Hanne67 Skrevet onsdag kl. 10:46 #61 Skrevet onsdag kl. 10:46 Eva-Lena skrev (4 timer siden): Hva er det å være misunnelig på? Jeg ville ikke byttet mitt liv mot deres. Jeg har ingen interesse av å være kjendis eller vanke med andre kjendiser. Det ser ihvertfall ut som det er noen som er misunnelige på at de både kan ha dyr bolig og dyrt bryllup. 1 3
MarianneE Skrevet onsdag kl. 10:52 #62 Skrevet onsdag kl. 10:52 Hanne67 skrev (5 minutter siden): Det ser ihvertfall ut som det er noen som er misunnelige på at de både kan ha dyr bolig og dyrt bryllup. Tror du virkelig på dette selv? 11 7
MiominMio Skrevet onsdag kl. 10:56 #63 Skrevet onsdag kl. 10:56 Hvorfor så mye surmuling? Har de gjort noe som jeg ikke har fått med meg siden de får så mye kritikk både på utseende og levesett? Jeg får dem litt opp her og der om hunden, men får ikke inntrykk av at de gjør så mye mer ut av seg. Og at Se og hør sponser bryllupet - vel hvis man er typen som liker oppmerksomhet så why not. 5 4
filifjonka Skrevet onsdag kl. 12:47 #64 Skrevet onsdag kl. 12:47 Eva-Lena skrev (På 30.6.2026 den 13.29): Jeg liker ikke hverken Jan Thomas eller Harlem. Virker falske tvers igjennom. De er i alle fall ikke noen bra forbilder med alle disse operasjonene. De er jo bare patetiske og kvalmende , jeg får frysninger når JT åpner kjeften og klisjeene ramler ut. 10 1
Eva-Lena Skrevet onsdag kl. 12:57 #65 Skrevet onsdag kl. 12:57 filifjonka skrev (7 minutter siden): De er jo bare patetiske og kvalmende , jeg får frysninger når JT åpner kjeften og klisjeene ramler ut. Jeg orker ikke se på han. Han er ingen person jeg ville vært venn med. Jeg hadde ikke holdt ut måten han snakker på. Dette styret med bikkja deres er såååå lite interessant. Hvem faen bryr seg bortsett fra venneflokken. 7 2
Janmar Skrevet onsdag kl. 13:00 #66 Skrevet onsdag kl. 13:00 filifjonka skrev (10 minutter siden): De er jo bare patetiske og kvalmende , jeg får frysninger når JT åpner kjeften og klisjeene ramler ut. Hva er patetiske med dem? Vet du i det hele tatt hva patetisk er? Det er å være ynkelig eller få medlidenhet. Herregud de fremstår bare som fine folk. Skjønner virkelig ikke hatet mot disse to. Og hvorfor følge de om du blir kvalm? Får man en sånn følelse av noen må man jo styre unna 7 2
Janmar Skrevet onsdag kl. 13:00 #67 Skrevet onsdag kl. 13:00 Eva-Lena skrev (2 minutter siden): Jeg orker ikke se på han. Han er ingen person jeg ville vært venn med. Jeg hadde ikke holdt ut måten han snakker på. Dette styret med bikkja deres er såååå lite interessant. Hvem faen bryr seg bortsett fra venneflokken. Men hvorfor gidder du å følge med på de da?? 6 2
Eva-Lena Skrevet onsdag kl. 13:03 #68 Skrevet onsdag kl. 13:03 Janmar skrev (Akkurat nå): Men hvorfor gidder du å følge med på de da?? Følger de ikke i det hele tatt. Det er ikke til å unngå å få med seg disse i media. Gudene vet hvor mange ganger de har vært i media pga denne bikkja. Nå er det bryllup og fest som er i media. 1
Eva-Lena Skrevet onsdag kl. 13:05 #69 Skrevet onsdag kl. 13:05 Janmar skrev (4 minutter siden): Hva er patetiske med dem? Vet du i det hele tatt hva patetisk er? Det er å være ynkelig eller få medlidenhet. Herregud de fremstår bare som fine folk. Skjønner virkelig ikke hatet mot disse to. Og hvorfor følge de om du blir kvalm? Får man en sånn følelse av noen må man jo styre unna Det er vel ute etter medlidenhet med denne bikkja si for tiden. Skulle jo tru den bikkja var allmenn interesse. Tipper svært få bryr seg. 5
AprilLudgate Skrevet onsdag kl. 13:06 #70 Skrevet onsdag kl. 13:06 Eva-Lena skrev (4 minutter siden): Jeg orker ikke se på han. Han er ingen person jeg ville vært venn med. Jeg hadde ikke holdt ut måten han snakker på. Dette styret med bikkja deres er såååå lite interessant. Hvem faen bryr seg bortsett fra venneflokken. Jeg bryr meg 😆😅 Synes den lille pelssnusken er søt, og jeg liker begge to jeg 🤷♀️ Mulig de er kjipe i virkeligheten - men det har jeg ikke sett noen tegn til. Hva de putter inn i og oppå fjeset bryr meg katta. Både de to og Vendela/Petter er totalt ulike meg - men jeg har veldig sansen for dem! Jan T er jo noe for seg selv - men jeg liker han generelt selv om ikke alt er innertier. Ikke at han har etterspurt aksept da 😅 4 3
Eva-Lena Skrevet onsdag kl. 13:11 #71 Skrevet onsdag kl. 13:11 AprilLudgate skrev (4 minutter siden): Jeg bryr meg 😆😅 Synes den lille pelssnusken er søt, og jeg liker begge to jeg 🤷♀️ Mulig de er kjipe i virkeligheten - men det har jeg ikke sett noen tegn til. Hva de putter inn i og oppå fjeset bryr meg katta. Både de to og Vendela/Petter er totalt ulike meg - men jeg har veldig sansen for dem! Jan T er jo noe for seg selv - men jeg liker han generelt selv om ikke alt er innertier. Ikke at han har etterspurt aksept da 😅 Du skal selvsagt få lov å bry deg om de så mye du vil. Heldigvis valgfritt. 1 1
AprilLudgate Skrevet onsdag kl. 13:12 #72 Skrevet onsdag kl. 13:12 Eva-Lena skrev (Akkurat nå): Du skal selvsagt få lov å bry deg om de så mye du vil. Heldigvis valgfritt. Men - hvor ser du dem overalt siden det blir plagsomt mye? Jeg så ingenting idag på NRK/VG. Leser riktignok ikke se&hør. 4 5
Janmar Skrevet onsdag kl. 13:21 #73 Skrevet onsdag kl. 13:21 Eva-Lena skrev (15 minutter siden): Det er vel ute etter medlidenhet med denne bikkja si for tiden. Skulle jo tru den bikkja var allmenn interesse. Tipper svært få bryr seg. De legger det ut fordi Tyr er en del av dem og mange bryr seg. Uansett er de langt fra patetiske. Og de som ikke bryr seg regner jeg med ikke følger dem? 3 1
Lykkeliten* Skrevet onsdag kl. 16:08 #74 Skrevet onsdag kl. 16:08 Eva-Lena skrev (3 timer siden): Følger de ikke i det hele tatt. Det er ikke til å unngå å få med seg disse i media. Gudene vet hvor mange ganger de har vært i media pga denne bikkja. Nå er det bryllup og fest som er i media. Det går heilt fint å unngå dei, eg kan ikkje huske sist eg såg noko til dei. Det er jo berre til å la vær å klikke seg inn på artiklene om ein blir så provosert. Sist eg såg JT var under Norges dummeste. Eg syns han er morsom i små porsjoner og klarer ikkje å bestemme meg om han speler eller faktisk er så naiv og enkel. Harlem har eg aldri høyrd prata eingong. 1 2
Kålrota Skrevet onsdag kl. 21:07 #75 Skrevet onsdag kl. 21:07 filifjonka skrev (8 timer siden): De er jo bare patetiske og kvalmende , jeg får frysninger når JT åpner kjeften og klisjeene ramler ut. Ærlig talt, omtaler du virkelig mennesker du ikke kjenner på denne måten? Hva vet vel du om dem som mennesker. De ser lykkelige ut, det er hyggelig, synes jeg. 3 1
MiominMio Skrevet torsdag kl. 06:55 #76 Skrevet torsdag kl. 06:55 Lurer fremdeles på hva de har gjort annet enn å være seg selv. Har d sagt noe slemt, har de utnyttet noen eller er det tryne faktor som gjør at man har slike slemme uttalelser som ganske mange har i denne tråden? Just wondering? Fikk aldri noe svar ovenfor.......klarer liksom ikke helt finne den såkalte "konstruktive" kritikken her inne? 9
Zenhouse Skrevet torsdag kl. 09:23 #77 Skrevet torsdag kl. 09:23 MiominMio skrev (2 timer siden): Lurer fremdeles på hva de har gjort annet enn å være seg selv. Har d sagt noe slemt, har de utnyttet noen eller er det tryne faktor som gjør at man har slike slemme uttalelser som ganske mange har i denne tråden? Just wondering? Fikk aldri noe svar ovenfor.......klarer liksom ikke helt finne den såkalte "konstruktive" kritikken her inne? Harlem uttalte til Se og Hør, riktignok i en munter tone, men veldig unødvendig etter min mening : «Regler er til for å brytes, så lenge det er innafor. Jeg får kanskje 20 meldinger daglig fra sure damer som sier «du må ta hunden din i bånd». Nei, la meg være i fred. Jeg trenger ikke noe bånd, jeg bor midt i byen. Her er det ikke noe elg eller fugler som skal føde. Tyr hadde ikke skadet ei flue.» Da er hvertfall mitt inntrykk av ham befestet på en negativ måte. Han sa også at om noen kommer direkte bort til ham i byen og sier det samme, så løfter han bare Tyr opp. Utover det bryr de to meg ingenting på noen som helst måte 1
Hanne67 Skrevet torsdag kl. 09:40 #78 Skrevet torsdag kl. 09:40 Pusern3 skrev (På 1.7.2026 den 1.07): Dyrt med både dyrt bryllup og oppussing av svær kostbar enebolig… Sonit skrev (På 1.7.2026 den 1.44): Ser den. Er vel en del sponsing i huset også. MarianneE skrev (22 timer siden): Tror du virkelig på dette selv? Ja, du kan jo se på de to over her. Vanlig at folk som sitter godt i det blir kritisert fordi de har mye penger og kan gjøre ting andre ikke kan. Hunden deres har jo også kostet endel, og ikke alle som kan brukes så mye penger. Ser det også er tatt opp her i tråden.
MiominMio Skrevet torsdag kl. 10:23 #79 Skrevet torsdag kl. 10:23 Zenhouse skrev (59 minutter siden): Harlem uttalte til Se og Hør, riktignok i en munter tone, men veldig unødvendig etter min mening : «Regler er til for å brytes, så lenge det er innafor. Jeg får kanskje 20 meldinger daglig fra sure damer som sier «du må ta hunden din i bånd». Nei, la meg være i fred. Jeg trenger ikke noe bånd, jeg bor midt i byen. Her er det ikke noe elg eller fugler som skal føde. Tyr hadde ikke skadet ei flue.» Da er hvertfall mitt inntrykk av ham befestet på en negativ måte. Han sa også at om noen kommer direkte bort til ham i byen og sier det samme, så løfter han bare Tyr opp. Utover det bryr de to meg ingenting på noen som helst måte Såååå er det grunn nok til å kalle folk ekle og rakke ned på utseende? Jeg vet om flere som har samme holdning som ham, men hadde ikke kalt dem navn osv. da......kanskje det er meg det da? 3 2
Sonit Skrevet torsdag kl. 12:24 #80 Skrevet torsdag kl. 12:24 Hanne67 skrev (2 timer siden): Ja, du kan jo se på de to over her. Vanlig at folk som sitter godt i det blir kritisert fordi de har mye penger og kan gjøre ting andre ikke kan. Hunden deres har jo også kostet endel, og ikke alle som kan brukes så mye penger. Ser det også er tatt opp her i tråden. Jeg ser jeg er sitert over her og at du har konkludert med at jeg er misunnelig på pengene deres? Ikke for å skryte, men jeg har nok mest sannsynlig mer penger enn disse to. Kunne aldri falt meg inn å selge noe så privat som et bryllup; ikke om jeg var fattig heller Så kanskje du er misunnelig på meg, siden du er så opptatt av misunnelse? At jeg kan bo på fine hoteller og fly business. Kjøpe meg få, men ganske dyre klesplagg. Spise kun kvalitetsmat og gå jevnlig til frisør og hudpleie. Misunnelig @Hanne67 ? 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå