Gjest glamourgirl Skrevet 3. januar 2006 #1441 Del Skrevet 3. januar 2006 Nei! Fantastisk. Står det noe om Østfold i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. januar 2006 #1442 Del Skrevet 3. januar 2006 Nei Østfold er ikke med ... - du trenger vel kanskje et eget du ... men dette er hvertfall dagens - og kan vel brukes til det meste Prøv å tenk på en annne måte enn du pleier - for er du kreativ vil du oppnå bedre resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. januar 2006 #1443 Del Skrevet 3. januar 2006 Takk! Sender den til Suze jeg også løper jeg i møte! Fornøyd! Klem Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #1444 Del Skrevet 3. januar 2006 hei damer. tok ikke med meg datan jeg gitt, så det har vært noen dager helt uten både kg og annen data. har bare sløva og kosa meg. kjøpt to tykke og kjempefine gensere på salg + en veske i fløyel med broderier på, også kjempefin, også har jeg fått store ambisjoner rundt dette med å sy gardinene mine, så nå skal jeg virkelig utfolde meg i dagene fremover. godt å være hjemme igjen da, selv om det er kjempekoselig å være på besøk også. men, nå må jeg ut å skrive av strømmen før jeg glemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #1445 Del Skrevet 3. januar 2006 LING!! du kan ikke flytte til svalbard! jeg fant ut det nå i nyttårshelga, hadde en drøm hvor du var med, og du skulle plutselig slutte å jobbe her og reise vekk. du hadde ordna alt med folk som skulle ta over etter deg og alt, men tro meg, det ble BARE kaos!! mamma og søstern begynte å blande seg den siste gangen jeg var hos deg, skulle oppi og kikke og mene og snakke. du ble kjempeirritert og det gikk selvsagt utover meg! og... hva skal jeg gjøre da? om du ikke er der mer? egoisten i meg taler. men du har virkelig hjulpet meg mer en du aner, og jeg unner deg alt godt og alle de opplevelsene du søker, selv om jeg klager og syter fordi det "rammer" meg dersom du reiser vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #1446 Del Skrevet 4. januar 2006 ny morgen, nye muligheter. startet dagen rolig med meditasjon (noe som forøvrig er myyyye enklere på kvelden, å finne roen når det er folk som hamrer og snekrer, kjører diiigre lastebiler som rister grunnvollene i huset og slikt, er søren meg en kamp for en stakkar som i utgangspunktet har litt vanskelig for å ikke dagdrømme og tenke på alt på en gang. klarte det SÅ fint i går kveld, men i morres var det en liten kamp... ) og en liten lett frokost, før jeg skal kaste meg over steppen og trene i godt og vel en time (step og mage/rygg). Så skal jeg kaste meg over gardinene, jeg er SÅ nysgjerrig på om jeg får til det jeg ønsker, og om det blir så bra som jeg innbiller meg. har egentlig ikke tid til å sy dem engang, vil bare stæshe dem slik jeg har planer om.... men først må det fornuftige gjøres, sy sammen, sy kanter, sy opp nede og lage løpegang oppe. SÅ kan jeg begynne på moroa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. januar 2006 #1447 Del Skrevet 4. januar 2006 morgen .. og at noen frivillig flytter til Svalbard (hvor er frysesmilyen) - det skjønner jeg ikke. Riktignok er det fantastisk natur der men likevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #1448 Del Skrevet 4. januar 2006 morgen. jeg hadde store planer om det selv jeg, det var egentlig dit jeg skulle når jeg havnet i Tromsø.... daværende kjærsten hadde alt klart på svalbard, god jobb, som betalte 70% av husleia (for husleia er sinnsykt dyr der oppe ), og alt var klart til bare å flytte opp dit. jeg fikk bli med som samboer, om vi registrerte oss som samboere, selv om jeg ikke hadde jobb. for vanligvis MÅ man ha jobb for å få lov til å flytte dit, men som registrert samboer kan man komme opp før man finner seg jobb. men så feiga kjærsten ut gitt, så vi kom oss aldri lenger en til tromsø. noe som ikke akkurat var en bragd for ham, da han er født og oppvokst der. for meg derimot, var det en opplevelse det og. men kunne godt tenkt meg å leve der oppe (svalbard altså) ett år eller noe. tenk så fantastisk å få oppleve. siste villmarken vi har ihvertfall. Men Ling kan jo ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #1449 Del Skrevet 4. januar 2006 altså... jeg har ikke egentlig utstyr for å sy digre gardiner her hjemme.... sitter på gulvet å måler, bretter, tråkler og ordner. greit nok egentlig, bortsett fra beina... hvor i alle dager gjør man av beina? skifter på å sitte på de, putte de til siden, over stoffet, under stoffet... men de er jaggu i veien hele tiden gitt. så nå har jeg litt ømme hofter/øverst i bøyen på låra + en korsrygg som mener jeg egentlig bør stå ved ett høyt bord... men det har jeg jo ikke. men pytt, man må lide for leilighetens skjønnhet. tre litt perler mens jeg sitter ut rygg og hofte tror jeg.. fant en perlebok hjemme hos mamma som jeg lånte med... der er det ideer om å tre og fikle til sommerfugler, hjerter og alt mulig av småperler og ståltråd/kobbertråd.. artig, har ikke prøvd før, og må selvsagt prøve. er godt igang nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. januar 2006 #1450 Del Skrevet 4. januar 2006 *Bilder i hodet* av alines ben som er tilovers alle steder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #1451 Del Skrevet 4. januar 2006 det er virkelig plagsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 4. januar 2006 #1452 Del Skrevet 4. januar 2006 LING!! du kan ikke flytte til svalbard! jeg fant ut det nå i nyttårshelga, hadde en drøm hvor du var med, og du skulle plutselig slutte å jobbe her og reise vekk. du hadde ordna alt med folk som skulle ta over etter deg og alt, men tro meg, det ble BARE kaos!! mamma og søstern begynte å blande seg den siste gangen jeg var hos deg, skulle oppi og kikke og mene og snakke. du ble kjempeirritert og det gikk selvsagt utover meg! og... hva skal jeg gjøre da? om du ikke er der mer? egoisten i meg taler. men du har virkelig hjulpet meg mer en du aner, og jeg unner deg alt godt og alle de opplevelsene du søker, selv om jeg klager og syter fordi det "rammer" meg dersom du reiser vekk. ← Lille sola mi, ingenting er avklart ennå! Jeg vet jo hva slags forpliktelser jeg har her og er klar over at det ikke er bare bare å forlate det - selv om jeg, som du har drømt - må ordne noe i mitt sted til jeg er tilbake. Jeg skal ta drømmen din til etterretning - det er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 4. januar 2006 #1453 Del Skrevet 4. januar 2006 Ja, det ble jo helt feil, men det er altså mitt innlegg fra "Lille sola mi..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #1454 Del Skrevet 4. januar 2006 skjønte det. det blir noe av vettu, eller hadde vel ikke både du og jeg drømt om det. og at det ikke passer meg at du reiser vekk, er ærlig talt mitt problem og ikke noe jeg seriøst vil at du skal tenke på. men det var litt rart å lese. når jeg hadde den drømmen, så tenkte jeg ikke noe mer over det, inntil jeg plutselig leser at du har muligheten til å dra til svalbard. kanskje det er puffet bak for meg til å komme meg enda videre? jeg mener, jeg griner når jeg tenker på å ikke ha deg å gå til, men kanskje jeg trenger nettop det? har det med å bli litt avhengig... jeg vet ihvertfall såpass, at dersom jeg hadde fått muligheten til å dra til afrika i to mnd for å jobbe, og hadde hatt mulighet til det økonomisk, så hadde jeg tvilen vært ganske liten. man skal gripe muligheter til å oppleve det man drømmer om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. januar 2006 #1455 Del Skrevet 5. januar 2006 morgen .. er bena på rett sted i dag eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1456 Del Skrevet 5. januar 2006 morgen. foreløpig er de det, men det er bare fordi jeg ikke har begynt med gardinene enda. skal begynne etterhvert nå, må bare spise litt først. var på angstringen i går da. det er både godt og vondt. det henter opp mye følelser og tanker som jeg har lagt litt baki der siden jeg er sykemeldt og kan bestemme hva jeg ønsker å utsette meg for selv. godt fordi jeg VET at jeg må jobbe med ting lenge enda, og det å dra dit, prate om det, høre andre, er ett skritt mot å jobbe meg igjennom det. men det bringer opp mye også. har litt følsomme dager om dagen. gråter lett .. JEG. men... må ha mat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1457 Del Skrevet 5. januar 2006 AU!! haltet hjem fra byen, halve foten min føles nesten lam.. nå begynner det å roe seg da, men kjenner fremdeles høyrefoten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. januar 2006 #1458 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) .. men da er hvertfall bena der da Endret 5. januar 2006 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1459 Del Skrevet 5. januar 2006 bena er der ja, og det er jo kjekt. selv om jeg fremdeles har litt plasseringsproblemer når jeg ligger på gulvet og styrer. men gud jeg er dyktig, tror jeg får noen utrolig stilige og totalt unike gardiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. januar 2006 #1460 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei Aline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå