Gå til innhold

Singel


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trondheim

Denne tråden er noe for meg også! :ler: Jeg vil ha en mann i midten/slutten av 30 årene. Om han har barn eller ikke spiller ingen rolle. Da jeg selv har høy utdannelse og tjener bra, vil jeg gjerne at det skal gjelde for han også. Tror ellers vi ikke vil ha mye til felles...

Håper på innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også :) Er ganske fersk singel Trondheimsjente som helt har glemt hvordan og hvor man sjekker opp de beste gutta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dere trøndermafiaen (de som blir kledd opp av Retro og bruker samme frisører som Rosenborgs unge spillere) så er Bar Sofa og Vista stedet. Men beware: Det er vanskelig å skille folk fra hverandre!

Mojo er en fin bar å treffe folk på da den er liten og intim og det er dermed lettere å komme i kontakt med folk. Er det fullt på Barmuda er det også mulig å treffe noe der. Er det få folk derimot, skal det mye til å å komme i kontakt med folk der de sitter og gjemmer seg bak bordene med venner.

Søstrene Karlsen er vel stedet for å treffe folk i 30-årene og som har penger.

Selv på Tiger kan dere i ny og ne treffe bra gutter/menn. Særlig førstkommende lørdag.. Men dere må nok gjennom en god del gnukkesjekking på dansegulvet før dere finner noen bra.

Downtown og Frakken vet jeg (heldigvis) ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Selv på Tiger kan dere i ny og ne treffe bra gutter/menn. Særlig førstkommende lørdag..

Og det betyr at du, Tom, skal dit på lørdag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trondheim

Hvor er Tiger og Mojo? Hvilken aldresgruppe er det som går der?

Har vært på Vista en gang, men alle var liksom så unge... :sjenert: Mulig Søstrene Karlsen er stedet for meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

Moro at tråden min har fått så bra respons! :)

Hihi, jeg skal også på tiger lørdag! Vanligvis syns jeg stedet blir litt for harry.. Får vel prøve Vista en dag! Bare ikke guttene der er altfor jålete..

Men takk for tips, gøy å høre karakteristikker av utesteder og gutta som vanker der... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor/hva er Tiger? Bar, nattklubb??

Nattklubb, men kanskje ikke hva du søker med tanke på aldersgruppe du søker. Da er nok Søstrene Karlsen et greit tips (jeg skal ikke fornærme deg og foreslå Monte Cristo). Yacht-klubben er også et nytt sted. Tror det heter det iallfall. Med tanke på navnet, og aldersgrense (visstnok bør du være født i 76 eller tidligere) kan det være et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trondheim

Takk for at du ikke foreslo Monte Cristo! :ler: Det er nok Søstrene Karlsen jeg må prøve, og Yacht Club (der har jeg faktisk vært, og det var ganske ok)...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Yacht club kun en gang. Da var jeg med på å trekke ned gjennomsnittsalderen i hvert fall (jeg er 33).

Tror de fleste var 50+...

Men jeg var kanskje bare uheldig ved valg av kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

MEN - som undersøkelser viser - trøndere er ikke flinke til å flørte, og det er mer strev å bli kjent med folk her i byen, sammenlignet med Bergen for eksempel.

De to fyrene (fra en reportasje i adressa) som reiste rundt i Norge og prøvde å få øyenkontakt, og registrerte (med klikke-maskiner) antall treff, fant også ut dette, Trondheim kom lavest ut. De syntes de trønderske jentene var mer vanskelige å få kontakt med enn andre, og at de virket ikke som de var opptatt av å treffe andre, men hadde nok med seg selv og sin gjeng.

Dette er mitt inntrykk av trønderske gutter også. I motsetning til opplevelsene mine i Bergen, der alle flørter med alle over en lav sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...