LilleBille Skrevet 30. mai 2006 #2321 Del Skrevet 30. mai 2006 Bare slipp sinnet ut - så går det over. (det er jo det at du skal bli sint som er grunnen til at du klør) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #2322 Del Skrevet 30. mai 2006 ah... det stemmer det... nå har jeg vært ute og gått.. og det blåser... det klør ikke MINDRE i nesa.... (sånn.. håper det hjelper litt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 30. mai 2006 #2323 Del Skrevet 30. mai 2006 Også så sinna, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #2324 Del Skrevet 30. mai 2006 jepp. ihvertfall frustrert... skulle nesten tru jeg skulle ha mensen snart... ups.. skal vel ha til neste uke... kan det være det tro? også er jeg frustrert over nese, øyne, mannfolk (ihvertfall en spesiell) og litt sånt... også lærte mamma meg når jeg var liten at når man klør i nesa, så blir man sint. noe tydeligvis billa også har lært, så da må det jo være sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. mai 2006 #2325 Del Skrevet 30. mai 2006 også lærte mamma meg når jeg var liten at når man klør i nesa, så blir man sint. noe tydeligvis billa også har lært, så da må det jo være sant? ← ... det er helt sikkert det - at når både du og jeg har lært det - da er det sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #2326 Del Skrevet 30. mai 2006 nemlig. hihi.. jeg er skikkelig ego har jeg fått beskjed om.... fordi jeg ikke liker å suge peniser om de ikke ser akkurat slik ut som de bør for at jeg skal like å suge... og hei hvor ståhei det ble av å si slikt gitt.... :grine2: (noe jeg selvfølgelig regnet med, det tok faktisk lenger tid før noen reagerte en jeg hadde trodd.) *fniser* skulle hatt glammy her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. mai 2006 #2327 Del Skrevet 30. mai 2006 Du får rope .. .. må på let etter *suge-penis-tråd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #2328 Del Skrevet 30. mai 2006 fant dun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. mai 2006 #2329 Del Skrevet 30. mai 2006 fant dun? ← Må pusse briller - og tankevirksomhet.... Trodde et øyeblikk at det var dun som klødde i nesa di. :klø: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #2330 Del Skrevet 30. mai 2006 :grine2: ja, det hadde tatt seg ut. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. mai 2006 #2331 Del Skrevet 30. mai 2006 fant dun? ← Måtte dra .. skal lete nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #2332 Del Skrevet 30. mai 2006 her ern da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. mai 2006 #2333 Del Skrevet 30. mai 2006 Fant den .. du er da vanskelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #2334 Del Skrevet 30. mai 2006 jeg vet, supervanskelig og ufattelig egoistisk og slem mot menn og peniser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. mai 2006 #2335 Del Skrevet 30. mai 2006 jeg vet, supervanskelig og ufattelig egoistisk og slem mot menn og peniser. ← - æ'kke noe rart du er singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #2336 Del Skrevet 30. mai 2006 nei, det er nok ikke det, å være kresen på suging er virkelig noe som hindrer meg i å finne livspartneren min.. jaggu teit jeg ikke har forstått det før nå da gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. mai 2006 #2337 Del Skrevet 30. mai 2006 .. men nå vet du det .. og jeg jeg hadde et lite skråblikk og hjertesukk om besserwissere (og venninner som alltid mener at andre medisiner enn det jeg .. eller andre har fått - er bedre) .. og så ble det rent seriøs diskusjon om profesjoner og oppdateringer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #2338 Del Skrevet 30. mai 2006 hei som det gikk for seg der etterhvert ja.. men.. nå må jeg legge meg, i morgen er det treningsstudio, nålepute og dans. også VIL JEG HA SOOOOOOOL!!! (og kjekking, men han er jeg vel iferd med å gi opp på tror jeg... vi er jo aldri pålogget samtidig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #2339 Del Skrevet 31. mai 2006 god morgen. ny dag, og solen skinner? selv om det blåser ganske bra da, men solen skinner!! skal ut å trene etterhvert, og om det blir pent vær, så må jeg jo nesten se om jeg finner ett sted som er litt lunt. vil sitte i sola jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 31. mai 2006 #2340 Del Skrevet 31. mai 2006 morgen .. og i dag ser det ut til å bli fint (kunne også tenkt meg litt tid i solen) Du får skrive en mail til kjekken da .. for om dere ikke er logget på samtidig med deg .. så kan han vel svare. Masse å gjøre i dag - hadde møte i går .. og så blir det en del oppfølging - i tillegg til at folk har oppdaget at jeg er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå