakkene her er større og koster mindre enn hos den andre hobbybokklubben .http://www.dammbokklubb.no/start.asp Dette kan du sjekke her :) Jeg er også fornøyd med velkomstpakka og bestiller de andre bøkerne.Isoldes Nissebok er god og den kjøpte jeg fra cappelens hobby bokklubb.

hilsen

indianlady :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får mine velkomstbøker snart også. Meldte meg inn for lenge siden, men bøkene har ennå ikke dukket opp... :( Har fått beskjed om at de ble sendt 12.11.02, så jeg får smøre meg med tålmodighet noen dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "tror" jeg endelig har klart å melde meg ut av klubben.

Skikkelig pes dette med å huske å avbestille månedens bok, og alt sånn.

Greit at klubbene har forlokkende velkomsttilbud, men dette tror jeg sannelig de tjener glatt igjen på sine delvis sleipe salgsmetoder.

Men, det er jo lov, så det er klart det benyttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du snakker meg om...jeg er vel medlem i fire bokklubber eller noe...det er skikkelig strev å huske på alle avbestillingene...og jeg har dem mistenkt for å sende ut oftere enn 1 gang pr. mnd hos enkelte bokklubber..for jeg synes jeg avbestiller bøker så ofte hos noen av dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...