LilleBille Skrevet 4. juni 2006 #2381 Del Skrevet 4. juni 2006 - kjedelig at det ble sånn - men forhåpentligvis blir det et treff - bare dere - uten fest/fyll osv. Så dere får sett om dere finner tonen irl også - og ikke bare på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #2382 Del Skrevet 4. juni 2006 ja, hadde vært kjempefint. får bare se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #2383 Del Skrevet 5. juni 2006 ny dag. har ikke hørt noe, så jeg får vel bare innse at han bare ikke er interessert. egentlig så er de ikke no kule gutter, begge er interessert FØR de møter meg, men ETTER er de liksom plutselig ikke interessert lenger? er jeg så ille liksom? vel, jeg er kanskje ikke kul nok. men det er greit, jeg har ikke som mål å være kul. er de på jakt etter en partygirl, så er det ikke meg de er ute etter likevel. men han kunne jo SVART i det minste. men pytt. jeg er usikker på om jeg er helt klar for dette likevel, jeg trodde det men er plutselig ikke så sikker lenger. uansett, idag er det ny deilig dag, jeg lurer på om jeg skal gå meg en lang tur idag jeg, også kanskje ned til ei venninde og se masse filmer og skravle. det hadde vært helt ok idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juni 2006 #2384 Del Skrevet 5. juni 2006 Uansett om han ikke er interessert eller ikke - er det alminnelig folkeskikk å svare. Det er greit det at han vil ha en party-girl - og fyll og fest (i kombinasjon) er vel ikke akkurat din greie - så da er det jo greit nok - men han burde vært mannfolk nok til å si fra. (Uansett - det er hans tap ) Deilig dag - tror også jeg skal ut i solen etterhvert - men først litt opprydding inne .. for her har kaoset tatt overhånd (har liksom utsatt å gjøre noe .. og da vokser det helt av seg selv ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #2385 Del Skrevet 5. juni 2006 ja, jeg synes han kunne vært mann nok til å svare, men er han ikke det, så hjelper det jo bare til å gjøre det like greit om han ikke er interessert. og om han er interessert, så er han ikke interessert NOK. for hadde han vært det, så hadde han også svart. og jeg vet fra før festen at han ikke hadde andre planer nå i dag f.eks. det som kanskje er mest trist, er at han tydeligvis ikke er den jeg hadde fått for meg at han var. jeg hadde vel glorifisert ham litt, også stemmer det ikke virker det som. synd. men, det finnes mange menn der ute, og en av dem må jo både like meg og jeg like ham. noe annet er urettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2386 Del Skrevet 6. juni 2006 god morgen. ny dag, solen stråååler, jg skal bort å løfte litt vekter om ikke lenge og danse i ettermiddag. humøret er faktisk like strålende som været, til tross for at kjekking ikke har kommet med ETT forståelig utsagn siden jeg var på fest der lørdag. jeg har forklart om at jeg har angst og at det var det som skjedde på lørdag, jeg har også sagt at dersom det eller annet har gjort at han ikke er særlig interessert, så forstår jeg og det er bare å si ifra så backer jeg. jeg har også spurt enkelt og greit om han mistet interessen etter festen. svaret jeg fikk? "jeg har sovet og ryddet i hele går. Tusen takk for at du stakk innom festen til tross for angst. :-)" :klø: men men, det er greit nå. er han ikke mann til å svare meg, så er han ikke mann nok for meg, så det vil han jo vise meg selv etterhvert. og etter at pms er over så er det faktisk myyyye enklere å ikke ta meg så nær av det. og i går var kjempekoselig. var hos venninde og så på to filmer, kastet innpå godteri og skravlet en masse, det gjorde også susen. fikk skravlet ut om det og bannet og svertet litt, og hun var selvsagt HELT enig med meg. sånt er det hjelp i. fikk den siste smsen mens jeg satt der.... vi ble igrunnen begge sittende sånn :klø: ... også sånn: :grine2: også prøvde vi å analysere litt, flirte litt mer og skrudde på filmen igjen. *fniser* så nå går jeg videre, også får han joine om han har lyst og har han ikke lyst så er det også helt greit. han vet ikke hva han går glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juni 2006 #2387 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Opplagt hans tap .. men innimellom "mannfolk" Jenteskravling med godteri - film og sånn er yppelig - kan jo få et litt annet syn på snodige mannfolk når de blir dissekert i passende selskap. Skulle gjerne vært i solen i dag - men må nok jobbe litt - tror det blir 3 dagers uke på meg - akkurat passe (og litt kort dag i dag) Måtte bare endre en smily Endret 6. juni 2006 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2388 Del Skrevet 6. juni 2006 Opplagt hans tap .. men innimellom "mannfolk" Jenteskravling med godteri - film og sånn er yppelig - kan jo få et litt annet syn på snodige mannfolk når de blir dissekert i passende selskap. Skulle gjerne vært i solen i dag - men må nok jobbe litt - tror det blir 3 dagers uke på meg - akkurat passe (og litt kort dag i dag) Måtte bare endre en smily ← helt klart! han aner ikke hva han går glipp av. og det kom ENDEL uttrykk som fortalte min mening om mannfolk i går ja.. vi leide heller IKKE kjærlighetsfilm, for kjærlighet? JÆVLA OPPSKRYTTE TULL - og - MANNFOLK STINKER.... :grine2: og vi var selvsagt skjønt enige begge to. vi elsker de men hater de. jeg tror jeg må være litt i solen idag jeg da, må trene først og få tak i trygdekontoret for å avtale time til samtale om søking om etterpå. gleder meg til å sette igang med ting. også digger jeg kroppen min om dagen... selv etter en godterihelg og med mensen (pleier alltid å veie mer da) så ligger vekten på det samme lave, laveste jeg har vært på på årevis. jeg føler meg virkelig bra om dagen, utseendemessig og ellers. og det er så deilig. sender en stooooor til nålestikkern min, for her har hun mye av æren, i samarbeid med tiden og ikke minst meg selvsagt, men uten henne hadde jeg aldri vært her jeg er idag. og ikke hadde jeg hatt troen på at det kom til å gå så bra som jeg tror det kommer til å gå heller, og jeg er redd jeg hadde tydd til enkelste vei ut om det ikke hadde vært for behandlingen, og da hadde jeg sittet på kontor igjen om litt. nå skal jeg jage drømmer, jobbe for å få jobb innen noe jeg kan kose meg med + jobbe for å produsere ting jeg kan selge. ja, jeg hadde jo angstringen hos meg sist mandag, der fikk jeg enda ett tips til hva jeg kan selge. for jeg serverte vann i glass jeg har malt selv, og de trodde det var designerglass, så når jeg sa jeg hadde lagd dem selv, så satt de bare å måpte og syntes de var dritkule, mente at slike kunne jeg ihvertfall selge for 150,- stykk. kanskje jeg skal lage mitt eget service? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juni 2006 #2389 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er så deilig når man treffer "de riktige" menneskene til å gi deg puffet videre. Så det at nålestikkern din har hjulpet er jo helt fantastisk. Husker de første litt skeptiske gangene .. og så hvor du er kommet nå. Designglass/servise - og alt mulig annet - høres jo veldig bra ut. Du får lage opp litt - og dra på Vestkant-torget - eller et lignende sted - hvor folk selger ting og tang.. og se om du får litt fart på det. Ellers så er det jo flere steder de tar inn sånt i kommisjon - så du evt. kunne prøve å selge litt der (for det er vel for tidlig med eget utsalg ennå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2390 Del Skrevet 6. juni 2006 eller nettet.... der er det også muligheter til å selge litt. men nå ble jeg selvsagt litt da... fikk brev fra trygdekontoret her i forrige uke, pga at jeg var vært sykemeldt i 39 uker. der de minner om at jeg må forberede meg til hva som skal skje etterpå og er hjertelig velkommen til en personlig samtale hos dem om videre muligheter. ringte nå, fikk ei ufattelig sær dame som hørtes ut som jeg var hår i suppa hennes. og hun var IKKE interessert i at jeg kom inn til samtale ihvertfall. jeg forklarte at jeg var interessert i å vite mer om yrkesrettet attføring, og da fortalte hun først at jeg da må ta kontakt med aetat for så å ramse opp at jeg kunne ikke være sikker på å få hjelp altså!! jeg vet da at jeg ikke er sikker på å få hjelp, jeg er interessert i å få hjelp til å finne ut hvordan jeg går videre, ikke negativt innspill på hva jeg kanskje ikke får. AAARGHHH for saksbehandlere de har på trygdekontoret her!! de er ikke LITT flinke engang. ikke at det gjør noe egentlig, jeg skal vekk fra dem nå snart likevel, HELDIGVIS. værre kundebehandling en jeg har opplevd på mitt trygdekontor har jeg aldri sett maken til noen gang. det er HELT GREIT at det er aetat jeg bør gå videre til, men det går an å være behjelpsom uten å omtrent forklare hvor sur og grinete hun er over jobben sin og sånne plagsomme syke mennesker som meg. på tide å bytte jobb selv kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juni 2006 #2391 Del Skrevet 6. juni 2006 Service .. det er et fremmedord for mange. Skjønner ikke hva sånne mennesker gjør i sånne jobber. De som er i kontakt med trygdekontor/a-etat er jo det i utgangspunktet fordi de trenger det. De tar jo ikke kontakt bare for å være hår i suppen (hvertfall ikke de fleste) .. og ang salg. Nettet er jo opplagt et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2392 Del Skrevet 6. juni 2006 jepp. tok kontakt med aetat nå da, og de er heller ikke videre interessert i å ha folk til personlige samtaler, her skal man visst ikke ha noe individuellt altså!! så jeg får ta meg en tur ned på aetat i dag eller i morgen, så skulle jeg visst få alt jeg trengte av søknadspapirer og informasjon der. forhåpentligvis trenger jeg ikke mye kontakt med dem, for herregud hvor oppgitt jeg blir over dårlig kundebehandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2393 Del Skrevet 6. juni 2006 jeg ser plutselig en grunn til til at jeg burde hatt kjærste!! jeg har nå ligget i sola i ett par timer.... alt vel så langt, og jeg har brukt solkrem, alt vel der og... men! det er ett område på ryggen, akkurat der bikiniryggen er... der jeg ikke når til med krem selv.... det kan du si synes nå! har unngått å bli solbrent alle andre steder, men akkurat DER, der er jeg nå solbrent. og du SER hvor jeg har rukket til, det er tydelig buer nedover hvor jeg har rukket til hvor det ikke er brent, også kommer solbrenthet helt ned til der jeg har rukket til igjen nedenfra. men men, det synes ihvertfall godt at solkremen gjør jobben sin, der jeg puttern på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 6. juni 2006 #2394 Del Skrevet 6. juni 2006 ja, jeg synes han kunne vært mann nok til å svare, men er han ikke det, så hjelper det jo bare til å gjøre det like greit om han ikke er interessert. og om han er interessert, så er han ikke interessert NOK. for hadde han vært det, så hadde han også svart. og jeg vet fra før festen at han ikke hadde andre planer nå i dag f.eks. ← Vet du hva? Jeg syns du er mer enn litt råtten mot fyren jeg. Og jeg er slett ikke så sikker på at det er HAN som ikke vet hva han går glipp av her "Ikke interessert NOK"? Nei, vil du ha frieri første festen, er han nok ikke det. Men du stiller helt urimelige krav til fyren. (til dere som ikke kjenner meg, er jeg storesøsteren til Aline, og jeg har LOV til å kjefte på henne) Altså - enten vil du ikke noe med mannen og søker en grunn til å trekke deg, eller så forteller du ikke alt, eller så skjønner du ikke hvilken verden denne mannen lever i. Nå skal jeg gi deg en potensiell oppsummering fra hans side: - Kameraten min er på date. Hun er egentlig fin, men siden hun er ute med ham er hun "ulovlig". De har kjent hverandre lenge også... Synd. - Heyyyy - hun var mer interessert i meg enn i ham. Hva faen gjør jeg nå, vi har jo en regel. Dessuten er jeg dessverre skikkelig sjenert, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre når jeg er på sånn seriøs date. - Jeg kan jo invitere henne på en fest der kameraten min og mange andre er. Så kan han se at jeg ikke sjekker henne, og hun kan trekke seg unna om hun ikke er interessert. Eller - om hun ikke er interessert kommer hun jo ikke. - Nå har hun sagt hun kanskje kommer, kanskje ikke kommer, kanskje kommer med eller uten en venninne mange ganger hele uken - jeg tror ikke hun er så interessert, kanskje hun bare ikke vil avvise meg liksom, siden hun tok et initiativ først og kjenner x og y. - Jøsses - hun kom. Så kult. Men jeg kjenner alle her på festen, og jeg vil jo ikke kaste meg over henne heller. Dessuten har hun med en venninne og de virker som om de har det moro sammen. Men spennende at hun kom - Oooooooooog der gikk hun ja . "Kjente ingen" - herregud! Det visste hun jo før hun kom.... Og JEG var tydeligvis ikke noen å bli kjent med. Jaja, da var hun vel ikke interessert da. *Drikker minst 12-15 pils* - Åååååååå - fyllesjuk - leiligheten ser ut som et helvete og jeg har så vondt i hodet!!!!! - 6 timer etterpå er leiligheten nesten bra, og jeg må soooooove. - Våkner på kvelden - Å faen, hun sendte melding i natt... Angst? Det er noe skummelt jeg ikke helt vet hva er. Dessuten er hun ganske sikkert ikke interessert i meg, hvorfor skulle hun være det liksom. Vet ikke hva jeg skal svare - hun må jo tro jeg er helt dust som ikke har svart før.... Ikke interessert sa hun - når skulle jeg hatt tid til å være interessert da? Jo - jeg sender en sms jeg (tør ikke ringe, vil ikke mase heller - kanskje har hun angstanfall nå). "jeg har sovet og ryddet i hele går. Tusen takk for at du stakk innom festen til tross for angst. :-)" ← Og hvordan reagerer min kjære søster på et forsøk fra en sjenert mann som liker henne godt, men ikke vet helt hvordan han skal forholde seg til angst, venninner og en seriøs date? :klø: men men, det er greit nå. er han ikke mann til å svare meg, så er han ikke mann nok for meg, så det vil han jo vise meg selv etterhvert. fikk den siste smsen mens jeg satt der.... vi ble igrunnen begge sittende sånn :klø: ... også sånn: :grine2: også prøvde vi å analysere litt, flirte litt mer og skrudde på filmen igjen. *fniser* så nå går jeg videre, også får han joine om han har lyst og har han ikke lyst så er det også helt greit. han vet ikke hva han går glipp av. ← Jo - hun klør seg i hodet, ler, sier han ikke er mann nok for henne og ler av ham sammen med en venninne. Stilig - jeg er imponert *not*. Sorry altså Aline, men her er du skikkelig på bærtur, og dessuten er du skikkelig urettferdig mot ham. Og om du velger å gå glipp av ham er det DITT valg - om du er ærlig med deg selv, kan du aldri aldri skylde på HAM for at dette ikke ble noe mer. Vel det var alt for denne gang. Og jeg er veldig glad i deg, selv om jeg er mer enn litt oppgitt akkurat nå. Og dere andre her inne (eller Lille Bille var visst alene her nå) - mener du/dere at Aline har rett i sin tolkning og at det er ok å le av menns SMSer bak ryggen dems? Faen jeg er glad jeg ikke er mann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2395 Del Skrevet 6. juni 2006 vel, det kan selvsagt også være en mulighet. men nå sier jo alle menn at menn er så enkle, de sier at hører du ikke noe, så er han ikke interessert. JEG har da aldri forstått meg på menn, og jeg har ikke vært borti sjenerte menn siden jeg var uuuuuung. i denne sammenhengen har jeg vært veeeeldig klar hele veien, før, under etter og atter etter på at jeg liker ham, at jeg ønsker å møte ham, også etterpå, gjentatte ganger. og ja, jeg har ett stygt bilde av menn i hodet, jeg vet det er urettferdig, men jeg har dessverre det. og det går kanskje utover en uskyldig mann. men hvordan tror du det føles for meg da? jeg manner meg opp og jobber som ett helvete for å klare å komme meg på en fest, JEG!! jeg fester ALDRI!! jeg tar med meg øl, jeg drar, jeg gjør det jeg kan for å få treffe denne mannen som jeg har bedyret min interesse for i så stor grad at jeg er livredd for å ha skremt ham vekk. jeg drar på fest, og blir sjenert!! for første gang siden jeg var tenåring sitter jeg der og klarer ikke PRATE med fyren engang, smiler beskjedent og blir som en fjortis. eller innpå en øl og er dritimponert over at DET går greit, inntil det ikke gjør det lenger. han løper rundt og prater med alle andre en meg, og jeg vet, for det har jo menn fortalt meg, at menn er enkle, er han interessert så prater han med meg. men, jeg kom, jeg pratet med ham og jeg drar pga at jeg er syk. jeg beklager at ting kan ha kommet feil ut når jeg dro (jeg hadde angst, ting kommer gjerne litt rart ut da), jeg utleverer meg totalt for ham, og ber om å få møte ham under andre omstendigheter slik at jeg kan føle meg trygg. hører jeg NOE? nope! kvelden etter at han altså traff meg hører jeg ingenting. dagen etter DER igjen, hører jeg noe klokka sent på kvelden. og da noe jeg overhode ikke forstår hva han prøver å si engang. og mannfolk skal liksom være så enkle, vel, dersom jeg skalt tro på det, som ALLE sier at de er, så fatter jeg ikke at han kan være interessert! for hadde han vært interessert, hadde han ikke sendt en liten sms? selv om man sover og rydder, har man ikke tid til en bitteliten sms engang? jeg klarer å lirke mine smser inn mens jeg gjør andre ting, jeg TAR meg tid. og jada, jeg er sykemeldt og har all verdens av tid... jeg tror fremdeles at det kunne vært bra om vi møttes, jeg tror fremdeles han er en super fyr, men jeg trenger å beskytte meg selv. hvorfor? fordi jeg kjører meg selv rett ned ved å åpent fortelle noen at jeg liker dem og vil bli kjent med dem uten å få noe håndfast tilbake. når jeg ikke hører noe engang så ødelegger det hver time av dagen for meg. om jeg ønsker frieri? selvsagt forventer jeg ikke det, men ett bittelite HEI hadde vært koselig. ett bittelite tegn på at han faktisk husker at jeg eksisterer. NOE. det er tross alt endle år siden jeg overhode PRØVDE å bli kjent med noen jeg ikke har hatt rundt meg og kjent når jeg begynte å date dem, det har vært mennesker jeg idet minste visste LIKTE meg. her vet jeg ingenting, jeg kan tolke ja. men det kan tolkes begge veier. og ja, vi er slemme som ler av det, men jeg er frustrert over situasjonen. og dersom det ikke blir noe, så tar jeg ikke skylden på meg nei, for ovenfor ham har jeg prøvd og prøvd og prøvd, også etter festen. så blir det ikke noe, så er det fordi han ikke vil etter at han møtte meg. hvordan tror du det føles? han vet hvem jeg er fra gammelt, han visste hvordan ejg så ut før han traff meg, han ønsket å møte meg før festen. etter festen hører jeg ingenting. nei, jeg vil ikke ha det til at det er jeg som er slem og håpløs her! skal jeg date noen, så vil jeg jo gjerne at de skal VILLE date meg da. ikke bare sånn litt innimellom. det er opp til ham nå uansett, jeg har vel mast nok. han VET at jeg liker ham, han VET at jeg ønsker å møte ham igjen. ballen er hos ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 6. juni 2006 #2396 Del Skrevet 6. juni 2006 Du skal ikke tro alt du hører. Og at menn er enkle betyr at de iKKE tenker som oss. Tro meg, jeg lever med en "enkel mann", men ut fra vår oppvekst er det håpløst å forstå. Det eneste jeg er sikker på er at de aldri reagerer som vi ØNSKEr, og det eneste jeg prøvde å fortelle deg var at du må tolke reaksjonen ut fra hans ståsted, ikke fra hva du ville sagt. Og han VET jo ikke hvor mye du har ventet, at du tenker på ham hele tiden og sitter og venter ved telefonen. Han ANER jo ikke hvor mye du legger i dette, at du har sagt du liker ham behøver jo slett ikke bety det. At du rekker å sende SMSer og at han ikke gjør det betyr ikke at han ikke prioriterer det - du burde vite at menn snakker mindre enn kvinns (eller i hvertfall vår type kvinns). Og du begynte å snakke om at du ikke hadde hørt noe før han stod opp og var irritert alt før han var halveis gjennom dusjen. Jeg syns du gjør rett i åvente på hans utspill (forutsatt at du svarte på smsen du ikke skjønte noe av - ellers er ballen hos deg), ikke mas på ham. Hadde han visst hvor mye du ventet hadde han kanskje stukket pga det - det er ganske voldsomme krav du stiller til en fyr du ikke har vært på date med en gang. JEG vet hva det kostet deg. Men det vet jo ikke han. Selv om du fortalte det har han ikke grunnlag for å forstå. Gi ham tid. Gi deg tid. Tør du ikke være sårbar mer enn en uke, har du stengt. Og slutt å le av smsene hans sammen med venninner. Det er faktisk utrolig respektløst. Hvordan ville du følt det om han lo av dine sammen med en kamerat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2397 Del Skrevet 6. juni 2006 joa, det er jo det som er håpløst, jeg har ikke sjans til å forstå ham. og det er litt slitsomt. og kanskje jeg ikke er klar for å interessere meg for noen, siden jeg sliter med å gi ham tid, men så har jeg nå interessert meg for ham da.. så da er jo det gjort, det erjeg som sliter med det. og jada, jeg svarte på smsen fra ham. på en hyggelig og grei måte, svarte at jeg regnet med at det hadde vært litt å rydde opp ja og at jeg måtte jo prøve å komme, ville jo treffe ham. la også til at jeg ikke skal mase så mye mer nå, at jeg mer en gjerne vil treffe ham igjen men at jeg lar det være litt opp til ham nå siden jeg føler at jeg maser. også ønsket jeg ham en god dag. så det er vel greit nok, er det ikke? da har jeg vist interesse, sagt at jeg ønsker å treffe ham men at det er opp til ham. og egentlig høres det kanskje ut som jeg krever og ønsker mer en jeg nok gjør. jeg vet jo ikke om hva som kunne blitt, jeg har ingen planer eller ønsker om at vi skal treffes og bli sammen og halleluja, men det var ett eller annet helt fra starten som sa at det er veldig riktig å møtes, det står for meg som rett å i det minste bli litt kjent igjen og se om vi finner tonen slik jeg innbiller meg at vi kunne gjort. og jeg er rastløs på det meste, mens han er treg (noe han vel har innrømmet). nå er jeg jo selvsagt helt sikker på at jeg har jaget ham vekk... til tross for at han jo faktisk har fått blidsia hele veien, maseblidside, men dog blidsia. men, nå har jeg liksom SAGT at jeg ikke skal mase noe særlig mer, at det er opp til ham om og når han har tid eller lyst. så da må jeg liksom la det ligge også, det blir for tåpelig til og med for meg å mase mer da. og ja, det er dårlig gjort å prate om det og le av det med venninde, jeg skal si meg enig om det. hvordan jeg ville følt det om han gjorde det med kompiser? vel, tro meg, jeg har hatt rimelig levende bilder i hodet om hvordan de har snakket om meg etter festen.... det er faktisk værre at jeg ikke hører noe, hva de snakker om der borte som jeg IKKE vet om, sårer meg faktisk ikke veldig. men, jeg har fått konstatert, igjen, at jeg ikke forstår menn. og jeg har fått ett litt klarere syn på at jeg faktisk er veldig kvinne, og det er faktisk litt ok. vi er nok veldig kvinnfolk. mamma er akkurat likedan vettu, dersom ho ikke hørte noe (før de giftet seg da), så var hun helt sikker på at NÅ hadde han funnet noen bedre å bruke tiden på. som mor så datter. og joa, jeg synes litt synd på stakkarn jeg altså, jeg er da ikke noe enkelt kvinnfolk å få på nakken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 6. juni 2006 #2398 Del Skrevet 6. juni 2006 Nei enkel er du ikke Og svaret ditt var helt greit. Åpent uten å mase. Og om du ikke er klar er det helt greit. Men da må du slutte å bruke all energi på å vente på å høre fra ham Og nei, det er ikke lett å forstå menn. om mulig. Men om han har sagt han er treg, så må du forstå at det betyr at du må gi ham tid. Akkurat som han må forstå angsten din. Og du har ikke jaget ham bort. Men du har gitt deg selv veldig negative vibber. Han tror sikkert du er glad og liker ham og har masse å gjøre og kanskje vil treffe ham til helgen eller en gang. hvordan jeg ville følt det om han gjorde det med kompiser? vel, tro meg, jeg har hatt rimelig levende bilder i hodet om hvordan de har snakket om meg etter festen.... det er faktisk værre at jeg ikke hører noe, hva de snakker om der borte som jeg IKKE vet om, sårer meg faktisk ikke veldig. Ikke gjør det. Ikke skap skremmebilder. De har ikke snakket om deg. Og om de har det - var det "søt jente - synd hun stakk". Jeg lover deg. De har ikke analysert deg - de har bare fortsatt festen. helt sikkert Det går bra. Gi ham tid. Ikke vær så sint på ham, du har ingen grunn til det. Og han har ingen grunn til å stresse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2399 Del Skrevet 6. juni 2006 jeg har faktisk klart å roe ned fem hakk, mest fordi jeg måtte. tror jeg hadde fått høyt blodtrykk ellers. og at jeg får masse rare analyser i hodet, det er jaggu ikke lett å stoppe, de popper opp helt av seg selv liksom. nå gjelder jo det både de positive og de negative vibbene og bildene da... de er liksom bare der, og jeg prøver å jage dem som bare rakkern jeg, men tror de ikke de sniker seg inn igjen da? men det liksom tryggest å være pessimist, for da får jeg enten rett eller blir positivt overasket... og jada, jeg VET at det er feil innstilling... men det er nå sant da... er jeg optimist så risikerer jeg jo å håpe og få en smell midt i trynet om det er feil... og det er vel den delen jeg er litt usikker på om jeg er klar for... men når jeg bare kaster meg uti det og drar mannen inn i tankene mine, så får jeg vel bare holde ut og se hva som skjer. nå tror jeg jaggu jeg skal komme meg i seng også, må komme meg på aetat i morgen, og det kan sikkert ta litt tid, så det lønner seg sikkert å være tidlig ute. natta, og takk for innspill (eller kjeft som du kaller det ) alltid greit å få andre synsvinkler inn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #2400 Del Skrevet 7. juni 2006 såh, oppe og ikke gråter. er litt spent på hvor lang tid det kommer til å ta på aetat idag, og om jeg får alt utav det som jeg trenger. passer igrunnen ypperlig at det er overskya da, så trenger jeg ikke tenke på at jeg heller ville ligget i parken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå