Gå til innhold

Trenger hjelp og få svar.......

Gjest Gutt32år

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Og selv du som liker dem ender ikke opp sammen med dem..

La meg si det sånn de er ikke nødvendigvis av riktig kjønn, riktig alder eller har riktig sivilstatus. Jeg løper ikke etter kvinner, alt for unge menn eller svært gamle, heller ikke de som allerede er opptatt med andre partnere. Men jeg setter like fullt pris på å bli kjent med dem. :ler: Nye mennesker betyr nye tanker og er faktisk spennende selv om du ikke i utgangspunktet ser dem som potensielle sexpartnere. Det er en spennende utfordring i seg selv å lokke mennesker ut av skallet sitt for å kanskje få et glimt av hvilke skatter de besitter i form av intellekt og erfaringer som de kanskje, eller kanskje ikke, velger å dele med deg i løpet av kvelden. (Ikke vær så ensporet nå da. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nye mennesker betyr nye tanker og er faktisk spennende selv om du ikke i utgangspunktet ser dem som potensielle sexpartnere.

Det er klart, men poenget er jo at kvinner ofte ikke ser på dem som potensielle sexpartnere på grunn av at de er stille, sjenerte og ikke minst usikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Valentino da spiller man jo ikke spill, da er man seg selv. Da er jeg i utgangspunktet enig med deg.

Med "spillet" mener jeg ikke å spille falskt. Det er snakk om å spille kortene sine riktig. Et sett med uskrevne regler man bør holde seg til for å øke sannsynligheten for at den andre parten blir interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er klart, men poenget er jo at kvinner ofte ikke ser på dem som potensielle sexpartnere på grunn av at de er stille, sjenerte og ikke minst usikre.

Det er jeg veldig uenig i. Ikke spre det ryktet er du snill. Jeg vil ikke at de gutta jeg kan bli tiltrukket av skal gå i kjeller'n og gjemme seg bare fordi en annen gutt forteller dem at de er uinteressante for alle kvinner. Det er ikke sant.

Den mannen jeg giftet meg med var stille og beskjeden. Tok tid å bli kjent med. Tok tid å bevege seg i rettning av et forhold.

Nå fungerte ikke dette forholdet i lengden da, men tilnærmingen var svært behagelig og aldri ubekvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannen jeg giftet meg med var stille og beskjeden.

[...]

Nå fungerte ikke dette forholdet i lengden da

Poenet mitt er altså bevist? Nemlig at stille og beskjedne menn ikke er attraktive?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fungerte ikke dette forholdet i lengden da

Hvorfor fungerte ikke dette i lengden? Det hadde vært veldig interessant å vite! Var du utro?

Endret av valentino
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og selv du som liker dem ender ikke opp sammen med dem..

Enda et bevis på at stille og beskjedne menn ALDRI får seg noe!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke blitt sammen med noen av de sjenerte jeg har tatt kontakt med i selskapssammenheng.

Vær så snill: Forstå at årsaken til at du ikke vurderte dem som sexpartnere er nettopp at de var stille og beskjedne! Jeg blir FAEN meg så forbannet når dere jenter ikke innrømmer dette!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den selvsikkre, utadvendte, fyren som er selskapets midtpunkt er morsom og underholdende, men han har jo forsåvidt publikum så det holder likevel.

Ja, for han er seksuellt attraktiv! Innrøm det: Vær så snill. Du har hatt lyst til å ha sex men en av disse en eller annen gang!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke at de gutta jeg kan bli tiltrukket av

Du KAN bli tiltrukket av dem ja, men det er SVÆRT lite sannsynlig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Valentino du er SÅ på jordet! Det er bare en virkelighet som fungerer og eksisterer og det er din. Det finnes ikke rom for mangfold eller individuelle forskjeller i din verden. Der eksisterer kun dine stereotyper. I din verden ville jeg havnet på en lukket avdeling er jeg redd. For jeg er ikke villig til å akseptere at verden er slik! Det er ikke min verden. Og DET er jeg uendelig takknemlig for.

Forøvrig biter dine argumenter seg selv i halen her. Og du velger ut punkter du mener du kan bruke for å styrke dine argumenter. Tatt helt ut av sammenhengen selvfølgelig, ellers ville jo korthuset ditt falle sammen.

Ska innrømme at jeg har lyst til å si en hel del mer her, men det ville, fullstendig rettmessig, komme til å bli moderert bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er mann, 32, singel og upult også, som trådstarter.

Kvinner flest har ikke empati eller erfaringshorisont som gir dem innsikt i hvordan det å skaffe seg partner utarter seg for menn. Fra kvinner kommer råd som å være seg selv og å være ærlig. Dette fungerer ytterst ytterst sjeldent.

Det som teller er å lære av de menn som er flinke til dette, som Valentino.

Hyggelige, respektfulle, snille, åpne, ærlige menn er ikke attraktive - i seg selv. Kvinner vil kansje si at slik er det - men i praksis erfarer jeg, og andre, at det er ikke slike kvaliteter som gir gevinst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Hyggelige, respektfulle, snille, åpne, ærlige menn er ikke attraktive - i seg selv. Kvinner vil kansje si at slik er det - men i praksis erfarer jeg, og andre, at det er ikke slike kvaliteter som gir gevinst.

Og det er jo fryktelig sørgelig for de jentene som fungerer normalt da. For de gutta du har beskrevet over her er ikke å finne lenger. Så da får de jentene som leter etter menn med innhold heller holde seg hjemme å spille ludo?

Noen av oss er faktisk så kvalitetsbevisste at vi styrer unna menn som Valentino. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har bare en liten kommentar til så skal jeg forsvinne.

Dersom du leser innlegg fra kvinnene her som er rettet mot Valentino, er en respons på Valentino's innlegg. Hvilken konklusjon drar du da om hva kvinner vil ha?

2 + 2 = ?

Om du ikke takler dette regnestykket selv, da er jeg ikke sikker på om noen kan forklare deg det.

Gå gjerne litt systematisk til verks. Ta for deg alle trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og det er jo fryktelig sørgelig for de jentene som fungerer normalt da. For de gutta du har beskrevet over her er ikke å finne lenger.

...

Noen av oss er faktisk så kvalitetsbevisste at vi styrer unna menn som Valentino.  :lol:

De finnes over alt, spesielt på nettet. Forskjellen er at de ofte ikke kontakter deg, du å kontakte dem. Eller at de virker klumsete og lite attraktive - som gjør at du ikke gidder holde kontakten.

Valentino har for alt du vet alle kvalitetene du etterspør - pluss kunnskaper om hvordan sjekking foregår.

Det dreier seg ikke om å spille teater, lyge eller framstille seg selv som noe man ikke er. Det dreier seg mer om å ikke framstille seg som alt man er, si ting som er sant men ikke alt som er sant, og prøve å være mer sjarmerende enn det "å være seg selv" ville innebært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Det dreier seg ikke om å spille teater, lyge eller framstille seg selv som noe man ikke er. Det dreier seg mer om å ikke framstille seg som alt man er, si ting som er sant men ikke alt som er sant, og prøve å være mer sjarmerende enn det "å være seg selv" ville innebært.

Synes det hele høres fryktelig komplisert ut jeg. Holder meg til Rema 1000 jeg; det enkleste er ofte det beste. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan i ville verden skal man være i stand til å spille mer sjarmerende enn det man er?

Sjarm er noe man har. Ikke noe man trener opp.

Noen mennesker er født vakre, noen er sjarmerende, noen er ingen av delene. Men så kompenserer de kanskje med å ha dybde? Intellekt? Lidenskap? (Nei snakker ikke sex, men at de brenner for noe.) :ler:

Valentino snakker ofte om å hoppe på flest mulig damer fordi det gir mere selvtillit og ergo lettere tilgang på damene. Det er hans teori.

La meg si det sånn, jeg ville ikke hatt Rune Rudberg eller hans like om han var mangemillionær, 80 år, dødssyk, og gjorde meg til enearving.

Han har hatt for mange damer. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Man trenger ikke nødvendigvis ligge med damer for å trene seg opp til å bli flinkere til å sjekke, framstå selvsikker og bli mer attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke nødvendigvis ligge med damer for å trene seg opp til å bli flinkere til å sjekke, framstå selvsikker og bli mer attraktiv.

Korrekt, og jeg har heller ikke påstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...