Gå til innhold

Kule sminkenyheter på taxfree?


Hilde

Anbefalte innlegg

De fleste sminkeprodusentene av det ekslusive slaget (chanel, dior, versace osv) har jo ofte sånne limited edition produkter, som kan være noe litt utenom det vanlige. Jeg kjøpte et "malerskrin" fra Chanel for noen år siden, som jeg brukte masse, og i fjor kjøpte jeg en øyeskygge/rouge/highlighter greie fra Versace (tror jeg..?) Er det noen som vet om det har kommet noen stilige slike produkter i år, som det kan være verdt å sjekke ut på taxfreen når jeg skal ut å reise til helgen? Jeg er forøvrig lys i huden, og kler kalde farger bedre enn varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg digger den nye blushen fra Chanel. se her Gå inn på vår nyheter så skal du få se den, rosa i tre nyanser.

Også syns jeg det nye solpudderet til Guerlain er nydelig :) Den inneholder flere rosa og brune nyanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Helena Rubinstein har flotte paletter i vår, som dessverre er ganske så dyre (borti 600?) i vanlige butikker. Ellers har jeg sett at Dior har fin, ny rouge i flere nyanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Chanel-rouge ser veldig fin ut ja... Fint at mannen min nå kommer til å reise en del, da kan han ta meg fine ting hjem til meg. :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

KJøpte den Lancome-skyggen i vanlig butikk. Testet i dag. Superfin!!!

Får satse på at gubben får med seg Chanel-rougen hjem neste gang han skal reise. :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJøpte den Lancome-skyggen i vanlig butikk. Testet i dag. Superfin!!!

Får satse på at gubben får med seg Chanel-rougen hjem neste gang han skal reise. :)

Catzy

Jeg kjøpte den på taxfree her om dagen, men er ikke så veldig fornøyd egentlig. Syns den var vanskelig å legge. Har andre fra Lancome som jeg syns har vært lettere. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig. Jeg har en boks med mange små øyeskygger fra Lancome fra før, og den syntes jeg var helt håpløs. Så det er mulig de har byttet på oppskriften, og at denne passer bedre til mine øyne enn til dine.

Skal vi bytte? ;)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig. Jeg har en boks med mange små øyeskygger fra Lancome fra før, og den syntes jeg var helt håpløs. Så det er mulig de har byttet på oppskriften, og at denne passer bedre til mine øyne enn til dine.

Skal vi bytte? ;)

Catzy

He he, tror jeg har den boksen også. Den er med 9 eller 12 farger? Den syns jeg er god da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...