Gå til innhold

Singel

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

MEN - som undersøkelser viser - trøndere er ikke flinke til å flørte, og det er mer strev å bli kjent med folk her i byen, sammenlignet med Bergen for eksempel.

De to fyrene (fra en reportasje i adressa) som reiste rundt i Norge og prøvde å få øyenkontakt, og registrerte (med klikke-maskiner) antall treff, fant også ut dette, Trondheim kom lavest ut. De syntes de trønderske jentene var mer vanskelige å få kontakt med enn andre, og at de virket ikke som de var opptatt av å treffe andre, men hadde nok med seg selv og sin gjeng.

Dette er mitt inntrykk av trønderske gutter også. I motsetning til opplevelsene mine i Bergen, der alle flørter med alle over en lav sko.

Kanskje jeg bør vurdere en tur til Bergen ;)

Endret av Acinom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

dette er kanskje litt på siden, men det første jeg skal gjøre når jeg blir singel er å dra på samfunnet i trondheim; var der for tre uker siden med kjæresten (og selv når han satt ved siden av meg!) og ble sjekket opp av veldig mange kjekke gutter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er kanskje litt på siden, men det første jeg skal gjøre når jeg blir singel er å dra på samfunnet i trondheim; var der for tre uker siden med kjæresten (og selv når han satt ved siden av meg!) og ble sjekket opp av veldig mange kjekke gutter!!

Eller enda bedre: Hvis man er student bør man bli et aktivt medlem av Samfundet. Meld deg inn i en gjeng. Da er oddsene gode for at man finner seg noen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian

Repslagerveita ved Løytenhaven er et bra tips.

Her er det kjekke, single menn i lange baner.

Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Samfundet er topp! Men begynner å bli litt ungt for min del (25). Og når det gjelder trøndere.. Interessant det med lite øyenkontakt!

Men heldigvis er det massevis av studenter i denne byen også. Jeg er nok heller ute etter en fra østlandet! Selv om det forsåvidt kunne vært moro å teste en trønder-flørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfundet er topp! Men begynner å bli litt ungt for min del (25). Og når det gjelder trøndere.. Interessant det med lite øyenkontakt!

Men heldigvis er det massevis av studenter i denne byen også. Jeg er nok heller ute etter en fra østlandet! Selv om det forsåvidt kunne vært moro å teste en trønder-flørt ;)

Østlandsjenter i Trondheim får fort en ekstra pluss i boka fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...