LilleBille Skrevet 1. juni 2006 #2361 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja ja .. da var det ikke så gale da Masse å gjøre - og derfor litt utilgjengelig - litt usikker - men absolutt interessert - sånn kort oppsummert - høres jo ikke så helt ille ut .. og da har du hvertfall ikke skremt ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. juni 2006 #2362 Del Skrevet 1. juni 2006 *følger dramaet med spenning* Heia aline!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2363 Del Skrevet 1. juni 2006 nei, har visst ikke skremt ham enda, og det til tross for kvinnfolkdramatiseringer og premens.... heia meg ja!! kan bli ei interessant helg ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. juni 2006 #2364 Del Skrevet 1. juni 2006 .. og vi regner selvfølgelig med fyldig rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2365 Del Skrevet 2. juni 2006 såklart, det kommer jo selvsagt an på hvor mye som blir å fylle den med... vi får bare se tenker jeg. men det er jaggu litt sol innimellom skyene idag og jo, kanskje ejg skal sitte litt i sola? jeg har bestemt meg for å ha en helt treningsfri dag idag ihvertfall.... kjenner musklene i beina har fått sitt akkurat nå... det var tungt å gå opp og ned til kjellern for å vaske klær... så, da sparer jeg meg idag, og spiser godteri og koser meg... også går jeg heller en lang og rask tur i morgen tidlig, så jeg får gått litt og får en tynndag! tynndag er mye viktigere i morgen, idag er det da ikke så nøye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juni 2006 #2366 Del Skrevet 2. juni 2006 - har vært uten strøm et par timer - og det lager kaos i planene .. men nå er det sol -- og jeg skal ut i den en liten tur hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2367 Del Skrevet 2. juni 2006 skjønte det var noe, var litt tomt uten at du hadde vært innom engang liksom. sol ja, her er det lett skydekke, veldig lett, men nok til at det bare er lyst ute og ikke sol. så jeg har foreløpig sittet inne og sydd på topp til lørdag + pyntet sko til lørdag.... skal jo uansett gjøre det jeg kan for at jeg føler meg så lekker jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juni 2006 #2368 Del Skrevet 2. juni 2006 Har vært sjafør - hilste på "svigers" - og har hugget masse trær på utsiden etterpå. (nå ser riktignok ikke leggene mine ut .. for hvem har vett til å skifte fra shorts - når det er fint vær liksom ) Har vært veldig flink .. så nå er det KG-runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2369 Del Skrevet 2. juni 2006 må passe på leggene nå på sommern altså!! jeg har vært på storo og forsøkt å finne bh.. ikke vellykket, de har ikke lindex, og ingen av de andre hadde noe som satt bra. så da kjøpte jeg noen pene hipsters istedenfor, en sixpack (!!!! for meg som blir full av en øl) corona (tenkte jeg skulle prøvedrikke en ikveld.. bygge opp slik at jeg kanskje ikke kjenner det før på andre om det blir fest i morgen...) godteri til i kveld og middag. såh.. nå er det siste hånd på toppen, en corona (med lime selvsagt), middag og sløvekveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juni 2006 #2370 Del Skrevet 2. juni 2006 Høres deilig ut. Har ikke kommet meg noe videre enn hit jeg ... Ser på That 70's show og leser på KG .. blir stadig forundret over mennesker - både trådene type: rødhårete er stygge/fregnete er ekkelt osv. - og også tråden om utvekslingsstudent i konfirmasjon. Middag blir litt utpå kvelden .. har det klart .. så da er det bare å steke når "minsten" kommer hjem fra fotball ... utpå kvelden en gang - når han sulter ihjel - deilig å bare ta ting som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2371 Del Skrevet 2. juni 2006 hmm... må inn å lese litt. pleier liksom å hoppe glatt over de trådene med rødt hår og fregner.. jeg mener... hva folk synes om det er da uviktig. men er det underholdning der inne, må jeg vel inn å lese litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2372 Del Skrevet 2. juni 2006 det var forresten godt med corona... nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juni 2006 #2373 Del Skrevet 2. juni 2006 Underholdning absolutt - og de gir blond en ny mening .... Skål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2374 Del Skrevet 2. juni 2006 har lest den nå, også rødt hår som er SÅ flott! men jeg syntes nok ikke det jeg heller når jeg var tenåring, som jo trådstarter er i følge henne selv (la oss håpe det stemmer). blir SÅ fasinert jeg, av endel med rødt hår. så ei på bussen her forleden, langt, rødt, krøllete hår, lys hud og mørke fregner, relativt små men mange. nå var det ikke orange håret hennes, men heller mørk orange kanskje? flott ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juni 2006 #2375 Del Skrevet 3. juni 2006 - vil bare ønske deg en koselig/spennende/hyggelig/opplevelesesrik kveld. I dag er det deilig vær -- og det blir opplagt ut i solen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #2376 Del Skrevet 3. juni 2006 takk takk. nå har det blitt slik da at snuppa nok ikke blir frisk... så jeg meldte og sa ifra i går kveld om at det så mørkt ut for at vi kom. han mente jo da selvsagt at jeg kan jo komme alene da, jeg kjenner jo ham og date en. og siden jeg var veldig klar, fikset alt av klær, kjøpt inn litt drikke etc etc... så skal jeg tenke på det ihvertfall. tør jeg? i gamledager, før angstens grep, ville jeg turt. så på en måte, så vil det være en tøff sjans å teste meg selv på. skal uansett først ut å gå en lang tur, så skal jeg slange meg i parken noen timer, så får jeg se hvordan formen er når kvelden begynner å nærme seg. tar det derifra rett og slett. er jeg i grei form, kanskje jeg tør prøve å dra alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juni 2006 #2377 Del Skrevet 3. juni 2006 Så synd med syk da .. Men likevel .. prøv deg alene .. og dessuten kjenner du vel også noen andre der fra gammelt av + date en som var grei å prate med. Blir det ikke noe hyggelig - kan du jo gå hjem (Men jeg skjønner deg jo .. er jo litt pysete selv når det gjelder masse fremmede i sånne settinger ) Jeg skal heie på deg i kveld ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #2378 Del Skrevet 3. juni 2006 ja, jeg tror jeg kjenner ett par til der fra gammelt... så har litt lyst. det som vel gjør at jeg kvier meg litt, er akkurat at det er en fest, med folk som drikker endel oftere en meg.. (noe som jo ikke akkurat skal mye til) også blir det meg som ikke drikker, redd for drikkepress, bli dårlig fordi jeg sikkert kommer til å ta meg en øl og smake på en drink etc. så jeg er vel egentlig mest redd for å dra også bli dårlig i magen... ha.. der har vi det. og det er det som ALLTID stopper meg fra å gjøre ting jeg tidligere gjorde, jeg er redd for å bli sjuk. det var akkurat samme greia jeg hadde i nederland det, etterhvert fant jeg ut også der at jeg var ikke så redd for å gå på gulvet og danse, jeg var livredd for å bli dålig i magen eller få angstanfall!!! altså, jeg har ikke ofte angst pga ting lenger, jeg har nok oftest angst for angsten og angst for å bli dårlig i magen. og det lar jeg hemme meg. oki... nå har jeg IHVERTFALL lyst til å prøve... men magen min er virkelig nok når den setter igang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #2379 Del Skrevet 3. juni 2006 nå blir det en super dag igjen. har gått en laaang god tur i solen, kastet meg på pleddet i parken og solet, og har hele tiden tenkt på om jeg skal tørre eller ikke.... å dra alene. så lå jeg der i parken da, og fikk en siste bekreftelse fra snupps om at hun nok dessverre ikke kunne. tenkte litt ekstra, og så fant jeg ut, det SKADER jo ikke å sende en sms til ei jeg ikke har sett på leeenge! ikke at jeg regnet med at ho kunne, men fant ut at jeg kunne jo ikke få annet en ett nei eller ja, og om det ble nei, så kanskje vi fant en annen dag vi kunne møtes uansett så hadde det kommet noe bra ut av at jeg spurte uansett. tror du ikke jaggu jenta ringte da? joda, ho blir med ho!! knalldame! og siden ho kjører, så kan jeg slappe av i forhold til det å drikke selv også.. hater når det bare er meg som ikke drikker noe særlig. jeg mener, gi meg en halv øl, så har jeg fått mitt... nå er vi to, og ho er kul uansett om ho er full eller edru, så dette må jo bare bli bra. også koselig å møte henne igjen også, det blir tre ting på en gang det: party, kjekking OG venninde som jeg ikke har sett på leeeenge, det er kinderegg det!! så, nå må negler fikses, dusje og fikse hår, sy ferdig siste sting på toppen... legge sminke.. godt jeg har god tid. gleder meg til i kveld jeg. (og om magen har tenkt å bli vrang, så kommer den til å få alle de magepillene jeg HAR, jeg SKAL på fest ikveld!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #2380 Del Skrevet 4. juni 2006 jeg ødela visst sjansen min tror jeg.. kom på festen, alt vel. han er riiiiimelig sjenert, og det værste var jo at i den settingen ble jeg sjenert også, ihvertfall ovenfor ham. mange av gutta visste jeg hvem var fra gamle dager, men det er jo en gjeng jeg hadde lite med å gjøre, og alle kjente hverandre der og fester nok ofte sammen, så det ble litt rart for meg og min venninde. også spilte de så høy musikk at når flesteparten befant seg på balkong eller kjøkken, så kunne jo ikke jeg og venninde skravle engang, for vi hørte ikke en pøkk. også hølja jeg innpå den første ølen, tok en liten strawberry margarita, og åpnet den andre. OGSÅ slo angsten til... fikk pusteproblemer og magen skjærte seg heeelt. vi ble igrunnen enige om at dette ikke helt var tingen, vi følte oss begge litt utenfor og bestemte at vi drar hjem. så jeg fisket ham ut fra gjengen på kjøkkenet og forklarte at vi dro, han ville veldig gjerne at jeg skulle bli, og det var jo positivt.... men.. så klarer jeg å kaste ut av meg at "ja, vi kjenner liksom ingen og sånn"... skikkelig dissing av både festen og vennene hans fikk jeg visst ut av meg. og DET var jo ikke meningen. sa til ham at jeg ble veldig sjenert i den settingen og at jeg gjerne ville møte ham utenom, og det ville han sa han. men jeg vet ikke om han mente det eller bare svarte høflig. sendte en mld når jeg kom hjem, beklaget at forklaringen min kanskje hadde kommet feil ut, at jeg ikke på noen måte mente å disse verken festen eller vennene hans, men at jeg hadde blitt dårlig og ikke hadde veldig lyst til å gå inn på det der og da. beklaget og sa jeg håpet han ville gi meg en sjans til... da det vel ikke var sjekketriks nr 1 å bli dårlig etter en øl for så å disse festen.... har ikke fått svar. han er fin, selv om han er annerledes en jeg hadde fått for meg i hodet. jeg skulle gjerne møtt ham under omstendigheter hvor jeg er trygg, fest er liksom ikke min trygge side. ble sittende oppe til sent fordi magen og pulsen ikke akkurat fungerte. men... åh jeg håper.... igrunnen. sjenertheten kan være en greie å komme seg over da, ihvertfall siden jeg og ble det. men han skravler fint ellers, så jeg vet jo det er der inne, og jeg vet han har humoren og er smart og oppegående, når sjenertheten ikke gjør at vi bare blir flaue mot hverandre. (følte meg igrunn litt fjortis) men jeg må si at jeg hater kroppen og psyken min sånne ganger, hvorfor kan ikke jeg bare fungere i slike settinger som jeg har lyst til å fungere i? hvorfor må jeg få angst OG mage som blir satt ut liksom? jeg mener, man blir ikke SÅ dårlig i magen av EN øl og bittelitt drink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå