Gå til innhold

Trenger hjelp og få svar.......


Gjest Gutt32år

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt32år

Hei du som skal lese dette innlegget!

Helt først får jeg si at nå har jeg vært singel i alle de 32åra jeg har hver på denne kloden. Med andre ord jeg har vært singel all min dag frem til dagsdato.

Jeg er ikke homo eller bi....med andre ord helt normal hetro...

Saken er at nå begynner jeg å bli lei av å være alene. Så derfor trenger jeg nå gode tips/råd i håp for at jeg skal finne den rette og et håp om å finne livsledsageren. Jeg har ikke lyst til å bli enslig, gammel og ikke minst grå. I tilegg barneløs....

Jeg har aldri hvert av den typen som har vært på byen og "takk til takke med hva som helst" heller.

For å fortelle litt om meg selv....så har jeg ikke hatt noen kjærste i de årene som jeg har levd. For det første så ville jeg ikke ha bundet meg til noen. I tilegg så har jeg hatt alt for mye å gjøre både innen fritid og jobb. Kansje er jeg sær/vanskelig person. I tilegg så har jeg ikke hatt sex med noen heller...har aldri hatt ons heller....høres dette kjedelig ut? Det kan vel egentlig ikke bli det...kansje

Ok, dette var kort om meg selv. Så derfor nå trenger jeg tips/gode råd for at jeg kunne få et lykkligere liv....joda livet er lykkelig, men ikke helt uten å ha en å dele livet med dersom du/dere forstår hva jeg mener....

Enklte ganger så føler jeg meg at jeg er helt alene....selv om jeg har mange gode venner..

Ok, da vil jeg ha gode/seriøse og ikke minst ærlige meldinger.... jeg skal lytte på alle gode forslag/ ideer/råd som kommer her. For jeg begynner å lure på hva jeg har gjort for noe galt siden det har blitt slik det har blitt....

Helt til slutt så kan jeg legge hånda på hjerte og si at jeg har grått mange tårer når jeg har tenkt på dette.... :grine::grine:

Men så må jeg også legge til at jeg prøve å være sta også om det skal gå på en eller annen måte også, men jeg vet ikke.....

Som sagt gode råd og tips mottas med stor takk... og jeg blir veldig glad for alle som bidrar med innlegg...

Kjenner du deg igjen i det jeg forteller så vil jeg gjerne høre din histore også om dette......

PS! Jeg har prøvd å legge ut profiler på nett (det ligger en profil her også), men det er ingen som tar en seriøst....og da er det ikke så lett.....prøver å være ærlig og seriøs, men det er tydligvis ikke den rette måten å være på.....

Takk for oppmerksomheten....

NB! Jeg er snart i ferd med å gi opp alt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Ta sats og hopp i det og prøv! Husk at kvinner er like usikre som menn er! V har ikke "løsningen" på sjekkereplikkene...

Første bud er at du må finnes der det er jenter/damer. Sitte hjemme og håpe noen skal komme dumpene funker ikke. Ut på byen, på jobben, hobbier, parken, internett, etc.

Og når du ser en potensiell dame du vil bli kjent med, så må du ta sats og BLI kjent med henne.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Uff da...

Men hva skjærer seg hvis du prøver deg på en dame? Føler du at du ikke mestrer det? Er du sjenert? Flau?

Hvis du er usikker så er ikke det så veldig tiltrekkende. Prøv å fake en selvtillit. Gutter med selvtillit slår alltid an. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Uffda. Aldri vært sammen med noen el.hatt sex høres jo litt sært ut da.

Er du sjenert? Hva med utseende? Mener ikke om du er stygg el.sånn,men er du nøye med hvordan du tar deg ut? Dusjer du og steller deg,rene klær og sånn?

Kan ha en del å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk vere ting her i livet en og vere en 32 år gammel singel jomfru.

Hva da? Det er bevist i mange undersøkelser man menn i forhold er lykkerligere enn enslige menn. Det er også bevist at menn i forhold lever lenger enn enslige menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda. Aldri vært sammen med noen el.hatt sex høres jo litt sært ut da.

For kvinner høres sikkert dette sært ut. Dere må huske på at menn og kvinner er i to totalt forskjellige verdener når det gjelder sjekking. Kvinner har mange flere seksuelle encounters enn menn. Uansett hvor dårlige de mennene som forsøker å sjekke dem opp er, så gir det i det minste selvtillit.

Svært få kvinner sjekker, og når de ført sjekker så er de veldig sikre på hva de vil ha. Ikke bland om flørting og sjekking.

Det finnes mange menn som objektivt sett ikke framstår som noe alle kvinner sikler etter, selv om de kan være aldri så bra. De kan til og med se utrolig kjekke ut, men ha et kroppsspråk i gitte situasjoner som gjør at førsteinntrykket blir feil. Noe så bagatellmessig som at mannen har stygge sko kan være nok til at en kvinne ikke velger å ta initiativ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du at du ikke mestrer det?

For et utrolig tåpelig spørsmål! Hadde han følt at han mestret dette hadde han ikke vært plaget med problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at kvinner er like usikre som menn er!

Feil. Menn tar problemer med det motsatte kjønn hardere enn kvinner. Kvinner er imidlertid flinkere til å uttrykke dette, men menn føler det alltid sterkere.

V har ikke "løsningen" på sjekkereplikkene...

Det er korrekt, og han skal ikke lete etter sjekkereplikker å bruke. Han må starte en prosess med å forbedre seg selv på akkurat dette området.

Og når du ser en potensiell dame du vil bli kjent med, så må du ta sats og BLI kjent med henne.

Det er ikke bare å "bli kjent". Man må bli kjent på riktig måte. Kommunikasjonen mellom partene må være seksuellt ladet. Du må huske på at trådstarter ikke har noen erfaring med dette. Derfor må han være bevisst på akkurat det. Mellom linjene må det ligge en undertone av at de to kommer til å ha sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Vær så snill å ikke høre på Valentino. Han er av den feilaktige oppfatning at han vet hvordan man sjekker opp kvinner.

Har ingen gode råd annet enn Vær deg selv! Å spille spill er i hvert fall det dummeste du kan gjøre. Lykke til!

Valentino: Det med skoene er jeg faktisk enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt først får jeg si at nå har jeg vært singel i alle de 32åra jeg har hver på denne kloden.

Ikke tenk noe på dette faktum. Ingen i hele verden kan se dette på deg. Dette er din hemmelighet. For all del: Ikke fortell dette til noen av de jentene du er interessert i!

Saken er at nå begynner jeg å bli lei av å være alene.

Det er forståelig.

Så derfor trenger jeg nå gode tips/råd i håp for at jeg skal finne den rette og et

håp om å finne livsledsageren.

Det skal du få. Husk imidlertid at råd fra kvinner når det gjelder dette ofte er meningsløse. Årsaken til det er at de kommer til å ramse opp hva de vil ha en i kjæreste de vil ha et langvaring forhold til. De glemmer å nevne de tingene som får dem til å bli interessert i utgangspunktet.

Ok, dette var kort om meg selv. Så derfor nå trenger jeg tips/gode råd for at jeg kunne få et lykkligere liv....

Det å ha en kjæreste er ingen garanti for å bli lykkelig. For å føle lykke må du også ha andre ting i livet ditt på plass.

Kjenner du deg igjen i det jeg forteller så vil jeg gjerne høre din histore også om dette......

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i dette. Da jeg var litt mer enn ti år yngre enn deg hadde jeg det på samme måten. Jeg tok meg kraftig sammen og begynte å samle inn informasjon om hvordan kvinner virker når det gjelder disse tingene. Etter en tid begynte jeg å se hvordan dette virket i praksis. Litt mer enn 1,5 år etter at jeg begynte denne prosessen med meg selv hadde jeg sex for første gang. Jeg ble også sammen med denne jenta etter en tid.

Det første du må lære er at dette er at det kan ta tid. Vi har alle våre utfordringer, og jeg brukte i overkant av ett og et halvt år. Bare du biter tenna sammen og forsøker nok, så ordner det seg.

PS! Jeg har prøvd å legge ut profiler på nett (det ligger en profil her også), men det er ingen som tar en seriøst....og da er det ikke så lett.....

Det er sikkert mulig å sjekke på nettet. Selv har jeg ingen erfaring med dette. Husk at også her gjelder de samme reglene som i virkeligheten. Kvinner viser seg fram og menn tar kontakt. En mann som har en profil får sjelden meldinger fra kvinner. For kvinner derimot er situasjonen helt annerledes. De behøver bare å legge ut en profil, skrive litt, og menn tar kontakt.

Som i virkeligheten må du skille deg ut fra alle de andre mennene. Jeg lærte av en guru innen nettsjekking at den vanligste feilen menn gjør der er å skrive om ting jenta har skrevet i profilen sin. Dette fører til at du framstår som en av de mange andre som har skrevet til henne. Skriv derfor noe helt annet som vekker interessen hennes.

prøver å være ærlig og seriøs, men det er tydligvis ikke den rette måten å være på.....

Det er nok ikke det. Ikke ta det som et nederlag. Se på det som en lærdom. Jo mer du lærer om dette jo dyktigere blir du. Mystiske menn er interessante.

Jeg er snart i ferd med å gi opp alt.......

I og med at du skriver dette her har du kommet til et kritisk punkt i livet ditt når det gjelder diss tingene. Du står overfor valget om enten å gi opp, eller å gjøre det som kreves for at du mestrer dette.

Alle mennesker er født med egenskapen å kunne tiltrekke seg det motsatte kjønn. Du er et resultat av dine forfedre, og alle disse, helt siden tidenes morgen klarte å tiltrekke seg noen og å ha sex.

De tingene jeg skisserer her er universale. Ingen ting av dem vil på noen måte telle negativt. Videre er de mye vanskeligere å leve etter enn å skrive/lese.

1. Len deg tilbake

Ikke vær klengete. Folk som maser på andre viser sin egen usikkerhet. Alle mennesker er usikre. Når de opplever at andre sender sin egen usikkerhet på seg selv så blir de minnet om sin egen usikkerhet. Dette vekker ikke gode følelser.

2. Vær kostbar

Folk vil ha det de ikke kan få. Dette er en sannhet som gjelder alle mennesker. Se på deg selv. Det er sikkert mange ting du har lyst på som du ikke kan få. Hva med en rådyr bil, en flott tv, eller et cruise i carribien? Du har kanskje mer nytte av en fungerende mobiltelefon, men siden du har råd til dette, så plasserer du ikke noen videre verdi til denne. Sånn er det også for menn/kvinner på sjekkemarkedet. De fleste kvinner vil f.eks. ha Brad Pitt. Dersom du framstår som en mann som er vanskelig å få så plasserer kvinner mer verdi på deg. Her er det en viktig balansegang: Er du for utilgjengelig får du ikke kontakt med dem i det hele tatt.

3. Korriger kroppsspråket ditt

Ord teller etter det jeg kan huske kun 3 % av den kommunikasjonen vi sender ut til mennesker. Legg merke til hvordan holder seg selv. Forsøk å gjette hvilke menn som har draget og hvilke som ikke har det. Imitér de som ser ut som om de kunne fått all verdens kvinner.

For en mann er det korrekte å oppta stor plass. Når du sitter skal du ha beina fra hverandre og armene ut til siden. F.eks. skal du ha armene på ryggen på en sofa, eller håndflatene bak hodet og albuene rett ut. I tillegg skal du ha haka/nesa litt mer i været enn de fleste andre. Len deg tilbake.

Når du går så gjelder det samme angående haka/nesa. Videre gjelder det å trekke magen inn og presse fram brystkassa litt. Bruk musklene i korsryggen. Innbill deg at du har et tau festet i toppen av hodet som trekker deg opp. Det gir rett holdning. En annen ting du bør huske på når du går er at du ikke skal lede vei med hodet. For å snakke litt i bilder så lar usikre menn seg lede av hodet. Går de rundt et hjørne er det hodet som kommer først. Du skal imidlertid la deg lede av hoftene når du går. Hvor skal du gjøre av hendene? De skal henge rett ned med fingrene avslappet. I tillegg skal tuppen på pekefingrene og tomlene dine ha kontakt. Skuldrene skal være avslappet. Se deg selv i speilet når du øver på dette. Du vil se at du framstår som en mer maskulin mann med selvtillit. Attraktivt!

Ansiktsuttrykket ditt må være muntert. Første gangen du møter ukjente er det faktisk viktig å smile. Pass imidlertid på å ikke le mer enn jenter. Årsaken til dette kan jeg komme tilbake til.

Et maskulint kroppsspråk karakteriseres med sakte bevegelser. Et feminint kroppsspråk karakteriseres av raske bevegelser. Vær oppmerksom på dette.

Vær bevisst på kroppsspråket ditt i lang tid framover

3. Du er førstepremien

Blir du avvist må du tenke at det er hennes tap.

4. Drit i andre menn

Jeg husker selv at jeg trodde at andre menn var mer interessante for kvinner enn meg selv. Dette er et begrensende tankesett. Bli kvitt det.

5. Dette er et spill

Drit i hva andre måtte si, men sjekking er og blir et spill. Hos dyr kalles dette parringsritual. Mennesker er også dyr, og vi har også parringsritual.

6. Å tro er å se

Dersom du tror at andre kvinner er interessert i deg så begynner du å lete etter tegn som beviser det. Dersom du tror du at de ikke er interessert i deg leter du etter tegn som tyder på at de ikke er det. Overbevis derfor deg selv at alle kvinner er interessert. Det vil gjøre at du ser de svake signalene som kvinner sender ut.

7. Utseendet

Vi menn kan føle umiddelbar tiltrekning til ei jente som ser bra ut. Det tar ikke mange sekundene før vi kunne tenkt oss å ha sex med henne. Kvinner reagerer også på utseendet, men kvinner føler den samme type tiltrekning til personlighet som vi gjør til utseendet. Årsaken til dette er biologisk. Kvinner skal være i stand til å føde barn. Det optimale er et livvidde/hofte forhold på 0,7. Selv om jenta ikke er tynn så kan hun ha dette forholdet. Et slikt forhold viser at hun er fruktbar. Jenter som ikke har kommet i puberteten har en mye rettere kroppsfasong. Det samme har kvinner som er ferdig med overgangsalderen.

Menn har ikke den rollen at de skal bære fram et barn, derfor er ikke utseendet viktig på samme måten. Menns rolle er blant annet å passe på kvinnen. De vil føle seg trygge sammen med mannen de velger. Det finnes to ytterpunkter når det gjelder stereotyper av hva kvinner vil ha: Elsker og forsørger. Elskeren vil de ha for sex. Årsaken er behovet for genetisk variasjon. Forsørgeren vil de ha for å ta vare på avkommet. Årsaken er at avkommet må bli såpass gammelt at det klarer seg på egenhånd. Blir du sett på som forsørger stilles det andre krav enn om du blir sett på som elsker.

8. Uendelig mye mer

Det er uendelig mye mer jeg kunne skrevet om dette emnet, bare så det er sagt. Ta til deg det jeg har skrevet over i første omgang, og begynn å ta initiativ overfor jenter.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å ikke høre på Valentino. Han er av den feilaktige oppfatning at han vet hvordan man sjekker opp kvinner.

Er du uenig i noe av det jeg har skrevet i innlegget over så gi lyd fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig med valentino i mye av det han skriver. Tror ikke du kan få bedre råd enn dette! Lykke til:) husk å vite hva du er verdt hele tiden, får du avslag fra en jente skal du bare løfte nesa og tenke framover til neste utfordring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Trådstarter: Vær så snill å ikke høre på Valentino. Han er av den feilaktige oppfatning at han vet hvordan man sjekker opp kvinner.

Har ingen gode råd annet enn Vær deg selv! Å spille spill er i hvert fall det dummeste du kan gjøre. Lykke til!

:grine2: Helt klart Valentino lever i den villfarelsen at han "kan kvinner".

Noe som i og for seg burde være nok til å skremme de fleste kvinner vekk fra menn dersom man har lest en del av inneleggene hans. :ler:

Til trådstarter.

Sitter absolutt ikke på fasiten jeg, men kommenterer likevel.

Ingenting av det du skriver her ville skremt vekk meg. Jeg synes ikke det er noe pluss at en mann har et langt register av tidligere erfaringer bak seg.

Jeg kan forstå at du synes det er vanskelig å faktisk finne et rom der du kan møte noen på en seriøs måte. Jeg får inntrykk av at det er det du er ute etter?

Jeg har det samme problemet. Men som en yngre kompis til stadighet sier; du har da i det minste ungene så du blir ikke helt alene resten av livet. :ler: Jeg ser at det er vanskelig for flere av oss som ikke er interessert i en kjapp en på hjørne.

Biter meg merke i at du faktisk ikke sier noe om hvorvidt du faktisk har vært ute og sjekket eller ikke? Du snakker om jobb og fritidsaktiviteter/hobbyer. Har du truffet noen damer der som er av interesse da? Er sjenanse egentlig problemet eller er det et fora å treffe noen i som er problemet?

At du har interesser er positivt. Blant venninnene mine har temaet ofte kommet opp: Hadde jeg enda truffet en mann som var i stand til å engasjere seg. Ja engasjere seg i hva da, var det en som sa. Engasjere seg i NOE! var det desperate svaret. :ler:

Jeg har og prøvd å legge ut profil etter påtrykk fra venninner. I motsettning til hva Valentino tror så er det ikke alle kvinner som får masse oppmerksomhet bare fordi de legger ut en profil. Jeg vet hva problemet var med min profil, jeg la ikke ut bilde. Jeg hadde ikke noe bilde av nyere dato inne på maskinen og det var årsaken. Sier vel egentlig litt om forskjellene mellom kjønnene kanskje? De profilene jeg selv syntes var mest interessante fant jeg nemlig blant de profilene som var uten bilde. De gutta som setter inn bilde av seg selv med bar overkropp har i grunnen alt gitt uttrykk for hva de vektlegger og vil ha ut av et forhold, de blir dermed uinteressante å lese. Jeg tok kontakt på et par profiler som matchet mine, men fikk ingen tilbakemelding, igjen antar jeg at det skyldtes manglende bilde.

På åpne chattekanaler (dersom man er kvinne) utsetter man seg stort sett bare for slibrige idioter og ender opp med et forvrengt bilde av menn. Dersom man holder ut mer enn fem minutter.

Mener å ha lest at det eksisterer en form for singelklubb i Oslo? Vet ikke om det kunne være noe, eller om de har noe lignende i nærheten av deg?

Jeg vet ærlig talt ikke hvor man skal treffe oppegående mennesker dersom man ikke treffer dem gjennom jobb, hobbyer eller venner.

Ville vel egentlig bare si at jeg syntes du høres helt OK ut og ønske deg lykke til (og dele noen av mine erfaringer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
3. Du er førstepremien

Blir du avvist må du tenke at det er hennes tap.

For en gangs skyld er jeg enig med Valentino i noe. :ler: Dette har alltid vært min innstilling også. Egenverdet vårt henger ikke på hva andre mener om oss, men at vi vet hvem vi er og hva vi er verd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jalileh
For et utrolig tåpelig spørsmål! Hadde han følt at han mestret dette hadde han ikke vært plaget med problemet.

Lov å spørre, for da kan han evt. svare med hva han ikke mestrer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Det å ha en kjæreste er ingen garanti for å bli lykkelig. For å føle lykke må du også ha andre ting i livet ditt på plass.

Han sier ikke at det er veien til lykke. Han sier at det vil gjøre han lykkeligere.

Det er sikkert mulig å sjekke på nettet. Selv har jeg ingen erfaring med dette. Husk at også her gjelder de samme reglene som i virkeligheten. Kvinner viser seg fram og menn tar kontakt. En mann som har en profil får sjelden meldinger fra kvinner. For kvinner derimot er situasjonen helt annerledes. De behøver bare å legge ut en profil, skrive litt, og menn tar kontakt.

Som i virkeligheten må du skille deg ut fra alle de andre mennene. Jeg lærte av en guru innen nettsjekking at den vanligste feilen menn gjør der er å skrive om ting jenta har skrevet i profilen sin. Dette fører til at du framstår som en av de mange andre som har skrevet til henne. Skriv derfor noe helt annet som vekker interessen hennes.

Ehem... du som ikke har sjekket på nettet. Hvordan kan du da vite så mye om det? Guru sier du? Neppe... :ler:

2. Vær kostbar

Folk vil ha det de ikke kan få. Dette er en sannhet som gjelder alle mennesker. Se på deg selv. Det er sikkert mange ting du har lyst på som du ikke kan få. Hva med en rådyr bil, en flott tv, eller et cruise i carribien? Du har kanskje mer nytte av en fungerende mobiltelefon, men siden du har råd til dette, så plasserer du ikke noen videre verdi til denne. Sånn er det også for menn/kvinner på sjekkemarkedet. De fleste kvinner vil f.eks. ha Brad Pitt. Dersom du framstår som en mann som er vanskelig å få så plasserer kvinner mer verdi på deg. Her er det en viktig balansegang: Er du for utilgjengelig får du ikke kontakt med dem i det hele tatt.

Hadde ikke fungert på meg. Du lever i steinaldern. En mellomting er alltids fint som du selv skriver.

Hvis en mann skulle "fått" meg så måtte han ha lagt av seg det kostbarhetsspillet sitt. Det er jo rett og slett umodent. Og du er over 40 år skriver du?? :overrasket:

For en mann er det korrekte å oppta stor plass. Når du sitter skal du ha beina fra hverandre og armene ut til siden. F.eks. skal du ha armene på ryggen på en sofa, eller håndflatene bak hodet og albuene rett ut. I tillegg skal du ha haka/nesa litt mer i været enn de fleste andre. Len deg tilbake.

Jeg sier bare :hoho:

5. Dette er et spill

Drit i hva andre måtte si, men sjekking er og blir et spill. Hos dyr kalles dette parringsritual. Mennesker er også dyr, og vi har også parringsritual.

For deg ja, men dette gjelder da vitterlig meg ikke for alle. Ikke for meg, og helt sikkert ikke for alle andre heller. Si meg... i hvilken verden lever du i Valentino?

Menn har ikke den rollen at de skal bære fram et barn, derfor er ikke utseendet viktig på samme måten. Menns rolle er blant annet å passe på kvinnen. De vil føle seg trygge sammen med mannen de velger. Det finnes to ytterpunkter når det gjelder stereotyper av hva kvinner vil ha: Elsker og forsørger. Elskeren vil de ha for sex. Årsaken er behovet for genetisk variasjon. Forsørgeren vil de ha for å ta vare på avkommet. Årsaken er at avkommet må bli såpass gammelt at det klarer seg på egenhånd. Blir du sett på som forsørger stilles det andre krav enn om du blir sett på som elsker.

Jeg opplever støtt og stadig i mine forhold som har vært at det er mannen som vil bli passet på. Ikke omvendt slik du beskriver det.

I den verden vi lever i nå så går man ikke etter pengene til en mann. Ikke fått med deg det heller?

Trodde det var likestilling jeg...? :erter:

troll, troll, troll

Endret av Jalileh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er jo rett og slett umodent. Og du er over 40 år skriver du??  :overrasket:

Valentino over 40? :overrasket: Har da fulgt med ham gjennom noen tråder. Jeg trodde han var 23 og jomfru? Har han ikke sagt det før da?

Valentino gi oss litt fakta her da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentino over 40?  :overrasket: Har da fulgt med ham gjennom noen tråder. Jeg trodde han var 23 og jomfru? Har han ikke sagt det før da?

Valentino gi oss litt fakta her da.  :ler:

Det stemmer at jeg er 23 år. Det stemmer ikke at jeg er jomfru. Jeg er heller ikke singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...