LilleBille Skrevet 6. september 2005 #201 Del Skrevet 6. september 2005 Hvorfor kan du ikke få behandling mer enn en gang i uken da - når du trenger det= Jeg har hatt mine runder med nåler - for forskjellige ting - og har gjerne gått ca. hver 4. dag - for de mente effekten var bedre når det ikke gikk for lenge mellom hver gang. (Og spare .. det kan du jammen gjøre på noe annet .. hvis nålene hjelper deg - droppe kokosboller f.eks. .. - for det å friste andre med sånn var ikke noe hyggelig .. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 6. september 2005 #202 Del Skrevet 6. september 2005 Har dere flyttet hele gjengen? Du er flink, aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. september 2005 #203 Del Skrevet 6. september 2005 Har dere flyttet hele gjengen? Du er flink, aline ← Nei da ... men vi er innom her også - som hos deg .. Men vi er i boka vår alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 6. september 2005 #204 Del Skrevet 6. september 2005 Bare så stille hos Suzy om dagen Men kan jo drikke kanel og chili-teen min her jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. september 2005 Forfatter #205 Del Skrevet 6. september 2005 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. september 2005 Forfatter #206 Del Skrevet 6. september 2005 Hvorfor kan du ikke få behandling mer enn en gang i uken da - når du trenger det= Jeg har hatt mine runder med nåler - for forskjellige ting - og har gjerne gått ca. hver 4. dag - for de mente effekten var bedre når det ikke gikk for lenge mellom hver gang. (Og spare .. det kan du jammen gjøre på noe annet .. hvis nålene hjelper deg - droppe kokosboller f.eks. .. - for det å friste andre med sånn var ikke noe hyggelig .. ) ← nå handler jeg ikke kokosboller for like mye penger som det koster med ekstra behandlinger da skjønner du, missunnerlig er du bare!! skal se an, har jo klart meg. var vel over på ett lite mini-anfall i går, men det er likevel mye mindre en jeg har hatt de andre ukene. tror vel kanskje hangling også kommer av faktisk hangling... og at jeg hater de dagene jeg må på jobb. dessuten så var de kokosbollene så ufattelig gode, at jeg helt klart må kjøpe ett par til!! de hadde sånne "økonomipakker" med flere i.... det var ikke så dyrt, tror jeg skal kjøpe det til helga!! og rhos, bare drikke te både her og der det. bare jeg som tar meg litt større friheter til å syte og klage her, det føles mer rett å kunne klage her inne en inne hos suzy hvor alle prater om alt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. september 2005 #207 Del Skrevet 6. september 2005 Hm... Må man altså opprette seg en egen bok for å få lov til å klage å syte? *leter etter hoppesmily* ... ... ... Oki da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 6. september 2005 #208 Del Skrevet 6. september 2005 Hvor er dette kokosbollestedet?? Blir jo helt gal av å tenke på at jeg kan gå glipp av helt ferske kokosboller....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. september 2005 Forfatter #209 Del Skrevet 6. september 2005 neida, må ikke det! bare meg som følte at det ble litt mye nå i perioder, og da føles det greit å ikke forderve en annen stakkars dagbok med all klaginga mi. min dagbok tar imot klaging fra andre også den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. september 2005 Forfatter #210 Del Skrevet 6. september 2005 Hvor er dette kokosbollestedet?? Blir jo helt gal av å tenke på at jeg kan gå glipp av helt ferske kokosboller....! ← rett nedi gata for meg..... på sagene, de er helt ille gode! og de med jordbær i skummet og mørk sjokoladetrekk var gooooode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. september 2005 #211 Del Skrevet 6. september 2005 Vil ha kokosbolle ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. september 2005 #212 Del Skrevet 6. september 2005 alines klagemur Neida, jeg skal ikke lesse alt på deg, kan prøve å fordele litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 6. september 2005 #213 Del Skrevet 6. september 2005 Da blir det en tur til Sagene på lørdag - garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. september 2005 #214 Del Skrevet 6. september 2005 Klage her .. og så kan vi i boka "vår" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. september 2005 #215 Del Skrevet 6. september 2005 Vil forresten fortsatt ha kokosbolle jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. september 2005 #216 Del Skrevet 6. september 2005 Æ'kke noe rart at jeg får masse innlegg forresten .. nå som det har blitt tre dagbøker henge i - i tillegg til horoskoptråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. september 2005 #217 Del Skrevet 6. september 2005 billa - jeg og vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. september 2005 Forfatter #218 Del Skrevet 6. september 2005 dere får komme dere en tur til meg på sagene da, klagebøtter!! så kan vi spise masse kokosboller! det ligger forresten rett bak for sagene lunsjbar, mot rimi, det lå ett sykkelverksted der før. har masse brune kokosboller på vinduet!! (noe jeg trodde var pepperkakemenn før jeg fikk beskjed om hva det var...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. september 2005 #219 Del Skrevet 6. september 2005 Biiittelitt langt å sykle da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. september 2005 Forfatter #220 Del Skrevet 6. september 2005 du får ta det som en motsatt harrytur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå