Fnug Skrevet 26. mai #261 Skrevet 26. mai Sofirus skrev (14 timer siden): Ja sant!! Og var nettopp i syden som hun spanderte for venninnen.. Hadde sikkert vi også kunnet gjort - om noen hadde betalt skatten vår 😎 2 2
QuietEcho89 Skrevet 27. mai #262 Skrevet 27. mai Hvorfor i all verden legger hun ut «du fra HA som akuratt hilste på en moped, i like you» altså hva tror hun, at folk fra HA følger snappen hennes. Det blir for dumt 1
Holyban Skrevet 10. juni #265 Skrevet 10. juni Nå skriver hun om tilbakemeldinger igjen. At de kun har gode tilbakemeldinger og at hun er redd folk skal tro det er scam. Men de mindre gode blir jo ikke lagt ut. 😅
Nnnn Skrevet 10. juni #266 Skrevet 10. juni Holyban skrev (3 minutter siden): Nå skriver hun om tilbakemeldinger igjen. At de kun har gode tilbakemeldinger og at hun er redd folk skal tro det er scam. Men de mindre gode blir jo ikke lagt ut. 😅 Hvor er det hun skriver dette?
Holyban Skrevet 10. juni #267 Skrevet 10. juni Nnnn skrev (1 time siden): Hvor er det hun skriver dette? På snap, er vel så vidt jeg vet der hun er aktiv. For øvrig skyntet hun seg å vise bilde av en «negativ» tilbakemelding nå. Så de blir vel publisert så lenge de er skryt kamuflert som kritikk. 1
QuietEcho89 Skrevet 11. juni #268 Skrevet 11. juni Holyban skrev (19 timer siden): Nå skriver hun om tilbakemeldinger igjen. At de kun har gode tilbakemeldinger og at hun er redd folk skal tro det er scam. Men de mindre gode blir jo ikke lagt ut. 😅 Så lamt og si sånn, at folk skal tro det er scam og AI.. vil spy av hele dama
QuietEcho89 Skrevet 11. juni #269 Skrevet 11. juni Ikke sett noe mer til Porschen hun sa hun hadde kjøpt heller 1
Fullrulle Skrevet 11. juni #270 Skrevet 11. juni Hvorfor var hun på sykehuset? Mye A uten å si B… sånt er så irriterende. Høste sympati for noe ingen vet hva er. 1
Lykkelig2026 Skrevet onsdag kl. 22:38 #271 Skrevet onsdag kl. 22:38 Uprofesjonelt opplegg. Boblehus eier fremstår som høy på seg selv. Og får boble-vennene til å betale for all luksusen. 2 1
Margit777 Skrevet i går, 00:44 #272 Skrevet i går, 00:44 Anelyy skrev (På 25.5.2026 den 15.43): Nå har bobla kjøpt seg porche... På spleis? 🤭 1
Margit777 Skrevet i går, 00:46 #273 Skrevet i går, 00:46 Anelyy skrev (På 31.5.2026 den 13.30): Hva er HA? Trodde det var Hamar Arbeiderblad 😄 1
QuietEcho89 Skrevet i går, 10:46 #274 Skrevet i går, 10:46 Lykkelig2026 skrev (12 timer siden): Uprofesjonelt opplegg. Boblehus eier fremstår som høy på seg selv. Og får boble-vennene til å betale for all luksusen. Sant!!! Rart ingen av «boblene» ser det.. syter og griner over skatt som må betales men Porsche og sydenturer har hun jammen meg råd til 2
Margit777 Skrevet i går, 10:51 #275 Skrevet i går, 10:51 QuietEcho89 skrev (1 minutt siden): Sant!!! Rart ingen av «boblene» ser det.. syter og griner over skatt som må betales men Porsche og sydenturer har hun jammen meg råd til Er ikke bare bare å kjøpe porsche heller. Jævlig dyr forsikring og høye verkstedet regninger. Jeg nekter mannen og kjøpe Porsche for jeg føler han ikke er gammel nok enda 😄 Og at det er så bortkasta med stiv forsikring og alt annet. Men jeg elsker den grønne fargen til el porscha, men de kommer ifor lav hestekrefter for mannen 😄😄
Sophie1988 Skrevet i går, 11:39 #276 Skrevet i går, 11:39 QuietEcho89 skrev (53 minutter siden): Sant!!! Rart ingen av «boblene» ser det.. syter og griner over skatt som må betales men Porsche og sydenturer har hun jammen meg råd til Og oppussing av hus. Alt dette etter å ha samlet inn vipps for å få hjelp med skatten. 1
Lykkelig2026 Skrevet i går, 12:57 #277 Skrevet i går, 12:57 Sophie1988 skrev (1 time siden): Og oppussing av hus. Alt dette etter å ha samlet inn vipps for å få hjelp med skatten. Hun burde jo vært anmeldt for svindel. Stakkars mennesker som støttet den spleisen. Folk må jo være blinde og føle seg lurt. At hun ikke skjemmes. Utnytter mennesker på den måten. Målet hennes nå, er jo å få nok følgere på snap, slik hun kan tjene gode penger. Blir kvalm. 4
QuietEcho89 Skrevet 21 timer siden #278 Skrevet 21 timer siden Håper aldri hun får nok følgere til og tjene noe penger på snap hvertfall. Veldig rart og bruke bedrifts kontoen på snap som privat og alt hun legger ut.. må vell gå an og melde dette inn en plass at hun har «snyltet» penger på følgerne sine via spleis.. usmakelig dame 2 1
Lykkelig2026 Skrevet 20 timer siden #279 Skrevet 20 timer siden QuietEcho89 skrev (59 minutter siden): Håper aldri hun får nok følgere til og tjene noe penger på snap hvertfall. Veldig rart og bruke bedrifts kontoen på snap som privat og alt hun legger ut.. må vell gå an og melde dette inn en plass at hun har «snyltet» penger på følgerne sine via spleis.. usmakelig dame Ja, skulle gjerne funnet ut om det gikk an å melde det inn noen plass. Hun driver med mye reklame og egen business på andres bekostning. Langt ifra greit.
Armarillo Skrevet 16 timer siden #280 Skrevet 16 timer siden Driver de ikke å bygger eget lokale til bedriften også? Jeg forstår ikke den spleisen som ble opprettet. Det var jo for å dekke moms hvis jeg ikke husker feil. Og det er jo absolutt ingen bedrift som ikke vet at den regninga kommer. Stort salg = stor momsregning. Bedriften burde ha satt av penger til dette. I stedet babler hun om konkurs og bla bla bla, og vipps er spleis opprettet. Samtidig som de bruker penger på å bygge eget lokale, kjøpe seg dyr bil, drar på dyre ferier (for jeg regner med at penger hun tar ut fra bedriften går til alt), osv. Det virker veldig rart? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå