Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ny morgen, det er jo ikke akkurat fristende å løpe ut og trimme, men jeg har egentlig lovet meg selv at regn ikke skal hindre meg i å gå....

så.. jg får vel gå vel.. etter masse-utskeielse i går og greier, så trengs det vel også. :ler:

vente litt, kanskje det slutter å regne en liten stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter å regne tror jeg ikke på -- men gikk ikke du masse i går da ;) - sa da kan du hvertfall se det an.

Dette er sånn skikkelig krype sammen under teppevær. Tror det blir det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ga opp prosjekt ute-trimtur rimelig raskt, så det ble en tur opp å handle litt. var da allerede søkkvåt på beina, så da gikk jeg hjem igjen og har sløva etter det.

gikk endel igår ja, men det var for rolig tempo til å kalles trim. :ler:

men skal ut å danse i kveld også, så det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, så var det fredag!

men du for et skitvær da gitt. :ler:

ikke frister det å gå ut og gå tur akkurat...

egentlig burde jeg kjøpt meg treningskort på treningsstudioet som ligger like borti her... det hadde vært lurt, tror jeg må se om jeg finner de på nett og se priser.

de dagene det ikke er pent vær er det greit å kunne trene inne. tredemølle eller sykkel eller noe slikt hadde vært kjekt.

også lurer jeg på om jeg ikke skal kutte ut godteridag idag, siden jeg hadde godteridag på 17.

bare ha i morgen.

se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rolig dag i dag jeg. Tror jeg skal vaskel litt tøy og sånn - og ringe til en blikkenslager - for noe har skjedd i vinter - ser ut som om det er et beslag eller noe som har løsnet - så med det regnet som har vært noen dager nå - har det dryppet inn. :frustrert:

(og det bør være nok for en dag .. synes du ikke :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo, absolutt. :ler:

jeg har gått amok og fått treningsdilla jeg da....

fant ut at siden det var så ufyselig vær, og ikke akkurat har meldt sommer med det første, så skulle jeg bort å titte på treningssenteret som ligger rett borti her....

(det var da sola kom, når jeg endelig ga opp og rømte til innvendig trening)

har gått/løpt på elipsemaskin i en halvtime + tatt en rask gjennomgang rundt sirkeltreningen, og det å gå hjem etterpå var en fryd.. følte jeg spratt bortover så lett var det å bevege seg. :ler:

så nå har jeg kjøpt medlemskap for en måned (kun en mnd en så lenge, ingen binding, ingenting, veldig greit) og skal få personlig program på mandag.

kjempekoselige folk også, ett ungt ektepar som driver det, de var så hyggelige begge to at.

så nå er jeg bitt av den basillen også, har lyst til å trene i morgen og søndag og mandag og så videre også videre.. :ler:

pesa fælt mens jeg dreiv på, men guuud så skjønt det er etterpå, hele kroppen føles lettere jo. :)

og siden jeg hadde utskeiedag på 17. så skal jeg prøve å ikke ha godteridag idag heller, bare i morgen.. (og i morgen er det dansefest, så det blir ikke så voldsomt som det kunne blitt da heller...) eller om jeg skal ta godteridag idag, og ikke i morgen? hmm...

må tenke litt på den. :ler:

fryktelig deilig på humør og mage og alt ihvertfall med den halvtimen på elipsemaskin, det gjorde seg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, også hadde de badstu der....

ser for meg at det kan være deilig å trene kondis først, også sette seg en runde i badstu før en dusj... det må da bli bra vil jeg tro. :)

*føler seg plutselig litt hyper* :overrasket: hva faaarsken...? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kjempedigg.

og nå mens jeg fremdeles er sykemeldt har jeg jo mulighet også.

ser at det kan bli problemer med ekstratrening når jeg begynner i jobbe igjen, siden jeg allerede danser tre dager i uka...

så nå blir det da formiddager med enten lange gåturer når været er supert, trening på treningssenter som variasjon og dansing på ettermiddagen/kvelden... blir jeg ikke sporty og får jeg ikke kondis nå så får jeg det aldri. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp, men det ble godteridag da... :sjenert:

skulle bare opp og kjøpe middag, og kjøpte sunn salat med kylling og pinjekjerner til og greier, og sånn...

men så var det den der sjokoladehylla før kassa da... den bare skreik lissom...

så jeg måtte bare, så nå har jeg kvikklunsj og hele greia... men kanskje bare idag? eller kanskje bare jeg skal trene i morgen og lissom? da kan jeg jo spise litt mer kan jeg ikke? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

reklame er alltid sann kan skjønne, ellers kunne de jo ikke sent den! *tvinner en blond lokk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blææ.. nå har magen min blitt kranglete igjen altså... :forvirret:

bobler jo jo... gusj og æsj for dum mage.

men men, er litt usikker på om jeg tør trene i dag, det er sikkert flere folk der på lørdager ... sist fikk jeg jo hele andre etg for meg selv, det var skikkelig deilig. sånn er det når man kan trene tidlig på dagen en arbeidsdag.

på en lørdag med guffent vær er det sikkert fler der, kanskje jeg må stå i kø for maskiner, kanskje andre blir stående å vente mens jeg trener.. og jeg er sikkert mye tregere en andre som har trent lenger.... også vet jeg at jeg ikke skal bry meg med sånt... men gjør det likevel.

har lyst til å dra ned å kjøpe meg heklenål og heklegarn og prøve meg på litt hekling... men ska jeg ta meg råd? det kan da ikke koste så mye?

også må jeg få magen på plass til i kveld, for i kveld er det dansing og fest. :)

hmm.. må tenke litt på hva jeg skal finne på gitt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey hey hey... nå har jeg begynt å hekle og nå....

er veldig på prøvestadiet enda, men damen sa jeg burde begynne med en gryteklut... :forvirret: noe så ufattelig kjedelig da gitt...

nei, har heklet litt prøve først, så en rund blomsterdings litt på eget design, og skal nå kaste meg over og hekle ett belte eller noe med perler og buer og i det hele tatt. ihvertfall prøve.

dette var jo ganske artig. :ler:

må ut og kjøpe mer garn tror jeg, kjøpte bare billig og sånn, siden damen sa at det burde jeg begynne med, siden jeg aldri har heklet før.

hørt på maken, noen tror jeg er tålmodig og gjør ting på den fornuftige måten gitt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag morgen og jeg er våken og spretten.

klar til å rase bort på treningsstudioet og få personlig program for bedre kondis og noe styrking av armer + muskelkontroll, dette blir bra.

og jeg har allerede gått ned en kg... :overrasket: nå trener jeg mye fra før da, så det skulle tydeligvis lite til, for til tross for godteridag på fredag og søndag, så ligger jeg en kg under det jeg pleier på mandager.

OG ikke bare på vekta, jeg har gått ned en cm rundt livet og en cm rundt hofta siden sist måling som var uka før 17. mai!!

DET er fint det! :ler:

nå er jeg jaggu ufyselig nær der jeg synes jeg har en fiiin kropp! og det er lenge siden jeg har syntes det. :sjarmor:

og, ikke bare er det trening idag, det er angstringen også, så her jobber vi på alle plan gitt. med en haug hekling i mellomtiden som jeg håper skal gi harmoni på sikt.... (akkurat nå er det instendig konsentrasjon og telling av kast) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres da bra ut - positivitet på alle plan .. og hvordan går det med mannfolkene da :sjarmor: .. det er det eneste som mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...