Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

joa... men det hadde gått greit for meg altså... :sjenert:

selv om han var litt bakfull mener jeg... men skjønner.

selv om det ikke er det jeg tenker selvsagt.

nå har jeg skravla med mamma en time, og hun er akkurat likedan.. så det er genetisk tror jeg, dette med å være helt SIKKER på at det nok er fordi han ikke er interessert. det gikk over liksom, selv om han var helt klart for to dager siden på at han veeeeldig gjerne skulle møtt meg fremfor kompiser og håpet han var i form til å møte meg idag.... det var sikkert bare noe jeg oppfattet feil sikkert lissom.... :sjenert::ler:

men, festlige de i linken da... :ler: au altså.

men, nå skal jeg se litt på gilmoregirls og puste litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:forvirret: ikkeno date idag nei... :grine:

:ler: vel vel, han har ikke vært på nett i det hele tatt idag, så sånn kan det gå.

får vel se i morgen om jeg hører noe fra ham... kanskje...

ikke det at jeg kan verken mandag, tirsdag eller onsdag... om han hadde villet da... :sjenert:

også går det j*vlig treigt å hekle med gull-sytråd..... :frustrert:

jeg hekler og hekler og hekler, men har det blitt mer en halvannen cm? neiiida...

men men, vår se hvor lang jeg gidder lage den kanten da.

gleder meg til trening i morgen, det er godt for sjelen og selvfølelsen og få trent skikkelig. og i morgen er det kondis og overkropp igjen, så det er en bra trening.

også er det møte hjemme hos meg, det kan jo bli like greit, så slipper jeg ihvertfall å finne frem til steder, og når det er ferdig og alle går hjem, så ER jeg hjemme. DET er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: men i morgen kan jeg jo ikke.... :grine:

vel, er det ment, så går det på ett tidspunkt.

wow... og jeg ER faktisk ganske avslappet når jeg sier det!!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine:  :grine: slenger meg med jeg..

mannfolk.  :frustrert:

kvinnfolk.  :frustrert:

blæææh.. nemlig.  :sur:

Kan godt støtte litt jeg også :frustrert::grine::frustrert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jaja.

vel, ny morgen. mandag og trening, det er deilig uansett.

og DET deilige været da!!!

så idag blir det trening, spurt hjemmom og finne bok, løpe ut og finne ett sted hvor bakken er tørr nok til at jeg kan kaste meg ned og nyyyyyyte solen!

ihvertfall en stund, hente opp litt farge igjen.

så gardiner får være litt uferdige selv om det kommer folk, ikke pokker om jeg sitter inne i dette været når jeg kan ligge ute. :ler:

og prøver hardt å la det være opp til mannen nå, jeg har mast nok og han vet godt at jeg er interessert. nå får han vise om han er det.

så skal jeg prøve å puste vanlig så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at det er sånt vær .. .for dere som kan nyte det :sjenert:

.. og like greit at du ikke sitter hjemme - men ligger ute i solen så du slipper å sjekke maskinen hele tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... nå har jo været sakte endret seg... og det er ikke nødvendigvis fristende å legge seg ut ihvertfall....

men men, har litt å gjøre uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såh.. har snakka men ihvertfall...

og han var fyllesjuk OG måtte jobbe i går, til klokka fire i natt...

så ok da, grunn god nok.

og han synes ikke jeg maser, synes bare det er koselig.

og mener av vi sikkert får til å treffes...

overentusiastisk vil jeg vel ikke kalle ham... :ler:

men skit, man kan ikke forvente alt heller.

nå har han jo uttrykket tildligere at han synes det må være greit at jeg jobber litt for det liksom... :overrasket::ler: viktigper.

men men, hoppe i dusjen og stelle istand så jeg har alt til møte med angstringen i kveld, så får jeg vel pent ta det som det kommer. :forvirret::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - da har han i det minste meldt seg .. og bra var jo det.

(og det er klart det er litt deilig med en som jobber litt for en .. er godt for selvfølelsen det :ler:)

Håper møtet i kveld går greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen, LilleBille da. Det er jo typen som skal jobbe for aline skjønner du vel, -ikke omvendt :fy_fy: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, hadde vært litt kos om han jobbet LITT for meg ihvertfall..

men, går jeg lei av å prøve, så går jeg lei av å prøve. sånn er det vel bare.

da vet jeg at jeg har gjort alt jeg kunne ihvertfall, mer kan jeg ikke.

møtet gikk greit, vi var ganske få, så vi trodde vi skulle ta ett litt kort møte... men det gikk ikke nei.. :ler:

det var ett veldig nyttig møte.

også fikk jeg spontant besøk med en gang møtet var ute av døra, en eks av meg som jeg ikke har pratet med på ett år tror jeg. (og som jeg VET ikke er interessert i noe annet en vennskap, han er venn med alle eksene sine..)

det var faktisk koselig, og han skal fikse videoen fra em for meg da, han har både kamera og programvaren hjemme, så han fikk med kasetten min og skal i løpet av uka se om han ikke får den over på cd for meg.

så det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen, LilleBille da. Det er jo typen som skal jobbe for aline skjønner du vel, -ikke omvendt :fy_fy: .

Jeg skjønner da det .. men forstår jo også at han synes det er deilig at hun jobber for ham .. det er da så mye mindre krevende :sjenert: ... for ham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også fikk jeg spontant besøk med en gang møtet var ute av døra, en eks av meg som jeg ikke har pratet med på ett år tror jeg. (og som jeg VET ikke er interessert i noe annet en vennskap, han er venn med alle eksene sine..)

det var faktisk koselig, og han skal fikse videoen fra em for meg da, han har både kamera og programvaren hjemme, så han fikk med kasetten min og skal i løpet av uka se om han ikke får den over på cd for meg.

så det er bra.

.. og da blir det filmkveld da :sjenert::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hupp, nok en ny dag.

sitter her og spiser frokost og farger øyevipper i en sleng. :ler:

greit å få det gjort, jeg gidder aldri sminke meg før jeg trener f.eks,s å det er jo deilig å ha farge på hele øyevippene likevel. (farger bare tuppene, da resten har grei farge)

tror jeg skal ut å gå lite trimtur igjen idag, er ikke særlig vær til annet.

også er det dansing, det kommer alltid godt med. håper jentene mine skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: jeg klør som en infernalsk i nesa....

og jeg som tenkte jeg skulle rase opp på storo bare for å titte lissom... men jeg blir jo nesten gal her... klør og klør og klør jo... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...