Cata Skrevet 28. desember 2006 #3201 Del Skrevet 28. desember 2006 ....men alle de andre som iler til så fort man ikke bare er søt og snill og grei mot visse. ← Ja, det er i grunnen den delen av det som får meg til å heve øyenbrynene også. For jeg klarte rett og slett ikke se noen trakassering i den tråden. Meningsutveksling, ja. Men såvidt jeg kunne se gikk den mer på prinsippet om hvorvidt "likhet for loven" skal gjelde eller om noen er fredet vilt. Men som sagt - jeg har bare vært her 3 år så det er ikke alt jeg skjønner (heldigvis). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3202 Del Skrevet 28. desember 2006 nemlig, det var det jeg trodde tråden var også, meningsutveksling om hva som ble sagt og etterhvert litt om måter å skrive og hvordan disse kan oppfattes av andre uavhengig av hva som var ment. men det var visst bare godt kamuflert personhets fikk jeg beskjed om... merkelig at jeg ikke skjønte selv at jeg dreiv med kamuflert personhets altså, men jeg er vel ikke smart nok tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. desember 2006 #3203 Del Skrevet 28. desember 2006 Vi får bare sette oss ned her, vi da. For vi er nok like dumme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. desember 2006 #3204 Del Skrevet 28. desember 2006 hva har jeg gått glipp av. Har mest juleferie jeg - så jeg er ikke så mye innom.. men skjønner jeg må ta en runde. Kjørte forresten forbi hjemme hos deg i dag - men du var jo på jobb - så da tenkte jeg å kjøpe med noen kokosboller hjem - men der var de steng gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3205 Del Skrevet 28. desember 2006 hva har jeg gått glipp av. Har mest juleferie jeg - så jeg er ikke så mye innom.. men skjønner jeg må ta en runde. Kjørte forresten forbi hjemme hos deg i dag - men du var jo på jobb - så da tenkte jeg å kjøpe med noen kokosboller hjem - men der var de steng gitt ← jeg har visst vært med på å ta kaninen stakars, og ble overfallt av gale damer som gikk til angrep fordi jeg ikke bare strøk og koset. (og måtte begynne å begrunne smilyene mine, fordi det må man visst, ellers har man tåpelige grunner til å bruke dem) men alt ble slettet, for det var visst så horribelt og stakars kaninen og alt sånt.. så da er jeg tilbake til å sitte på fingrene når akkurat den brukeren skriver noe, for sier man noe til henne blir man visst halshugget av fanskaren hennes, ihvertfall hvis det ikke er kosemose. jeg trodde jeg diskuterte noe annet, men jeg sjikanerte visst kaninen... pussig at man ikke legger merke til når man gjør noe skjult... å gjøre noe skjult tilsier for meg at man vet at man gjør det men prøver å skjule det... og jada, jeg er på jobb om dagen jeg skjønner du, og HVA??? var de stengt?? du burde jo kjøpt med å kommet bort på jobb til meg kan skjønne. i morgen er det fredag da, da blir det vaskekjeller også ut å danse på byen.. wohoo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. desember 2006 #3206 Del Skrevet 28. desember 2006 Liker ikke at de sletter ting hvor det har gått litt varmt for seg - uten at jeg får lest det Og er du blitt stalker nå da Men det er faktisk forskjell på brukere her - noen må er mer hellige enn andre - noen har større fanclub - og noen kosemoser mer enn andre - sånn har det jo alltid vært - og sånn blir det nok alltid. Men det er jo litt vittig da at du nå har blitt en "stor stygg stalker" - du som vanligvis pleier å vli trukket frem som den saklige som diskuterer på sak og ikke person osv. :hihi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3207 Del Skrevet 28. desember 2006 Liker ikke at de sletter ting hvor det har gått litt varmt for seg - uten at jeg får lest det Og er du blitt stalker nå da Men det er faktisk forskjell på brukere her - noen må er mer hellige enn andre - noen har større fanclub - og noen kosemoser mer enn andre - sånn har det jo alltid vært - og sånn blir det nok alltid. Men det er jo litt vittig da at du nå har blitt en "stor stygg stalker" - du som vanligvis pleier å vli trukket frem som den saklige som diskuterer på sak og ikke person osv. :hihi: ← ja, men jeg var ANNERLEDES i den tråden skjønner du, jeg gikk nok ut av mitt gode skinn og skrev litt... og stalker ble jeg ikke beskyldt for, det har jeg blitt tidligere, i forhold til en annen bruker man må tenke litt over hva man svarer til.... (jeg HATER forskjellsbehandling og skjønner virkelig ikke at de finner det komfertabelt at folk svarer annerledes til dem en til alle andre, lar være å svare fordi det er dem som er med i tråden fordi man må være så forsiktig med dem.....), så jeg var ikke stalker her, jeg var bare fryktelig slem og guffen og fæl og ekkel, og drev med skjult personangrep... uten å vite det selv. jeg pleier å skygge unna diskusjoner med disse, men ble vel litt revet med når det tydeligvis er HELT ok at DE slenger med leppa så mye de vil, mens så fort noen sier noe tilbake, så er det fysj og fy og hele hylekoret hopper i vrede og får moderatorene til å slette alt (er nesten så jeg for en gangs skyld henger meg på tanken om at også moderatorene forskjellsbehandler...) skjønner ikke hvorfor det er ok å disse en person men ikke en annen, og hvorfor noen får lov til å være både frekke, spydige og diverse annet uten at noen sier noe, for så fort noen sier noe, så er DE frekke og spydige og blir slettet sporenstreks. jeg er litt naiv jeg, så jeg hadde faktisk ikke fått med meg at noen personer var hellige her... og, bare for å spesifisere det; det har overhode ikke noe med brukerens (ihvertfall den ene) måte å gjøre det på, for selv så håpløst jeg til tider mener hun sier ting, så prøver hun gjerne å rette det etterpå og løse missforståelsen på f.eks pm, men fanklubbene... og moderatorene? (eller er de bare lei av alt oppstusset som følger med fanklubben og gjør enkleste greia som da er å følge fanklubbens ønske: å slette alt som ikke er kosemose mot denne person/disse personer) og her er det MASSE spekuleringer og skit, men dette er MIN dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. desember 2006 #3208 Del Skrevet 28. desember 2006 Jepp, det er den der fanklubbmentaliteten jeg heller ikke begriper :klø: . Greit nok at man sier seg enig med en bruker, men derfra og til å ikke tillate andre å være uenig er det et sprang synes jeg. Hadde det nå dessuten vært personangrep så kunne jeg forstått det ut fra den vinklinga, men temaet var jo likeverdig behandling. Og det aller morsomste er at det ble tilløp til fortsettelse av "debatten" i "tvillingtråden". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3209 Del Skrevet 28. desember 2006 ... og det ALLER morsomste... er om man følger med på hvem det er som trekker det frem igjen og igjen etter ting har blitt slettet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. desember 2006 #3210 Del Skrevet 28. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3211 Del Skrevet 28. desember 2006 *fniser over rampete humør* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 28. desember 2006 #3212 Del Skrevet 28. desember 2006 heihei, ser dere småmumler litt og ville bare si hei.. Vil for ordens skyld bare si at jeg ikke trakk frem disse trådene her i denne saken, da jeg er nyslettet og nyregistrert og helst ville slippe ting som dette her, da jeg har vokst ifra oppmerksomhetsbehovet jeg vitterlig skal ha hatt, samt at jeg aldri har kalt aline en stalker, for det er hun ikke.. Noe som hun også vet da vi PM'et om dette i går, og alt står fint til mellom oss to. Jeg kan ikke gå god for alt som skrives her inne i kjølvannet av diskusjonene her inne rundt meg som person, håper dere evner å skille mellom Kaninen og alt *rundt* kaninen... Er ikke alltid like lett! natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3213 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) hei hei kaninen neida, det er det i kjølvannet ditt jeg både småhumrer og blir litt sjokkert av, å diskutere med enkeltpersoner, både på åpent forum og på pm, synes jeg er en fair ting og selv om vi nok ikke ser saken helt likt selv etter tråder og pmer, så føler også jeg at vi fikk sagt vårt og ikke har noe problemer med hverandre eller våre deltakelser i tråder som har vært. men jeg SYNES det er synd at ihvertfall jeg nå ikke kommer til å "tørre" delta aktivt i tråder der du er, for min oppfattelse etter de siste dagers reaksjoner er at jeg ikke kan snakke til deg på lik linje som jeg kan med andre brukere her inne, og det er både synd og ikke helt forståelig for min del. jeg liker ikke å forskjellsbehandle, heller ikke i forhold til å tie pga at enkeltpersoner ikke "tåler" det samme som andre, og det er IKKE fordi du har sagt at du trenger forskjellsbehandles, men når jeg ser reaksjonene fra fanklubben din og det som kom i kjølvannet av noe jeg oppfattet som meningsutveksling og ja; noen missforståelser (som jeg tror vi kunne ryddet fint opp i dersom ikke alt jeg sa plutselig ble hylt og skreket om og dritt ble slengt i alle retninger...), men i hovedsak meningsutvekslinger som omhandlet måten å kommunisere på og hvordan man da oppfattes og at likt er likt etc. når det da kalles skjult personangrep og grusom drittslenging og sure oppstøt, kun de som kom MOT deg selvsagt, aldri det som kom fra deg, selv om det ikke bare var søtt det heller, da slutter jeg å diskutere dersom du er i tråden, for jeg har forstått at deg skal man bare klappe medhårs, ellers får man på pukkelen av de rundt deg. synes DU det er ok? jeg ville ikke syntes det, men vi er alle forskjellige. og ja, jeg føler at oss i mellom er ting ryddet i, dette er bare ytringer utifra hvordan jeg opplevde "resten" + litt spørsmål om hvordan du liker konsekvensen av din velmenende fanskare som gjør at du forskjellsbehandles PGA dem, blir det feil for deg om folk lar være å svare pga at det er deg eller vil du heller det pga det du har opplevd utover denne saken? edit: en liten skriveleif bare. Endret 28. desember 2006 av aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 28. desember 2006 #3214 Del Skrevet 28. desember 2006 Vel.. Jeg syntes ikke det var noe gøy i begynnelsen eller nå, men jeg har vendt meg til at det desverre blir sånn i tråder jeg er i. Folk svarer på nick og ikke på sak ofte. Det virker selvsagt helt høl i huet på deg, og det gjør det på meg også. Men jeg har kranglet på dette en milliooooooon ganger før, og folk klarer bare ikke å la være ser det ut til.. Både når det gjelder kritikk og når det gjelder støtte, og ikke minst moderering. Jeg er visst sidestilt at som er normalt her inne. Om jeg liker det? Niks. Om jeg setter pris på slike innlegg som du nettopp skrev? Jepp. Fordi det er ærlig, på et normalt og voksent nivå, og bygget på skikkelige meninger som er uten påvirkning fra nicket mitt på noen som helst måte. Fantastisk deilig! SKulle ønske alle som sier jeg hyler opp om "stalkere" "hver gang jeg blir kritisert" kunne sett denne dialogen mellom oss to.. (himlingen var rettet mot mine kritikere som alltid har dette som argument, og som ikke forstår hvilken skyld de har i saken selv, og som argumenterer mot nick og ikke sak slik du klarer... ) Nattikosemosedoseloseposerose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3215 Del Skrevet 29. desember 2006 skjønner, lurer på om jeg skal la være å bry meg om fanklubben jeg, og bare svare deg slik jeg ville svart andre, til tross for at jeg da risikerer å både bli halshugget og moderert vekk. det er ikke SÅ ofte vi er i samme tråder uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 29. desember 2006 #3216 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) *hyler innpå popcorn og morer meg* Her er det ikke mye som er endret Men det er faktisk forskjell på brukere her - noen er mer hellige enn andre - noen har større fanclub - og noen kosemoser mer enn andre - sånn har det jo alltid vært - og sånn blir det nok alltid. Hvaffornoe?! Er dette noe helt nytt de har begynt med? Jeg er virkelig helt for at folk skal legge til en liten forklaring ved bruk av hver smiley. Gjengen fikk truet seg til ironi- og sarkasmeflagg for et par år siden, men det holder ikke, jeg tror vi må ha ett flagg for hver menneskelig mulige sinnsstemning hvis dette skal gå noenlunde sivilisert for seg *vifter med passende flagg* Jeg får virkelig tastekløe når jeg leser sånt. Enig med Billa; jeg synes de burde VARSLE når det går en kule varmt, så man iallfall får lest det som skjer Ønsker god helg! Endret 29. desember 2006 av *Fiona* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3217 Del Skrevet 29. desember 2006 (hopper opp og ned og klemmer i begeistring, ikke for å leke sprek og kosemosete) FIIIONA-SNUPPA jo! (klemmer litt mer, bare fordi såh!) hehe.. jepp, de burde nok hatt varsling: *TUUT-TUUT-TUUT* "Heftige diskusjoner, mulige personangrep og missforståtte sure oppgulp på gang i tråd xxx under forum xxx!! Løp og les før vi sletter!" *slår seg på knærne og flirer-smily* vælkømmin to back snuppa, er du her for å bli eller? har savnet ditt blide oppsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 29. desember 2006 #3218 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg har også savnet meg Jeg kjenner det rykker i Fi mer og mer, så la oss si det slik at jeg håper hun er tilbake for å bli. Hun rører iallfall grundig på seg for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 29. desember 2006 #3219 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg leter desperat etter den opprinnelige avataren min husker du den nydelige, enkle rosen som lå på hvit bakgrunn? Den hadde akkurat den dyprøde fargen jeg liker så godt. Husker bare ikke hvor jeg fant den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. desember 2006 #3220 Del Skrevet 29. desember 2006 Til *Fiona* : Kan det være den øverste av disse ? Husker bare vagt rosen din og tror egentlig ikke det var den, men.... Uansett kan kanskje en av de på siden der gjøre nytten til du finner din rose? (Sorry Aline: Kupper boka di med et tips her nå..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå