Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sofirus skrev (14 timer siden):

Ja sant!! Og var nettopp i syden som hun spanderte for venninnen..

Hadde sikkert vi også kunnet gjort - om noen hadde betalt skatten vår 😎

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden legger hun ut «du fra HA som akuratt hilste på en moped, i like you» altså hva tror hun, at folk fra HA følger snappen hennes. Det blir for dumt 

• Liker 1
Skrevet

Hva er HA?

Skrevet
Anelyy skrev (1 time siden):

Hva er HA?

Hells Angels

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå skriver hun om tilbakemeldinger igjen. At de kun har gode tilbakemeldinger og at hun er redd folk skal tro det er scam. Men de mindre gode blir jo ikke lagt ut. 😅

Skrevet
Holyban skrev (3 minutter siden):

Nå skriver hun om tilbakemeldinger igjen. At de kun har gode tilbakemeldinger og at hun er redd folk skal tro det er scam. Men de mindre gode blir jo ikke lagt ut. 😅

Hvor er det hun skriver dette?

Skrevet
Nnnn skrev (1 time siden):

Hvor er det hun skriver dette?

På snap, er vel så vidt jeg vet der hun er aktiv. For øvrig skyntet hun seg å vise bilde av en «negativ» tilbakemelding nå. Så de blir vel publisert så lenge de er skryt kamuflert som kritikk.  

• Liker 1
Skrevet
Holyban skrev (19 timer siden):

Så lamt og si sånn, at folk skal tro det er scam og AI.. vil spy av hele dama 

Skrevet

Ikke sett noe mer til Porschen hun sa hun hadde kjøpt heller

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor var hun på sykehuset? Mye A uten å si B… sånt er så irriterende. Høste sympati for noe ingen vet hva er. 

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Uprofesjonelt opplegg. 

Boblehus eier fremstår som høy på seg selv. Og får boble-vennene til å betale for all luksusen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Anelyy skrev (På 25.5.2026 den 15.43):

Nå har bobla kjøpt seg porche...

På spleis? 🤭

• Nyttig 1
Skrevet
Anelyy skrev (På 31.5.2026 den 13.30):

Hva er HA?

Trodde det var Hamar Arbeiderblad 😄

• Hjerte 1
Skrevet
Lykkelig2026 skrev (12 timer siden):

Uprofesjonelt opplegg. 

Boblehus eier fremstår som høy på seg selv. Og får boble-vennene til å betale for all luksusen. 

Sant!!! Rart ingen av «boblene» ser det.. syter og griner over skatt som må betales men Porsche og sydenturer har hun jammen meg råd til

• Nyttig 2
Skrevet
QuietEcho89 skrev (1 minutt siden):

Sant!!! Rart ingen av «boblene» ser det.. syter og griner over skatt som må betales men Porsche og sydenturer har hun jammen meg råd til

Er ikke bare bare å kjøpe porsche heller. Jævlig dyr forsikring og høye verkstedet regninger. Jeg nekter mannen og kjøpe Porsche for jeg føler han ikke er gammel nok enda 😄 Og at det er så bortkasta med stiv forsikring og alt annet. Men jeg elsker den grønne fargen til el porscha, men de kommer ifor lav hestekrefter for mannen 😄😄

Skrevet
QuietEcho89 skrev (53 minutter siden):

Og oppussing av hus. Alt dette etter å ha samlet inn vipps for å få hjelp med skatten.

• Liker 1
Skrevet
Sophie1988 skrev (1 time siden):

Og oppussing av hus. Alt dette etter å ha samlet inn vipps for å få hjelp med skatten.

Hun burde jo vært anmeldt for svindel. 

Stakkars mennesker som støttet den spleisen. Folk må jo være blinde og føle seg lurt. 

At hun ikke skjemmes. Utnytter mennesker på den måten. 

Målet hennes nå, er jo å få nok følgere på snap, slik hun kan tjene gode penger. Blir kvalm.

• Nyttig 4
Skrevet

Håper aldri hun får nok følgere til og tjene noe penger på snap hvertfall. Veldig rart og bruke bedrifts kontoen på snap som privat og alt hun legger ut.. må vell gå an og melde dette inn en plass at hun har «snyltet» penger på følgerne sine via spleis.. usmakelig dame

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
QuietEcho89 skrev (59 minutter siden):

Håper aldri hun får nok følgere til og tjene noe penger på snap hvertfall. Veldig rart og bruke bedrifts kontoen på snap som privat og alt hun legger ut.. må vell gå an og melde dette inn en plass at hun har «snyltet» penger på følgerne sine via spleis.. usmakelig dame

Ja, skulle gjerne funnet ut om det gikk an å melde det inn noen plass. 

Hun driver med mye reklame og egen business på andres bekostning. 

Langt ifra greit.

Skrevet

Driver de ikke å bygger eget lokale til bedriften også? Jeg forstår ikke den spleisen som ble opprettet. Det var jo for å dekke moms hvis jeg ikke husker feil. Og det er jo absolutt ingen bedrift som ikke vet at den regninga kommer. Stort salg = stor momsregning. Bedriften burde ha satt av penger til dette. I stedet babler hun om konkurs og bla bla bla, og vipps er spleis opprettet. Samtidig som de bruker penger på å bygge eget lokale, kjøpe seg dyr bil, drar på dyre ferier (for jeg regner med at penger hun tar ut fra bedriften går til alt), osv. Det virker veldig rart?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...