aline Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #2341 Del Skrevet 31. mai 2006 ja, idag kan det faktisk bli pent være endel, det er deilig. etter trening skal jeg se om jeg finner meg en lun krok, ta med bok og kose meg. hmm.. ja, jeg har tenkt på det, at jeg kanskje skal sende mail.. men vil ikke mase heller, og føler vel nesten at jeg kunne tenke meg LITT entusiasme tilbake også.... så foreløpig frustreres jeg vel mest. skal tenke litt på om jeg evt kan sende en mail og høre om han skal noe en av de nærmeste dagene.. det som vel irriterer meg litt, er at siden han varierer veldig i entusiasme, så kunne han vel sagt ifra dersom han ikke egentlig var interessert da vel. hadde ikke vært så vanskelig liksom. men pytt, skla trene litt jeg nå, da får jeg ut litt frustrasjon. er du hundre prosent tilbake i jobb nå eller? snuppa vår er forkjøla da stakar, så hun ligger strøken og håper hun blir frisk til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 31. mai 2006 #2342 Del Skrevet 31. mai 2006 Hun trenger å bli frisk til helgen .. helt opplagt Jeg er mer eller mindre fullt tilbake - men tar ting litt som det kommer. I dag "måtte" jeg legge inn en 1,5 times lunsj - kan jo ikke begynne for brått heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #2343 Del Skrevet 31. mai 2006 viktig å komme rolig igang igjen ja, ellers raser man lett rett tilbake. og ja, hun trenger å bli frisk, skal vi få banka noen dansker og sjekka ut kjekkingen min irl, så er det vesentlig at hun blir frisk. noe hun nå er veldig klar over, stakkar. har dessuten sendt mail til kjekking, om at jeg har ei jeg vil ha med om ho blir frisk, og spurte også om han er opptatt hele pinsehelga ellers, eller om det gikk an å møtes. så får han svare når han har lyst og tid. kan jo bli interessant, syntes forsåvidt det hadde vært greit å møttes FØR jeg dro på fest med hans folk.... men skjønner jo at det kan være greit for ham at vi møtes der... safer seg på alle måter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 31. mai 2006 #2344 Del Skrevet 31. mai 2006 - pinglete fyr - tror det er derfor han har "hatt litt på vent" jeg .. han safer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #2345 Del Skrevet 31. mai 2006 mulig... DET synes jeg jo er litt juks om så... det praktiske, er jo at dersom vi ikke finner tonen i det hele tatt, så kommer date nr en også... :grine2: og han er superlett å skravle med om ikke annet. også var det alle de desperate danskene som kommer til å være der da... må jo bli bra uansett. dessuten så har snuppa og jeg funnet ut at dersom det blir kjedelig, så finner vi oss ett annet sted å dra, så det blir nok bra uansett, bare snuppa blir frisk. (og det var hun relativt sikker på heldigvis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #2346 Del Skrevet 31. mai 2006 drar til byen en tur jeg nå. prates. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2347 Del Skrevet 1. juni 2006 morgen. irritert idag. noe som vel ikke sjokkerer, siden pmsen er på full gang. sendte mail til kjekken i går, har han svart? nope! er han på noe tidspunkt tilgjengelig på msn eller annet? nope! og jeg blir igrunnen bare pissed, det hadde ikke vært værre en å sende en mld om at han kanskje ikke fant det veldig interessant/han har truffet en han liker/han har ikke tid om dagen... FATTER rett og slett ikke hvorfor ikke han kan være ærlig og rett frem når jeg vært det i fullt monn. vet ikke om jeg egentlig har LYST til å dra på den j*vla festen hans engang på lørdag, men det kan hende vi tar en tur dersom snuppa blir frisk. har nesten mer lyst til å dra på byen jeg, rusle på pub på aker brygge og ut å danse. en ting er jo å jakte, men når du går dagevis uten å se bakbeina på det du jager etter engang... nei, så tålmodig tror jeg jaggu ikke jeg er gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. juni 2006 #2348 Del Skrevet 1. juni 2006 F****s mannfolk Men jeg skjønner deg, og tror vel kanskje jeg hadde lent meg litt tilbake - og tenkt at om han ikke nå melder tilbake/svarer (annet enn den invitasjonen til fest - som det jo var en stund siden du ble varslet om - selv om invitasjonen kom senere) - er han kanskje ikke noe for meg likevel. Men på den andre siden - kan du jo gå på festen finne en mapp å denge og bare slå ut håret og ha det morro - og så ser han hva han egentlig kanskje går glipp av Det kan jo sikkert bli morro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2349 Del Skrevet 1. juni 2006 hehe, tro meg, jeg har tenkt tanken noen ganger om å dra på festen, gjøre meg lekrere en lekrest og bare ha det morro til tusen. så kan han sitte der. ha! men vi får se, jeg har sendt en msn, selv om han står som opptatt (det har han gjort siden i går...sa at jeg visste han var opptatt, så forventet ikke svar med det samme), og sagt at dersom han egentlig ikke er særlig interessert, så er den enkelste måten å bli kvitt meldinger fra meg, å si ifra. enten tror han jeg er gal, men det kan hende han har funnet ut tidligere, og derfor han ikke svarer? det gir ham ihvertfall verdens beste åpning til å si at han ikke er helt interessert. og kanskje det gir meg mulighet til å bare putte ham helt over i uinteressant-boksen. for han ligger halvveis der nå uansett. og jeg gidder ikke bruke tid på en som ikke gir NOE tilbake, ikke ett lite gram entusiasme engang. sist han gjorde det, var på fredag... det er snart en uke siden. det er for lite for min del, da mister jeg interessen uansett hvor kjekk han er og hvor rett jeg trodde det skulle være å møtes. så får vi se da, om det blir noe fest eller ikke, ellers håper jeg likevel snuppa blir frisk, så kan vi gå på byen og rocke istedenfor. (og det hadde faktisk vært helt greit for min del.) trenger ikke folk som ikke jobber bittelitt for meg engang. vil ha en som vil jeg, ikke en som må lirkes og lures og jages og ordnes med før han gidder. men, nå må jeg på badet. skal gå til byen straks, har legetime! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2350 Del Skrevet 1. juni 2006 han logget bare av gitt.... latterlig. vel... sånn kan det gå. ikke alle er som man håper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. juni 2006 #2351 Del Skrevet 1. juni 2006 - sånn kan det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 1. juni 2006 #2352 Del Skrevet 1. juni 2006 lean back my dear Gå på festen om du har lyst, men ikke med han i hodet. Gå evt. for å ha det gøy - vær venn med ham uten å klenge. Enten er han intr. eller ikke. Ikke press - det er ikke alle som ønsker å etablere et forhold i løpet av 3 dager, og kanskje er det ikke like lenge siden han Tusen takk for hjelpen i går! Nå kan jeg også føle meg smashing. Håper noen sier wow til meg også Ses i natt, snakkes i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. juni 2006 #2353 Del Skrevet 1. juni 2006 Tusen takk for hjelpen i går! Nå kan jeg også føle meg smashing. Håper noen sier wow til meg også ← Har du også begynt med kremen eller .. men håper for din del at det er noe mer. Jeg satset stort på wow jeg også - da jeg startet med kremen hennes - men det ble dårlig med det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2354 Del Skrevet 1. juni 2006 irriterende med sånne storesøstre som kommer her og er INNE på noe!!! jeg fortalte forresten legen min idag at jeg håpet på å komme meg innen hjelpepleien (det visste han jo altså) og deltid kunne selge ting jeg lager selv... han satt bare sånn: "er du kreativ?" "Ja, da skjønner jeg jo alt mye bedre!!" han er ganske festlig når han ikke tenker seg om. men, nå skal jeg ut i solen og sy stæsj på topp til lørdag (uansett om det blir fest eller byen eller ikkeno), ses i natt og klemmes i morgen ja søs. kos deg. du og billa, nyte sola når du er ferdig på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2355 Del Skrevet 1. juni 2006 Har du også begynt med kremen eller .. men håper for din del at det er noe mer. Jeg satset stort på wow jeg også - da jeg startet med kremen hennes - men det ble dårlig med det gitt ← absolutt mer en kremen ja, var litt motekonsulent i går, og fikk overbevist sissan om at hun faktisk så ufattelig lang og slank ut i en stilig bukse og topp. og det gjør du søs, du har gått ned mye i vekt, og det synes. du så skikkelig flott ut! dersom sissan-mannen ikke liker antrekket, så er det bare fordi han er sjalu på alle som skal være sammen med deg på festen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. juni 2006 #2356 Del Skrevet 1. juni 2006 Da så .. da er det mye større sjanse for (Det eneste jeg oppnådde ekstra "pga. kremen" var en veldig "svett klem" .. men i følge Glammy .. kan han få dryppe svette på oss når som helst ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2357 Del Skrevet 1. juni 2006 vel, jeg er fremdeles veldig fornøyd med kremen jeg da, og ser klart at jeg har penere hud en jeg hadde før jeg begynte å bruke den. men det har kanskje litt med at jeg bare brukte skit før... men... nå må jeg slutte, må ut i solen før jeg må rase videre for å danse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. juni 2006 #2358 Del Skrevet 1. juni 2006 Liker også kremen Tror jeg skal ta en liten tur ut jeg også.. og så får jeg se om jeg går tilbake - har nemlig vært VELDIG flink i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2359 Del Skrevet 1. juni 2006 da synes jeg du skal ile ut du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2360 Del Skrevet 1. juni 2006 :klø: jeg tenker på kjekken hele tiden vettu, ikke bra. så, jeg tenkte at NÅ skal jeg finne ut av hva som skjer, om han bare er totalt uinteressert i å møtes eller hva. så jeg sendte en melding inne på den siden jeg kjente ham igjen på, der ser jeg nemlig når han har lest meldingen og ikke, så det er alltid kjekt. så, jeg skriver, spør enkelt om det er helt feil av meg å tolke det slik at han egentlig ikke er spesiellt interessert. bare sånn enkelt og greit lissom... så fort jeg får sendt den, så kommer han på msn!! skravler ivei... jeg sjekker raskt om han har rukket å lese alt, men neida, det har han ikke, så det kom bare rett ut av det blå liksom. akkurat når jeg hadde rukket å sende den meldingen.. så vi prater litt, jeg spør om han har hatt mye jobb og han forklarer at jo supermasse, har jobbet natt og dag nå hele uka, hadde fått mailen min, men ikke rukket svare. hadde ikke rukket svare søstern sin engang denne uka. så jeg klarer da selvsagt å få lirket inn at jeg lett føler det som manglende interesse da... at jeg ikke har hørt noe, og at det er litt skummelt å jage etter en som overhode ikke virker interessert... joa.. han er interessert han, men det har vært en fryktelig uheldig uke sånn sett. han har nettopp blitt satt i en høyere stilling i firmaet og fått flere nye folk under seg, og venter enda fler. ellers pleier han ikke jobbe SÅ mye. og han håpet virkelig at jeg kom på lørdag da... så kunne vi snakke mer om å møtes da. han var nemlig ikke så tøff, så han synes det er litt skummelt å møtes sånn første gang alene... pinglemann!! men kjekk da, og han sier det ihvertfall nå da, at han synes det er litt skummelt med date sånn. :grine2: og han skulle bort nå til lørdag, ut av byen bort, men han presiserte flere ganger at han veldig gjerne ville jeg skulle komme, og han skal ikke jobbe resten av pinsehelga, og heller ikke bort. så da... var jeg tilbake? hmm.. skal ihvertfall prøve å ta det litt roligere nå da, og slappe av selv om jeg ikke hører noe. og håpe på at jeg får en frisk snupps med meg på fest. (sa ifra at jeg ikke kommer alene.. det tør ikke jeg.) (vi har alle våre ting) men .... sjebnene kunne jeg fillerista innimellom altså. msne meg AKKURAT når jeg sender mail om at han sikkert ikke er interessert... (noe han holdt på å le seg skakk av når han fant ut at jeg nettop hadde sent den og løp inn for å lese.... men men, jeg var jo kvinnfolk, så sånn er det jo bare fant han ut..) vel, det var dagens foredrag om alines kamp(?) for kjekkingmøte... selv om jeg nå har blitt litt mindre superentusiastisk innvendig.. kan mannen være sjenert? jeg kan vel huske at han kan ha vært det når vi var fjortis, så det kan jo faktisk hende... han takler i såfall angrep godt, også kvinnfolkdramaangrep... jaja... blir jo en interessant helg som kommer da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå