Cata Skrevet 9. mai 2006 #2141 Del Skrevet 9. mai 2006 Fungerer lavendelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #2142 Del Skrevet 9. mai 2006 har ikke vært veldig mye hjemme de siste dagene, men jeg har ikke sett en eneste veps når jeg har vært hjemme ihvertfall... så det kan virke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. mai 2006 #2143 Del Skrevet 9. mai 2006 Lavendel - veps??? Hva skjer? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #2144 Del Skrevet 9. mai 2006 det var en tråd om hva man kunne bruke mot veps, og noen tipset om at lavendel funket, altså at veps holder seg unna lavendel. jeg hadde masse veps på balkongen min den dagen og kjøpte selvsagt lavendel dagen etter, og nå har jeg ikke vært like mye på balkongen de siste dagene, men har ihvertfall ikke sett noen veps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. mai 2006 #2145 Del Skrevet 9. mai 2006 :bukke: takk .. da så - får prøve å huske det -når vepsen dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #2146 Del Skrevet 9. mai 2006 jeg satt ute på søndag eller mandag eller noe, og når sola skikkelig sto på balkongen så kom det veps etter veps etter veps etter veps så til slutt måtte jeg gi opp, siden jeg er redd dem. har ikke sittet i sola på balkongen etter at jeg fikk lavendelen, men ser frem til å kunne det dersom den faktisk virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #2147 Del Skrevet 10. mai 2006 sommermorgen, ferdig til å løpe ut og gå treningsturen min også slenge seg i sola i parken. også er det nåler og dans i ettermiddag, så det ser ut til å bli en braaa dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #2148 Del Skrevet 10. mai 2006 sånn, da er trimturen gjort unna, det er bare så deilig! altså å kunne virkelig gå raskt ute i solen, ikke å være ferdig, selv om det også er deilig. nå er det lunsj og bok i parken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. mai 2006 #2149 Del Skrevet 10. mai 2006 Noen har det godt .. andre må jobbe litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. mai 2006 #2150 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja, det er godt å gå tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. mai 2006 #2151 Del Skrevet 10. mai 2006 nå er det lunsj og bok i parken. ← Bittelitt misunnelig på den der ja. Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #2152 Del Skrevet 10. mai 2006 ja, noen fordeler må det jo være med å være sykemeldt også. det er ikke drømmesituasjonen, men når solen skinner og været er deilig så ser jeg helt klart noen fordeler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. mai 2006 #2153 Del Skrevet 10. mai 2006 - jeg har akkurat begynt å få dreisen på fordelene .. og så er det nesten tilbake til "striskjorta" igjen - det skal ikke være lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #2154 Del Skrevet 10. mai 2006 jeg kunne tenke meg tilbake til strieskjorta jeg da, jeg er bare livredd for å bli satt tilbake og ikke få det til, bli værre igjen. så nå fokuserer jeg på fordelene den tiden jeg ikke tenker på hva, hvordan, når, hva om og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. mai 2006 #2155 Del Skrevet 10. mai 2006 Lavendel - veps??? Hva skjer? :klø: ← Det er bare meg som gjør mitt beste for å spore av dagboka igjen . Aline ser ut til å være blitt min faste rådgiver på "natur-ting", -først Dr. H. hudpleie og nå vepsejagende lavendel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. mai 2006 #2156 Del Skrevet 10. mai 2006 Vi tar da ikke fem øre for å spore av - gjør vi vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. mai 2006 #2157 Del Skrevet 11. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2158 Del Skrevet 11. mai 2006 synes det er helt greit med både avsporinger og rådgivning jeg. bortsett fra det, så er det jaggu pent vær idag og gitt... idag som det skulle bli dårligere vær og jeg skulle vaske vinduer og sånt.. jeg får gå turen min, så se hvordan det er etterpå, er det strålende vær da også, så må jeg ihvertfall en liiiten tur i parken. kanskje rekker jeg både parken og vaske vinduer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. mai 2006 #2159 Del Skrevet 11. mai 2006 Nyt været i dag - i morgen er det slutt .. så da kan du ta vinduene (evt. i kveld - for på ettermiddagen er det slutt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 11. mai 2006 #2160 Del Skrevet 11. mai 2006 God Morgen! Er formen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå