aline Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1281 Del Skrevet 5. desember 2005 .. Julegaveønske til aline ... ruller med 10-ere ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #1282 Del Skrevet 5. desember 2005 Han er på ingen måte aktuell for bytte noe som helst sted nei Miiin kosegutt Oh, sorry, jeg er visst helt kjempeslitsom i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. desember 2005 #1283 Del Skrevet 5. desember 2005 Nei - du som har noe å "nyte" - får nye for oss alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #1284 Del Skrevet 5. desember 2005 Okiii Aj pråmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1285 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) jeg vil og ha... (ikke din altså, men jeg vil ha en min.) Endret 5. desember 2005 av aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #1286 Del Skrevet 5. desember 2005 Tror jeg skal hjem og nyte litt på lunsjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #1287 Del Skrevet 5. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #1288 Del Skrevet 5. desember 2005 Sorry, jeg sa jo at jeg er kjempeslitsom i dag Men som sagt, nei, jeg deler ikke min, men jeg unner alle andre en "sin"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. desember 2005 #1289 Del Skrevet 5. desember 2005 Kos deg med "din" du - han er deg vel unt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. desember 2005 #1290 Del Skrevet 5. desember 2005 For tenk! Men han er ikke hjemme da, så jeg får ikke kost noe på lunsjen :cry: I kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. desember 2005 #1291 Del Skrevet 5. desember 2005 så jeg får ikke kost noe på lunsjen :cry: ← .. likte ikke brødskivene å bli klappet på .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 5. desember 2005 #1292 Del Skrevet 5. desember 2005 jeg vil og ha... (ikke din altså, men jeg vil ha en min.) ← Makes two... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. desember 2005 #1293 Del Skrevet 6. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. desember 2005 #1294 Del Skrevet 6. desember 2005 Makes two... ← .. bare vask litt i stedet du ... det slår jo alt Men ellers ... tirsdag er en tung dag å stå opp på... - og nå skal de vel begynne med Frustrerte fruer på TV på kvelden også .. og da er det jo ikke noe TVkveld å skryte av heller... så i grunnen kunne jeg klart meg uten tirsdager jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. desember 2005 #1295 Del Skrevet 6. desember 2005 Senga var deilig i morges ja, jeg pleier egentlig ikke å snooze, men i dag "slo jeg til" med en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. desember 2005 #1296 Del Skrevet 6. desember 2005 Jaaa, jeg snoozet en gang altså. Er ikke i deng en mapp-humør i dag heller, holder meg til på min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. desember 2005 #1297 Del Skrevet 6. desember 2005 Godt .. ble litt bekymret et øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #1298 Del Skrevet 6. desember 2005 jeg hadde heller ikke lyst å stå opp idag, selv om jeg kunne sove litt lenger en andre. trøtt. var på kafe i flere timer i går, og det var kjempekoselig, men jeg blir så ufattelig sliten. selv om jeg slapper av sammen med snuppa jeg var ute med, så var det jo endel andre mennesker der... ikke fullt, ikke mange, men endel. og jeg blir så sliten av å ha dem rundt meg. men pytt. idag våknet jeg med litt lettere panisk følelse... gruer meg litt til dagen. skal først til byen for å se om jeg skal bytte smykket jeg fikk fra jobben (de har kjøpt det i en nydelig lys blåfarge, men jeg bruker stort sett aldri lys blått siden det ikke passer verken til øynene mine eller huden min, eller noen av klærne jeg bruker annet en på somreste sommer), så skal jeg til legen..... og må prate ut litt med ham, fortelle ham mer, fortelle ham at jeg faktisk har slitt med dette i opp og nedperioder i minst ti-femten år... og at jeg har hatt nedturer i den grad at jeg nesten har forsøkt å ta livet av meg eller skade meg før, og det har ikke vært pga jobb. forklare at ja, dette ble trigget i stor grad pga jobbsituasjonen, men det er ikke utbrenthet eller møtt veggen jeg har gjort. det er ikke noe jeg bare kan ta noen piller for også blir jeg frisk og da er jeg bra. også må jeg vel fortelle ham at jeg stort sett alltid porsjonerer informasjon, at jeg føler jeg har så mye at dersom jeg skulle fortelle alt, så hadde jeg bare vært livredd for at noen skulle tro at det var så mye at det umulig kunne stemme på ett menneske de fleste mener ikke ser syk ut i det hele tatt..... så jeg er redd for at jeg ikke skal bli trodd og bare bli fnyst ut som en annen hypokonder. og etter legen er det fyk inn til byen igjen, for å dra ut til dansestudioet og frisøren og klipp-klipp (kanskje farg-farg?)... har fått penger endelig, det var bare SÅÅÅÅ deilig!! så nå kan jeg klippe meg (og farge håret) med god samvittighet og likevel ha råd til både julegaver og bursdagsgaver. også er det dansing i to timer..... phjuuu. i morgen skal jeg heldigvis bare ut å handle gaver (og skal gjøre det i nærheten her, IKKE ned til byen) også skal jeg opp på angstringen til åpent hus på kvelden. men.... nå må jeg trene en liten økt før jeg hopper over frokost og dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. desember 2005 #1299 Del Skrevet 6. desember 2005 - det er nok viktig at du får fortalt legen hvordan det virkelig er - og ikke ta litt av gangen. Klipp klipp kan anbefales - og det kan kanskje bli spennende hvordan du ser ut etterpå .. blå eller svart i håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. desember 2005 #1300 Del Skrevet 6. desember 2005 Ikke lov å hoppe over frokost og dusj nei Sånn ellers, helt enig med billa, hva med å bare fortelle ALT til legen? Han kan jo ikke hjelpe deg - ingen kan egentlig det, så lenge du holder inne med halvparten av sannheten.. Det er ikke noe å spare noen for. Få det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå