Gå til innhold

alines dagbok

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Aline!

Så flott at akupunkturen virker, unner deg virkelig å få det bedre! Men hvordan virker det egentlig? Altså, hva er det som skjer? Skjønner det ikke helt jeg. Men tviler ikke på at det virker! :)

Du får ha en fin kveld da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Aline!

Så flott at akupunkturen virker, unner deg virkelig å få det bedre! Men hvordan virker det egentlig? Altså, hva er det som skjer? Skjønner det ikke helt jeg. Men tviler ikke på at det virker! :)

Du får ha en fin kveld da  :klem:

Jeg vet egentlig ikke helheten i hva som skjer, så jeg vil ikke begi meg ut på en forklaring om hva som skjer under akupunkturbehandling.

men det er masse informasjon om det på nettet, så søk på akupunktur, så kanskje du ser noe som forklarer litt.

jeg har ikke jobbet for å forstå det heller, da min kjære akupuntør :erter: mener jeg er en kontrollfreak og dermed ikke mener jeg trenger å vite og forstå alt..... :roll::ler:

og jeg gjør ikke det, for det skjer noe i kroppen min, og det holder igrunnen for meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hello jenter.

god morgen ja, en deilig morgen.

men siden jeg har vært så træg med syinga mi, så kan jeg ikke spurte ut å nyte den ute, for jeg må sitte hjemme å sy.... men kan nyte innenfra da. :ler:

og joda, det er deilig å ha fri, men jeg skulle heller hatt en jobb jeg trivdes i. ;)

grønska: :vinke: jeg laget den for leeeenge siden, men fant plutselig ut at jeg ville hente den opp igjen og lese litt, så da har jeg igrunnen begynt å skrive litt også.

kan klage og syte og alt så mye jeg vil. :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, man trenger ikke vite alt.

skjørtet er fremdeles ikke helt ferdig, men kommer til å bli det.

kom meg vel igjennom akupunkturen idag også, gikk faktisk helt greit.

var litt vel avslappet på dansing etterpå, så jeg fikk bemerkninger om jeg hadde vært på fylla dagen før.... :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, veldig fornøyd med nålene fremdeles. og det til tross for at jeg går ut ifra at langtidsvirkninger tar lenger tid og jeg dermed kanskje bare blir bedre og bedre etterhvert. ;)

god morgen forresten.

på jobb, greit nok.

skal til tannlegen etterpå, ikke veldig happy, men overlever vel. håper jeg.

kjærsten er syk, så får se om jeg drar til ham etterpå idag.

også beit jeg meg noe durabelig i tunga i går kveld.... blødde som en sil... tror virkelig ikke det var dagen min i går.

stakk meg i fingern med baksia av ei nål, med god kraft, så jeg blødde da og.

døde nesten på dansinga, hadde så lite pust at etter en dans føltes det som å ha spurtet opp en lang og bratt bakke. kjente hjertet slo som en hammer under brystet og det var omtrent så det peip i lungene. :roll::ler:

men men, bedre lykke neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

ja, satser på det.

nå sitter jeg her og tenker på alt annet en tannlegesjekk altså!! :sjenert:

og legger selvsagt merke til at jeg har vondt i tunga etter at jeg beit meg i går....

og lurer på om det egentlig er lurt å dra til kjærsten i kveld, når han ligger hjemme forkjøla.... har lyst, men har ikke lyst til å bli smitta siden jeg alt har betalt endel penger for helga som kommer... blir jeg syk er det tre tusen rett ut vinduet.... :forvirret:

hmm.... får ring å høre me'n... vi var jo sammen i går egentlig, han hangla da og, så blir jeg smitta så er jeg det sikkert allerede... skal danse tirsdag og onsdag, og reiser vekk fredag til søndag, så det er liksom ikke så mange andre dager i uka jeg får sett ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del behøver jeg ikke vente på nedoverbakken til neste år - er ikke så kvarstor - kan gjerne komme med en gang for min del.

Ellers er jeg i klagehumør i dag - tror kanskje jeg skal finne noen å skjelle ut - noen som ikke krever for mye energi - for jeg er trett og slapp og syk .. (nå har jeg klaget i tre bøker - det er ikke dårlig) :frustret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...