Zenhouse Skrevet torsdag kl. 14:26 #81 Skrevet torsdag kl. 14:26 MiominMio skrev (3 timer siden): Såååå er det grunn nok til å kalle folk ekle og rakke ned på utseende? Jeg vet om flere som har samme holdning som ham, men hadde ikke kalt dem navn osv. da......kanskje det er meg det da? Nei, jeg hadde ikke gjort det heller. Ville bare forklare hvorfor jeg har et dårlig inntrykk av ham. Har ikke lest så mye i tråden her, så har ikke fått med meg alt.
refill Skrevet torsdag kl. 15:05 #82 Skrevet torsdag kl. 15:05 MiominMio skrev (8 timer siden): Lurer fremdeles på hva de har gjort annet enn å være seg selv. Har d sagt noe slemt, har de utnyttet noen eller er det tryne faktor som gjør at man har slike slemme uttalelser som ganske mange har i denne tråden? Just wondering? Fikk aldri noe svar ovenfor.......klarer liksom ikke helt finne den såkalte "konstruktive" kritikken her inne? Lurer på det samme her, om jeg har gått glipp av noe kontroverser. JT er nå seg selv og kanskje en for "spesielt interesserte" (?), men syntes han virker som et raust og varmt menneske. Han fremstår veldig empatisk i de programmene han har ledet eller vært med på. Han har også langvarige, nære vennskap med folk i bransjen som ikke er kontroversielle "klikkhorer". Harlem har jeg ikke noe inntrykk av, men det virker som han og JT har det veldig fint i lag. 3 3
BeeKind Skrevet torsdag kl. 15:11 #83 Skrevet torsdag kl. 15:11 MiominMio skrev (8 timer siden): Lurer fremdeles på hva de har gjort annet enn å være seg selv. Har d sagt noe slemt, har de utnyttet noen eller er det tryne faktor som gjør at man har slike slemme uttalelser som ganske mange har i denne tråden? Just wondering? Fikk aldri noe svar ovenfor.......klarer liksom ikke helt finne den såkalte "konstruktive" kritikken her inne? Hele rampelys-forumet er fullt av folk som bare slenger stygge kommentarer 🙈 1
AprilLudgate Skrevet torsdag kl. 19:24 #84 Skrevet torsdag kl. 19:24 Angående bryllup overalr, asså jeg saumfarte halve internett etter åpne artikler i dag 😅 (ikik) Så til poenget: Det var 50 gjester, mulig noen kjendiser ikke ville nevnes av Se&Hør. Men i artikkelen ble det nevnt noen+partner - la oss runde opp til 15. kanskje maks 20 da? Da gjenstår jo endel andre som er familie og venner. Og JT er jo åpen om at han har et svært anstrengt forhold til festing og sosiale greier, i mange år gikk jo fyren halvdøv fordi han nektet høreapparat. Og angående det har han sikkert blitt oppfattet som uinteressert, overflatisk eller litt dum når han bare har nikket med fordi han ikke hørte noe 🫠Eller så er han alle de tingene og, ikke vet jeg. At han og Tørnquist stiller i hverandres bryllup tenker jeg er et lite hint til at han nok har sine sider selv for en fyr som ikke kunne blitt mer motstykke. JT har kritisert litt, jeg leser han dithen at han ikke har lett for å beholde langvarige vennskap med mange - virker som forholdet med Harlem har fått ham til å lande litt mer i kall det «familiebygging» med seg og sine. Men Vendela og Petter er jo nydelige og bare utrolig snille som dagen er lang virker det som - ser ikke for meg de hadde giddet ha ham i sin indre krets om han var en kjiping. Jo - en ting som irriterer meg bittelitt var en uttalelse om Pride og flagging, men jeg tror han blir litt misforstått og misforstår litt selv. Han bruker munnskyll i bakenden da for frisk duft, kanskje det er grobunnen til alt oppgulpet 😆 3
Måne Rampelyset Skrevet torsdag kl. 20:40 #85 Skrevet torsdag kl. 20:40 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
Tough cookie Skrevet i går, 09:42 #86 Skrevet i går, 09:42 (endret) AprilLudgate skrev (På 2.7.2026 den 21.24): Angående bryllup overalr, asså jeg saumfarte halve internett etter åpne artikler i dag 😅 (ikik) Så til poenget: Det var 50 gjester, mulig noen kjendiser ikke ville nevnes av Se&Hør. Men i artikkelen ble det nevnt noen+partner - la oss runde opp til 15. kanskje maks 20 da? Da gjenstår jo endel andre som er familie og venner. Og JT er jo åpen om at han har et svært anstrengt forhold til festing og sosiale greier, i mange år gikk jo fyren halvdøv fordi han nektet høreapparat. Og angående det har han sikkert blitt oppfattet som uinteressert, overflatisk eller litt dum når han bare har nikket med fordi han ikke hørte noe 🫠Eller så er han alle de tingene og, ikke vet jeg. At han og Tørnquist stiller i hverandres bryllup tenker jeg er et lite hint til at han nok har sine sider selv for en fyr som ikke kunne blitt mer motstykke. JT har kritisert litt, jeg leser han dithen at han ikke har lett for å beholde langvarige vennskap med mange - virker som forholdet med Harlem har fått ham til å lande litt mer i kall det «familiebygging» med seg og sine. Men Vendela og Petter er jo nydelige og bare utrolig snille som dagen er lang virker det som - ser ikke for meg de hadde giddet ha ham i sin indre krets om han var en kjiping. Jo - en ting som irriterer meg bittelitt var en uttalelse om Pride og flagging, men jeg tror han blir litt misforstått og misforstår litt selv. Han bruker munnskyll i bakenden da for frisk duft, kanskje det er grobunnen til alt oppgulpet 😆 Det jeg har lest at Jan Thomas har uttalt om Pride, er at han ikke står inne for de som må seksualisere Pride og stiller i toget med penisfutteral, gagball og baken hengende ut av en skinnshorts. Han mener at slike opptrinn er med på å gi folk, særlig eldre (ute i distriktene), flere fordommer og en oppfatning om at skeive er nesten bare opptatt av sex, og jeg er enig med han. Endret 12 timer siden av Tough cookie 12 6
AprilLudgate Skrevet 23 timer siden #87 Skrevet 23 timer siden Tough cookie skrev (39 minutter siden): Det jeg har lest at Jan Thomas har uttalt om Pride er at han ikke står inne for de som må seksualisere Pride og stiller i toget med penisfutteral, gagball og baken hengende ut av en skinnshorts. Han mener at slike opptrinn er med på å gi folk, særlig eldre (ute i distriktene), flere fordommer og en oppfatning om at skeive er nesten bare opptatt av sex, og jeg er enig med han. Han har sagt litt mer enn det og. Jeg skjønner standpunktet jeg og, men han går glipp av de historiske referansene til dette. 1
Tough cookie Skrevet 12 timer siden #88 Skrevet 12 timer siden AprilLudgate skrev (11 timer siden): Han har sagt litt mer enn det og. Jeg skjønner standpunktet jeg og, men han går glipp av de historiske referansene til dette. Husker han også sa at han ikke likte/ eller ikke gikk i Pride toget 1
Justlooking Skrevet 12 timer siden #89 Skrevet 12 timer siden Tough cookie skrev (14 minutter siden): Husker han også sa at han ikke likte/ eller ikke gikk i Pride toget Han likte vel ikke ideologien bak. Kjenner et par homofile som heller ikke liker den ideologien. 1
sitry Skrevet 11 timer siden #90 Skrevet 11 timer siden Hundejente skrev (På 30.6.2026 den 13.35): jeg tenker at de som lar seg opprøre over at han har den lille lodotten løs (som åpenbart aldri kunne skade noe som helst) har altfor mye fritid, eller trenger et ligg. Båndtvang er nå uansett båndtvang heldigivis, uansett om du bor i byen eller ikke! Man kan aldri vite hundens humør osv, plutselig gjør den noe man trodde den var for snill til å gjøre. Håper han/de får en saftig bot! 1
AprilLudgate Skrevet 1 time siden #91 Skrevet 1 time siden Tough cookie skrev (10 timer siden): Husker han også sa at han ikke likte/ eller ikke gikk i Pride toget Ja, han har sagt et par unødvendige greier fordi han ikke har innsikt i den historiske konteksten. Det hadde ikke jeg heller før jeg så debatt i fjor (?) på NRK og ble forklart det av hun….ah….Friis etellerannet.
Ellenn Skrevet 1 time siden #92 Skrevet 1 time siden Eva-Lena skrev (På 1.7.2026 den 15.03): Følger de ikke i det hele tatt. Det er ikke til å unngå å få med seg disse i media. Gudene vet hvor mange ganger de har vært i media pga denne bikkja. Nå er det bryllup og fest som er i media. Jeg har ingen problemer med å unngå å få de med seg i media..jeg vet ikke engang hvordan hunden ser ut 🤷♀️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå