LilleBille Skrevet 28. juni 2006 #2541 Del Skrevet 28. juni 2006 Tror hun legger det til våre ferier ... selv om de ferreste kan vel styre en aneurisme eller noe sånt .. tror det kommer når det kommer - så det er nok tilfeldig. Vet jo at jeg selv ofte går over ende med influensa el. i feriene - for da har man gått helt på marginene og presset seg mer enn godt var .. og når man endelig kan slappe da kommer alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #2542 Del Skrevet 28. juni 2006 nei, vanskelig å styre alt, det er sant. glad det virker som jeg er ferdig med den perioden der jeg alltid ble syk i ferier jeg, trenger igrunnen ferien når jeg jobber fulltid ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #2543 Del Skrevet 29. juni 2006 jeg har det bra om dagen altså! satt på hele bussturen ut til dansinga (ja, BUSSTUREN liksom) og tenkte på hvor bra jeg egentlig har det nå om dagen, og gikk litt inn i følelsen, og fant igrunnen ut at bussturen gikk helt fint også. har hatt mange bussturer som ikke har vært direkte jævlige, men vanligvis er det alltid en liten strekk i brystet en sted, en liten redsel for at det skal komme, også blir det jo litt angst for angsten. men det var ingenting, selv ikke når jeg kjente etter. også fokuserte jeg på det, og koset meg enda mer. gjorde det samme på hjemveien, og det gikk helt fint da og. og idag er det STRÅLENDE vær! så jeg skal rase ut i solen og gå en laaaang tur først, shoppe litt (bare sånne nødvendige ting da) også skal jeg ta med meg mat og slenge meg i parken. freshe opp litt. skal treffe en interessant mann i kveld, ikke kjekkingen altså, og gleder meg til det. har ikke akkurat noen forventninger hva angår kjærlighet eller o store rette og sånt, men han ER en veldig interessant mann (bare spør billa!! ) med mange prosjekter og mange opplevelser og kontakter. Tror det kan bli et interessant og pratsomt møte. også er han afrikaner, og har vært rundt i afrika i forhold til veldedighetsarbeid, og sånt interesserer selvsagt meg. også var det HAN som tok kontakt, det var han som spurte om vi skulle møtes, så jeg slipper ihvertfall å lure på om jeg har prøvd å presse meg på ett menneske jeg ikke kjenner. men, nå skal jeg aldeles straks kle meg for en lang gåtur i solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. juni 2006 #2544 Del Skrevet 29. juni 2006 Høres ut som en aldeles strålende dag. ... og så flott med bussturen - det er utrolig hvordan den følelsen at "når man kjenner etter - så har man det egentlig veldig bra". Har fått litt av den samme følelsen (tror jeg) - etter en veldig tung tid - hvor jeg liksom oppdaget - at nå er jeg egentlig ganske lykkelig - nå har jeg det egentlig veldig bra. Liker været .. og tror jeg skal ta med meg litt jobb ut etterhvert - kanskje Må jo nyte været når det er så fint. Kos deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #2545 Del Skrevet 29. juni 2006 ja,d et er kjempedeilig. nå har jeg vært ute og gått en times tur også, kjøpte med en kurv norske jordbær og skal smøre meg litt mat og ta med bok og pledd i parken. kjempedeilig, og været hjelper betraktelig på. (har vel innsett at jeg er tidvis veldig værsjuk...) vi fortjener å ha det litt bra nå billa, så det passer godt det. har du fått mailen min forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #2546 Del Skrevet 29. juni 2006 ha en god dag i sola du også forrsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 29. juni 2006 #2547 Del Skrevet 29. juni 2006 Godt å "høre" at det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #2548 Del Skrevet 29. juni 2006 er veldig bra når sola skinner sånn. håper du har en litt bedre dag idag også da. nå skal jeg kaste meg ut i parken med bok og jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. juni 2006 #2549 Del Skrevet 29. juni 2006 Har fått mail - har svart Har også spist jordbær i solen .. og har ikkejobbedag ... skal bare hente mor min på sykehuset etterhvert - så jeg tar ting rolig. Skal legge meg ut i skyggen (synes det er akkurat passe varmt der nå) - og lese og slumre litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #2550 Del Skrevet 29. juni 2006 har sett svar og svart tilbake. har solt, med jordbær og bok, har nå bittelitt sommerfugler i magen og er bittelitt spent på i ettermiddag. *fniser litt* for uansett om jeg ikke akkurat tror at det kommer til bli noe big bang, så er det kjempelenge siden jeg turte dra ut å møte en jeg ikke kjenner fra før for å dra på kafe eller noe å skravle. så selve situasjonen gjør meg litt sommerfuglete i magen. (prøver da hardt å fortelle den at dette er sommerfugler, du blir IKKE dårlig av sånt) tumdidum... det føles nesten litt som i gamle dager, når jeg elsket å treffe nye folk og bli kjent med nye folk, uten at det gjorde meg noe. det skjer ikke like "lettvint" da, men jeg kjenner at jeg liker det. finne tilbake til den delen som elsker å bli kjent med folk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. juni 2006 #2551 Del Skrevet 29. juni 2006 Kos deg masse Og så venter jeg full rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #2552 Del Skrevet 29. juni 2006 det skal jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #2553 Del Skrevet 29. juni 2006 weeee.. sommerfugler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. juni 2006 #2554 Del Skrevet 29. juni 2006 Vellykket eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #2555 Del Skrevet 30. juni 2006 vellykket. koste meg masse i selskapet til en mann som var mer interessant en jeg hadde trodd, og håper det kommer flere muligheter til å bli bedre kjent med ham. jeg sitter bare å gliser idag jeg, lenge siden jeg har gjort detta her, og det var koselig og interessant. også er han igrunnen flink til å komme med komplimenter, ikke nødvendigvis direkte og sånne som man engang tenker over, men i sammenhenger og det kommer så naturlig at det virker som han mener dem som største naturlighet i verden og visste jeg liksom ikke DET? så det var BÅDE koselig + at det bygget litt selvtillit hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 30. juni 2006 #2556 Del Skrevet 30. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2006 #2557 Del Skrevet 30. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #2558 Del Skrevet 30. juni 2006 og nå har jeg ligget og kost meg i sola og lest bok og flira over gårsdagen. også er det deilig at det faktisk er fryktelig lite pes rundt det, både fra min og hans side. til tross for at jeg hadde det kjempekoselig, så er det på en måte ingen krise om det ikke blir noe mer (selv om jeg jo selvsagt håper vi møtes igjen go blir mer kjent, i aller høyeste grad) rett og slett fordi jeg fikk mer en jeg hadde håpet på utav den daten uansett. han ga mye på liten tid, både av seg selv og generellt til meg. han aksepterte meg hundre prosent selv når jeg hadde det litt sært, litt sjenert og stille, men det plaget han overhode ikke, så det syntes han bare var tull av meg å bli stresset over. og at jeg plutselig spratt opp og trengte å gå litt, var også helt greit, så da gikk vi en lang lang tur og pratet enda mer. og han hadde ingen problemer med å forstå det mage greiene, han reagerer på melk selv han, så om jeg trengte det så hadde han noe sånt magegreier om jeg trengte det, og ellers var det jo bare å gå på do liksom... han var en meget avslappet og behagelig mann å være rundt, ærlig, rett på sak og ikke selvhøytidelig eller noe. spurte om alt, uansett hvor "flaut" det kunne være, og fortalte alt, uansett hvor vanskelig det kan ha vært å snakke om. lærerikt møte, og jeg er imponert. også var han veldig filosofisk og "sjelelig", ikke opptatt av det logiske og riktig eller feil. men, nå skal jeg handle litt mat og slappe av så jeg har krefter til full danseettermiddag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #2559 Del Skrevet 1. juli 2006 jeg har ett problem i varmen jeg har jeg funnet ut.... jeg mister matlysta helt... er ikke vanligvis heller noen sånn stor matfreak, men har vanligvis ikke problemer med å få i meg de faste måltidene. nå sliter jeg. finnes ikke sulten på morgenen, ei heller senere på dagen. og virkelig i så grad at jeg glir over på kvalm når jeg prøver å tvinge innpå mat.... kan vel errindre at det har vært sånn før også i perioder på sommern, men jeg VIL jo spise, kroppen trenger jo faktisk mat da. men men, får vel bare gi den litt tid, så kanskje jeg får til å spise litt etterhvert. godt jeg ikke har dårlig tid. (og mensen i fullt monn hjelper igrunnen ikke, blir litt sånn oppblåst og "full" i magen av det og idag, og bittelitt småkvalm faktisk .... ) men men, må få spist, så skal jeg få godt meg en lang tur, så litt soling i parken håper jeg på, før danseaften med privattime og party. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. juli 2006 #2560 Del Skrevet 1. juli 2006 Skjønner godt det med matlyst.. Vet jo at det ikke er bra å la vær å spise - men dået å sette i gang å lage noe når det er varmt - og som man ikke har lyst på Ikke det at jeg ikke har godt av å spise mindre - men det hjelper jo ikke noe å la vær. Uansett drikke er dog viktigst (nå er isbitmaskinen min gull verd ) Tror jeg skal ta en tur og kjøpe noe godt brød - og litt godt pålegg .. og sette meg ut i skyggen for lunsj. Jeg var så dum at jeg sov litt på ettermiddagen i går .. det skulle jeg aldri gjort .. - fikk ikke sove før vet 0530 tiden i dag morges .. så da ble det bare et par timer. Men jeg har hvertfall fått ryddet halve huset .. satt på vaske/oppvaskmaskiner og jaget ut en koloni fluer - som plutselig satt på veggen i stuen .. lurer på hvor de kom fra jeg :klø: .. de bare satt der liksom. Uansett .. god samvittighet for å ikke gjøre noe særlig mer på en stund. Kos deg i solen - og ha det gøy i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå