aline Skrevet 25. april 2006 Forfatter #2101 Del Skrevet 25. april 2006 de er ikke så raske at resultater og slikt blir lagt ut før flere dager etter det er ferdig, så jeg kan heller sende link når jeg ser at det har kommet evt bilder eller annen slik info, men det blir ikke før etterpå regner jeg med. skal sende sms jeg, det skal jeg til noen andre uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. april 2006 #2102 Del Skrevet 25. april 2006 Det er bra - følger jo med deg vet'u. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. april 2006 Forfatter #2103 Del Skrevet 25. april 2006 koselig det, det er flere som gjør, og siden dansefolka er rimelig treige til å oppdatere websider og sånt, så da blir det telefonoppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. april 2006 Forfatter #2104 Del Skrevet 26. april 2006 ajajaj... nå har mer info kommet ja, ang helga. har ti stykker i klassen min, mest nederlendere men også noen tyskere og italienere. googlet dem jeg... og det ser ut som det er noen som er skikkelig gode og noen som ikke nødvendigvis er like uslåelige. så jeg har blitt litt roligere på det at jeg kommer til å stå der bare med sånne yberflinke da. så ut som noen helt vanlig godt dansende også. skal danse på lørdag mellom ti og tolv, og det er igrunnen greit. da får jeg kommet på fredag og roet ned, men slipper å gå hele helga å grue meg. til lunsj lørdag er jeg ferdig liksom. og det kjekke med at vi er 10 (jeg har faktisk gått og håpet på nettop 10) er at da er vi endel på gruppa + at det er først over ti at man må ha pre-lims og finale etterpå, vi har bare finale og thats it. så da danser vi bare en gang og er ferdig med det. men har fremdeles endel jeg må få gjort da.. er selvsagt ikke ferdig med antrekk enda... har siste dansedag idag, skal danse igjennom med antrekk. og fant plutselig ut at vi skal visst jaggu feire dronningen vi også, så jeg må fikse en orange topp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. april 2006 #2105 Del Skrevet 26. april 2006 Dette høres jo bra ut .. og en topp fra eller til .. det fikser du jo fort som bare det. Da krysser jeg alt lørdag mellom 10 og 12 .. det blir spennende. Sikkert litt godt å vite litt om konkurrentene på forhånd - og se at gruppen er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. april 2006 Forfatter #2106 Del Skrevet 26. april 2006 ja, jeg skal såvidt se om jeg finner en kul OG billig på storo, om ikke jeg gjør det, så har jeg en reserveløsning. har ett sterkt orange, gjennomsiktig skjerf (chiffongliknende), som helt fint går an å dandere med en nål over en skulder og under andre armen og ble faktisk litt stilig. men det blir litt lite orange iforhold til hva de pleier tror jeg, så om jeg finner en helorange topp så blir det nok riktigere. tar det som det kommer, må kjøpe allergimedisin uansett, så må ut. fikk ikke sett bilder av fler en ei, men fant litt om tidligere konkurranser de har danset i, hvor lenge de har vært på samme nivå sier litt om både plasseringer og alder, så det var interessant. får ikke vite plassering før søndag en gang på ettermiddagen altså, sender en sms etter at jeg har danset, men da er det bare med feelingen i såtilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. april 2006 #2107 Del Skrevet 26. april 2006 Lykke til på lørdag da. Vi er jo nesten like spent som deg her etter å ha fulgt med på kostymelaging og alskens trening. En venninne av meg skal nedover til helga også, for å besøke en annen venninne, som sier at det er kjempefint og vårlig, men bittelitt kaldt der nå. Ta med jakke var beskjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. april 2006 Forfatter #2108 Del Skrevet 26. april 2006 ja, må jo innvolvere andre også så klart. kaldt? håper det holder med vanlige vårklær og vårjakke, regner med å ha med meg samme klær som jeg bruker her nå jeg, så satser på at det ikke er kaldere en det er i oslo ihvertfall. og om det er, så må jeg jo kjøpe en ny genser da. gleder meg til reisa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. april 2006 Forfatter #2109 Del Skrevet 27. april 2006 hehe... *ler litt nervøst* har noen strenger innvendig som dirrer litt konstant om dagen, en litt sånn følelse ihvertfall. det er ikke gruing egentlig, mer en spenthet. utrolig spent på hele helga. og i morgen reiser vi, så idag er siste sjansen for å få ting ferdig og istand. skal bli greit å få noen nåler idag altså, føler meg litt trygg etter det jeg. men, masse å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. april 2006 #2110 Del Skrevet 27. april 2006 Klart det er spennende .. ville vært rart om ikke det var noen strenger som dirret litt - det er dog en stor konkurranse. Du må hvertfall ha og tur og masse LYKKE TIL - tenker på deg og krysser fingre og alt - så heg håper det går din vei - og at du får til en bra konkurranse. (og du lovet å melde ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. april 2006 Forfatter #2111 Del Skrevet 27. april 2006 tusen takk. og ja, jeg skal sende melding. kommer sikkert til å være lykkelig når jeg er ferdig med å danse + at jeg kommer til å trenge å dele det med noen når jeg har fått ressultatene på søndag. må sy noen perler nå da, kjøpte en enkel orange topp igår, billig, men den trengte litt pynt, så nå har jeg tegnet på den og skal putte på noen perler.... altså, man må jo liksom ha noe som haster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. april 2006 #2112 Del Skrevet 27. april 2006 .. og har man ikke noe .. ordner man det likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. april 2006 Forfatter #2113 Del Skrevet 27. april 2006 såklart, kan jo ikke bare sitte å slappe av, eller gjøre husarbeid eller noe sånt lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. april 2006 #2114 Del Skrevet 27. april 2006 Nei .. det ville være alt for kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. april 2006 Forfatter #2115 Del Skrevet 27. april 2006 vel, nå er alt gjort som må gjøres idag, så da er jeg vel så klar jeg kan bli tror jeg. blir hentet i morgen klokka ti, så har litt tid i morgen også. oooo som jeg gleder meg til lørdag klokka ett!! nervene kiler godt i brystet altså. utrolig spent på hele turen. men, får vel skru av datan snart. kommer da ikke på nett igjen før tidligst tirsdag kveld, men antagelig ikke før onsdag, vi kommer sent hjem på tirsdag. dere får krysse alt dere har for meg mellom ti og tolv på lørdag, jeg trenger alle kryssede lemmer jeg kan få tror jeg. god helg til alle som skulle dette innom og lese i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. april 2006 #2116 Del Skrevet 27. april 2006 KRYSSER ALT .. og riktig god tur - og lykke til. Gleder meg til å høre hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 28. april 2006 #2117 Del Skrevet 28. april 2006 Skal krysse alt som krysses kan. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. april 2006 #2118 Del Skrevet 28. april 2006 Skal krysse jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #2119 Del Skrevet 3. mai 2006 er nå tilbake, kom som nr 5 av 10 i em, er fornøyd med dansinga mi, så video rett etterpå og gjorde mye bra og lett og se hva jeg må jobbe med, så det er posititvt. overall var jeg faktisk også bedre en hun som kom på 4., men siden jeg gjorde to danser dårligere havnet jeg under henne. og jeg kom nr 3 på smothen min, og DET hadde jeg aldri regnet med, den slet jeg med hele treningen. er ikke helt sikker på om jeg er heeeelt fornøyd med plasseringen, men likevel fornøyd, 5. i første em, internasjonalt, første i høyere klasse.... greit. og slo opptil flere nederlendere. hadde fem nederlendere, en italiener, en tysker og to belgiere i klassen, så det var gøy. idag skal jeg på konkurransetrening og få pratet litt med trenern min... men han kom med mye bra i helga. han dømte meg faktisk, satt i dommerpanelet, og ønsket meg lenger opp en 5. han mente jeg burde fått 3-4. plass, men ikke alle dommerne var enige, så da ble det ikke det. men kjempekompliment da, han skryter ikke SÅ ofte. og fikk shoppet MASSE i amsterdam mandag og tirsdag. fant ett marked på tirsdag, da vi syntes selve handlegatene, de kjente, var dønn kjedelige. så på markedet fikk vi handlet masse. endte med 8 topper, en olabukse, en dansebukse, solbriller (for 5 euro og ett kyss på kinnet til selgern, siden de kostet 6 euro og jeg prøvde meg på pruting...) og ei ny veske. og jeg brukte ikke mer en 200 euro, som jo ikke blir mer en 1600,- for alt det!! kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 3. mai 2006 #2120 Del Skrevet 3. mai 2006 Gratulerer! 5. plass internasjonalt er jo kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå