LilleBille Skrevet 17. februar 2006 #1761 Del Skrevet 17. februar 2006 Fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #1762 Del Skrevet 17. februar 2006 fredag. deilig, skal kose meg idag, trene danseting lørdag og kose meg på søndag. litt puste"problemer" om dagen, men det går seg vel til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1763 Del Skrevet 18. februar 2006 deilig lørdag. tidlig akupunktur og deilig kakao. sydd masse på to topper, koser meg med god mat og god drikke og kokosboller. var å kjøpte ansiktsmasker idag! Dr.H masker, har klasket på rosemaske idag, og det både føles deilig og lukter deilig. så i morgen regner jeg med at jeg har superdeilig hud. (altså enda deiligere en fra før. ) og i morgen skal jeg prøve kino... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. februar 2006 #1764 Del Skrevet 18. februar 2006 Kveld - du får rapportere hvor deilig huden blir da (Men jeg skal inrømme at kvedekremen/dagkremen virker bra - selv om jeg ikke er ekstatisk - og ingen har bemerket at jeg gløder ) Har hatt en lat dag - trodde jeg skulle sove lenge - men ble vekket før åtte av telefon .. hvorfor kan ikke folk ringe på mobilen når det er så tidlig - når det ikke er "livsviktig" .. I dag er det første gang jeg har sett to øvelser i OL .. - de to første som jeg har sett nesten hele av (begge jaktstartene for skiksytterne) - ellers har det bare blitt litt oppsummering - og små glimt. Har ellers vært flink og besøkt mamman min .. og ellers "sovet litt aviser og TV" på ettermiddagen - deilig .. og nå diskuterer jeg med meg selv ... om jeg gidder å gå å ta meg et glass vin .. har nemlig pakket meg inn i teppe .. og det å reise seg opp er et styr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1765 Del Skrevet 18. februar 2006 ja, jeg har kastet innpå ett par kokosboller, og har ingen planer om å gå noe sted jeg heller. sitter også innpakket i pledd og koser meg. ja vet du, jeg glemte helt å kommentere huden din i går, det snødde jo så fælt at jg var mest opptatt av å komme meg innadørs! ingen har sagt noe fint om huden min heller altså, bare mamma som har vært så heldig. jeg sørger for å skryte av huden min selv jeg. da får jeg det skrytet jeg vil når jeg vil. ol ja... i år har jeg faktisk ikke fått med meg ett fnugg gitt... så vel noen minutter med noe kulekjøring eller noe sist helg, men satte meg å leste istedenfor. jeg er fryktelig lite interessert kjenner jeg. nå skal jeg snart skru av pcn også tror jeg, sløve litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. februar 2006 #1766 Del Skrevet 18. februar 2006 ja jeg ble så sår så Har en hel eske kokosboller jeg .. så jeg tror jeg skal kose meg litt .. og så har jeg funnet et spill som jeg er helt hekta på .. http://www.quickflashgames.com/games/brickbreak/ .. var kommet kjempelangt i går .. men så var den ene sønnen innom .. og bar lukket siden ... og da måtte jeg starte på nytt.. Så jeg blir vel sittende en stund jeg .. og ser TV ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1767 Del Skrevet 18. februar 2006 ja jeg ble så sår så Har en hel eske kokosboller jeg .. så jeg tror jeg skal kose meg litt .. og så har jeg funnet et spill som jeg er helt hekta på .. http://www.quickflashgames.com/games/brickbreak/ .. var kommet kjempelangt i går .. men så var den ene sønnen innom .. og bar lukket siden ... og da måtte jeg starte på nytt.. Så jeg blir vel sittende en stund jeg .. og ser TV ved siden av. ← hmm... må prøve litt, mens jeg ser på reprisen av dansefeber.... (så sist mandag, men skal se litt på teknikk nå..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. februar 2006 #1768 Del Skrevet 18. februar 2006 Er foreløpig på level 12 .. var på 24 i går .. .. og så har jeg TV2 ved siden av .. - yppelig kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. februar 2006 #1769 Del Skrevet 18. februar 2006 Level 45 .. hvor langt er du kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. februar 2006 #1770 Del Skrevet 18. februar 2006 Alt for mye å lese hes deg, men lurer på om du trives i den nye jobben? Og hei forresten (høflighet er overvurdert )... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1771 Del Skrevet 18. februar 2006 Level 45 .. hvor langt er du kommet ← er på level 33 nå, begynner å få litt vondt i ryggen.... er ikke noe pc-bord det her. og jeg er hekta, så det der var litt dårlig gjort altså. Alt for mye å lese hes deg, men lurer på om du trives i den nye jobben? Og hei forresten (høflighet er overvurdert )... ← hehe.. det skjønner jeg. men ny jobb? jeg er 100% sykemeldt enda jeg, og får ikke lov av legen å begynne å kontakte aetat enda engang. så nå går dagene med til dansing, trening, sying og besøk, og avslapping. foreløpig greit, men begynner å bli litt rastløs, men når jeg blir for rastløs, får jeg en nedtur.... så jeg jobber med å roen. he til deg også forresten, er ikke det spøtt bedre jeg... og du da? hvordan står det til med deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. februar 2006 #1772 Del Skrevet 18. februar 2006 Oi. Trodde du søkte jobb og fikk tilslag for lenge siden jeg. Men OK, never mind. Går ganske ok her, litt opp og ned. Ser ut til at jeg får beholde arbeidsplassen min i alle fall, og det er jo en god ting... På privaten går det uansett bra. Har mye fritid (delvis sykemeldt enda) og jeg rydder i huset for tiden. Bra terapi, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1773 Del Skrevet 18. februar 2006 jeg søkte jobb for lenge siden ja, og fikk tilbud om en, har stående tilbud om å komme tilbake til gammeljobben, og ble bedt om å følge med på kommende stillinger hos ett firma jeg var på intervju hos men ikke fikk akkurat den stillingen. men så gikk det rett ned, så siden november har jeg vært helt sykemeldt og ønsker ikke å begynne i noen jobb før jeg er bedre. også vil jeg bytte yrke, da det yrket jeg har jobbet i hittil, ikke er noe jeg trives med å jobbe innen, så det blir vel over på yrkesrettet attføring om jeg får. ellers får jeg komme meg inn uten det. husarbeid hadde jeg store planer om å gjøre masse av, nå som jeg er hjemme 100%.... men det har ikke skjedd gitt. det skjer når det skjer, altså slik det alltid har vært. har så mye annet å gjøre jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. februar 2006 #1774 Del Skrevet 18. februar 2006 .. gir meg på 54 for denne omgangen jeg - litt streng med meg selv .. blir så lett hekta .. men kanskje jeg fortsetter litt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. februar 2006 #1775 Del Skrevet 18. februar 2006 Da skjønner jeg litt mer... Håper i alle fall at du har det ganske bra om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #1776 Del Skrevet 18. februar 2006 .. gir meg på 54 for denne omgangen jeg - litt streng med meg selv .. blir så lett hekta .. men kanskje jeg fortsetter litt i morgen ← måtte gi meg på 46 jeg, nå skriker både ryggen og beina at jeg må legge meg, eller ihvertfall reise meg og strekke på. mer i morra, dumt man ikke kan spare spilll... Da skjønner jeg litt mer... Håper i alle fall at du har det ganske bra om dagen. ← jada, det går ganske bra. noen oppturer og noen nedturer, men det går stort sett rette veien ihvertfall. og jeg er i grunnen fornøyd med det en så lenge. natta begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #1777 Del Skrevet 19. februar 2006 god morgen. våken, spilt litt, men har masse styr med virusprogram som jeg har betalt for å fornye men som ikke jeg får noe tilbakemelding fra.... og det er jo norton, så det skal vel være seriøst nok. men det tar lenger tid en ønsket, og i mellomtiden maser det noe fælt om at NÅ må jeg fornye.... ja, jeg har jo gjort mitt beste for det da, det er ikke meg som er treig. men, snart i dusjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. februar 2006 #1778 Del Skrevet 19. februar 2006 måtte gi meg på 46 jeg, nå skriker både ryggen og beina at jeg må legge meg, eller ihvertfall reise meg og strekke på. mer i morra, dumt man ikke kan spare spilll... ← Jeg skrudde ikke av jeg .. så min sto klar i dag morges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #1779 Del Skrevet 19. februar 2006 jeg har vært på kino!! og det gikk bra! men på tross av at det var helt uplanlagt mye mennesker, så gikk det altså fint. vi hadde liksom satset på trefilmen på gimle, på en film som allerede har gått en stund. tenkte vel at det da ikke kunne komme veldig mange folk, ol og i det hele tatt... der tok vi feil gitt, det var ikke mange ledige plasser i salen. jeg var ganske nær panisk FØR vi gikk inn, det ble litt folksomt for meg. men, nå må jeg se litt dansing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. februar 2006 #1780 Del Skrevet 19. februar 2006 ... og jeg er kommet til brett 70 .. yppelig ved siden av - Skal vi danse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå