Gå til innhold

Julepynt


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei :P

Jeg skal organisere et lite juleverksted, men jeg trenger flere tips til aktiviteter og oppskrifter til aktivitetene vi skal ha. Vi skal bruke alt mulig materiale som papir (kurver), kongler, lage pepperkaker, etc.

Men har noen av dere koselige og morsome tips til aktiviteter som ikke krever for mye tid og som en vanlig hobbyaktivitør kan mestre?

Vis gjerne til nettsider som har liggende aktiviteter og oppskrifter på ting som er laget, kan også være julegodter

Jeg elsker julen, og svibler :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En søt ting jeg lagde et år, og bant utenpå julegavene: Pastaengler. Man tager pastarør, limer på pastasløyfer som vinger. Til hode brukte jeg små vattkuler. Det hele males med gullmaling. Enkelt og fint. Passer fint på juletreet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte også på pasta-engler....

...gjør som hun sa, men du kan også bruke makaroni som armer og oppi armene limer du fast en bok ( klipp til av vanlig papir, brett det og det ligner en bok) Kjøp gull eller sølv tråd som du fester på de, så kan de henge. Og bruker du gull eller sølv spray går det mye fortere å lage de. Synes selv de ble finest i gull.

Hang flere på juletreet i fjor og det ble kjempe fint!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...