AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #61 Skrevet 13. mai 2025 -jk- skrev (4 timer siden): Og som mann på 53 dropper jeg alle på 55 som ser etter en mann i alderen 35-55...;) (de er det faktisk en del av) Har man kommet litt opp i alder så blir det for dumt å trigge på 1-2 år synes jeg. Så personlig tenker jeg pluss/minus 7-8 år er helt ok. Hvordan kan du se det? Anonymkode: 574a0...d26
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #62 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nysingel voksen mann. Gikk inn en kort tur på Tinder mest for å se an "markedet" i 45+ alderen. Fikk en hel del "likes", men av det helt uinteressante slaget. Har bladd meg forbi: - en haug profiler godt oppe i tungvektsklassen med tilløp til diabetes og andre livsstilssykdommer - raringer med tættiser, emo-look, cowboyhatter, nettingstrømper, kattebilder, slange, venninnebilder, ungebilder og annet kuriosa - vakre, men "farlige", gold-diggers fra Øst-Europa, Ukraina, Baltikum, som er på aggressiv jakt etter noen som vil gifte seg og sponse livsstilen deres. - Unge Thai-damer på jakt etter norsk pass. Nå er det tomt for profiler... Har alle damene flyttet seg over til en annen plattform? Eller gitt opp nett-dating? Det var mye mer bra profiler før. Anonymkode: 12414...340 Alle de beskrivelsene der finnes det matcher til blant de mannlige profilene, bare gang antallet med ti…det flommer over av overvektige og merkelige menn eller tilsynelatende normale menn som kun søker sex. Mulig det finnes noen få menn med god helse og fast jobb der inne som er seriøse, men jeg vil ikke bruke tid på å bla gjennom de hundrevis av uaktuelle mennene i håp om å finne nåla i høystakken. Jeg leter i nettverket mitt og livet utenfor apper. Er heller singel enn å logge inn på Tinder og lignende. Anonymkode: e8c16...63f 1
-jk- Skrevet 13. mai 2025 #63 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan kan du se det? Anonymkode: 574a0...d26 Jeg bruker Sukker. Der må folk angi hvilken aldersgruppe de er interessert i. Dropper alle som bare går fra egen alder og nedover, samt de som bare går fra egen alder og langt oppover (de siste er nesten alltid fake kontoer, typ. damer på 35 som ser etter menn opp til 80 år osv.). 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #64 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er så mange fordommer mot overvektige kvinner. De ser på oss som feite dråg som bare sitter i sofaen hele tiden og spiser potetgull. Virkeligheten er mer nyansert enn det. Anonymkode: dd73c...f7e Helt sikkert. Men for å bli såpass overvektig må man enten være veldig inaktiv eller spise mye snacks og usunn mat. Jeg vil ikke ha snacks i huset og holder meg til et noenlunde sunt kosthold. Vil også ha en som kan være med på en aktiv livsstil. Dermed utgår kraftig overvektige damer ganske fort. Anonymkode: fa0e7...a41 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #65 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt sikkert. Men for å bli såpass overvektig må man enten være veldig inaktiv eller spise mye snacks og usunn mat. Jeg vil ikke ha snacks i huset og holder meg til et noenlunde sunt kosthold. Vil også ha en som kan være med på en aktiv livsstil. Dermed utgår kraftig overvektige damer ganske fort. Anonymkode: fa0e7...a41 Det er jo en ærlig sak, det vil ikke jeg heller, bruker ganske mye energi på å holde meg i form ikke ese ut, trener 6 dager i uka å plager meg selv daglig med å ikke unne meg de matutskeielsene jeg eller kunne tenkt meg mer av. skeier riktig nok ut med alko 2-3 ganger i uka som jeg må betale ekstra for på gymmen, det er endaglig kamp mot kroppen. Da vil jeg ikke ha noen som trener 1 gang i måneden og har 15 kg for mye. Mann 50 Anonymkode: 30304...162
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #66 Skrevet 14. mai 2025 Er lykkelig gift, men om jeg hadde blitt singel. Så hadde jeg meldt meg på organiserte fjellturer med DNT eller lagt opp turen slik at ei overnatting samtidig som den gruppa på samme hytte. En utrolig fin gjeng du møter, normalt 80-90 prosent med damer og du kan bare glemme å tro at du kan sitte alene i et hjørne og se på film alene. Men hatt mange hyggelige samtaler. Får veldig mye oppmerksomhet og føler litt at du blir sjekket opp av damer som er litt eldre enn deg. Anonymkode: 9514d...f24
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #67 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er lykkelig gift, men om jeg hadde blitt singel. Så hadde jeg meldt meg på organiserte fjellturer med DNT eller lagt opp turen slik at ei overnatting samtidig som den gruppa på samme hytte. En utrolig fin gjeng du møter, normalt 80-90 prosent med damer og du kan bare glemme å tro at du kan sitte alene i et hjørne og se på film alene. Men hatt mange hyggelige samtaler. Får veldig mye oppmerksomhet og føler litt at du blir sjekket opp av damer som er litt eldre enn deg. Anonymkode: 9514d...f24 Er det ikke mest gamle folk der? Anonymkode: 574a0...d26
Fjellmann85 Skrevet 14. mai 2025 #68 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Bare for å kommentere din aversjon mot overvektige. Alle overvektige er ikke inaktive. Jeg er på fedme, men løper likevel 5-10 km hver dag, og er veldig glad I å gå turer og er mye aktiv. Så du trenger ikke bruker inaktivitet som grunn til at du ikke liker overvektige. Det er helt greit å ha en preferanse på vekt, jeg ønsker jo ikke å være overvektig jeg heller. Men ikke unnskyld det med at de ikke vil klare å være aktive nok for deg, for det vet du ikke før du har gitt de sjansen😉 Anonymkode: de792...591 Nå virker jo TS sine kriterier litt spesielt og det er nok en grunn til at han er singel. Jeg trener selv 6 dager på gymmen og har gjort det noen år. Så kan skjønne litt av hans tankegang når vi bruker så mye tid på å bygge muskler. Skal innrømme selv at mange slanke damer har blitt mer tiltrekkende enn det var før jeg trente. Men av egen erfaring, så tror jeg ikke det har noe å si hva partneren spiser. Jeg har ingen problem med å ikke spise godteri eller brus selv om kona vil ha det en kveld. Men av min personlige mening av de du skrev. Det er utrolig forskjell på over mange overvektige damer. På mange kan du se at de er aktive eller ikke. Har selv sett mange overvektige som på kort tid har blitt mye bedre å se på.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #69 Skrevet 14. mai 2025 Fjellmann85 skrev (10 minutter siden): Nå virker jo TS sine kriterier litt spesielt og det er nok en grunn til at han er singel Hva er det som er så spesielt? Jeg har forøvrig presisert hva og hvorfor jeg har mine preferanser. Ikke bland mine innlegg med andre debattanters innlegg. Siden du velger å være spydig om min sivilstatus, kan jeg betrygge deg med at jeg foreløpig bare har vært singel i 2mnd. Jeg har, som sagt før, bare hatt seriøse forhold og mine partnere har vært godt innenfor mine kriterier. Det jeg gir uttrykk for er at jeg er overrasket over forskjellen på Tinder før og nå. Nå virker alle de, i mine øyne, normale damene borte fra Tinder. Anonymkode: 12414...340
Fjellmann85 Skrevet 14. mai 2025 #70 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er det som er så spesielt? Jeg har forøvrig presisert hva og hvorfor jeg har mine preferanser. Ikke bland mine innlegg med andre debattanters innlegg. Siden du velger å være spydig om min sivilstatus, kan jeg betrygge deg med at jeg foreløpig bare har vært singel i 2mnd. Jeg har, som sagt før, bare hatt seriøse forhold og mine partnere har vært godt innenfor mine kriterier. Det jeg gir uttrykk for er at jeg er overrasket over forskjellen på Tinder før og nå. Nå virker alle de, i mine øyne, normale damene borte fra Tinder. Anonymkode: 12414...340 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 11.03): Nysingel voksen mann. Gikk inn en kort tur på Tinder mest for å se an "markedet" i 45+ alderen. Fikk en hel del "likes", men av det helt uinteressante slaget. Har bladd meg forbi: - en haug profiler godt oppe i tungvektsklassen med tilløp til diabetes og andre livsstilssykdommer - raringer med tættiser, emo-look, cowboyhatter, nettingstrømper, kattebilder, slange, venninnebilder, ungebilder og annet kuriosa - vakre, men "farlige", gold-diggers fra Øst-Europa, Ukraina, Baltikum, som er på aggressiv jakt etter noen som vil gifte seg og sponse livsstilen deres. - Unge Thai-damer på jakt etter norsk pass. Nå er det tomt for profiler... Har alle damene flyttet seg over til en annen plattform? Eller gitt opp nett-dating? Det var mye mer bra profiler før. Anonymkode: 12414...340 Fordi de damene som er igjen etter at filteret ditt er lagt til. Trenger ikke Tinder eller datingapper for å finne seg en kjærest. 1
-jk- Skrevet 14. mai 2025 #71 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det ikke mest gamle folk der? Anonymkode: 574a0...d26 Det er forskjellige aldersgrupper på turene. Noen er 25-35 år, noen 50-65 år osv. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #72 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 11.03): Nysingel voksen mann. Gikk inn en kort tur på Tinder mest for å se an "markedet" i 45+ alderen. Fikk en hel del "likes", men av det helt uinteressante slaget. Har bladd meg forbi: - en haug profiler godt oppe i tungvektsklassen med tilløp til diabetes og andre livsstilssykdommer - raringer med tættiser, emo-look, cowboyhatter, nettingstrømper, kattebilder, slange, venninnebilder, ungebilder og annet kuriosa - vakre, men "farlige", gold-diggers fra Øst-Europa, Ukraina, Baltikum, som er på aggressiv jakt etter noen som vil gifte seg og sponse livsstilen deres. - Unge Thai-damer på jakt etter norsk pass. Nå er det tomt for profiler... Har alle damene flyttet seg over til en annen plattform? Eller gitt opp nett-dating? Det var mye mer bra profiler før. Anonymkode: 12414...340 Du juger. Du kan ikke ha sett i "45+ alderen" hvis du får unge thaidamer og vakre damer fra Øst-Europa. Slutt å gå etter de yngste og peneste - alle andre er interessert i dem også, så du har null sjanse. Jeg har tatoveringer. Jeg er gift, traff mannen da jeg var 35. Ei venninne av meg liker å gå i cowboyhatt på fritiden. Ingen av oss er raringer. Derimot enig at å poste barna sine på datingprofil er beyond harry. Anonymkode: c3f52...635 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #73 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 11.15): Nei og det jeg leter etter er normale , fine damer som er ute etter et langvarig forhold. Ikke ONS, FWB , trekant og det der. SIst jeg var på Tinder var det en del gode profiler. Nå fant jeg ingen. Men hvilke plattformer mener du er bedre? Jeg har et ok sosialt nettverk så det hender jeg treffer nye folk i den "virkelige verden" så satser egentlig på det. Anonymkode: 12414...340 Normale eller fine? Når var det sist du var på Tinder? Da du selv var yngre og mer tiltrekkende? Anonymkode: c3f52...635 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #74 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det som er så spesielt? Jeg har forøvrig presisert hva og hvorfor jeg har mine preferanser. Ikke bland mine innlegg med andre debattanters innlegg. Siden du velger å være spydig om min sivilstatus, kan jeg betrygge deg med at jeg foreløpig bare har vært singel i 2mnd. Jeg har, som sagt før, bare hatt seriøse forhold og mine partnere har vært godt innenfor mine kriterier. Det jeg gir uttrykk for er at jeg er overrasket over forskjellen på Tinder før og nå. Nå virker alle de, i mine øyne, normale damene borte fra Tinder. Anonymkode: 12414...340 Singel i bare 2 måneder, og allerede aktiv på Tinder en stund? Klarer du ikke å være alene EN eneste dag? Det er for tidlig for deg å lete etter en dame for noe seriøst. Bo alene litt, finn deg selv igjen før du søker. Anonymkode: c3f52...635 2 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #75 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du juger. Du kan ikke ha sett i "45+ alderen" hvis du får unge thaidamer og vakre damer fra Øst-Europa. Slutt å gå etter de yngste og peneste - alle andre er interessert i dem også, så du har null sjanse. Jeg har tatoveringer. Jeg er gift, traff mannen da jeg var 35. Ei venninne av meg liker å gå i cowboyhatt på fritiden. Ingen av oss er raringer. Derimot enig at å poste barna sine på datingprofil er beyond harry. Anonymkode: c3f52...635 Den glapp forbi meg, du er lur om du har rett om han nå. Anonymkode: 17e74...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #76 Skrevet 14. mai 2025 warther skrev (På 13.5.2025 den 14.55): Har en kollega på 45 (er du eldre selv?) som nettopp ble separert. Han lever veldig godt med Tinder, men søker først og fremst damer under 35. Kanskje det er flere av dem som er aktive? Ok, er det det jeg gjør feil, søker damer 40+. Kanskje på tide å nedjustere aldersgrensen? Anonymkode: cb59c...2ab
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #77 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis veninnen din ikke gidder å se de samme mennene om å om igjen må hun se seg selv i speilet, menn tenker det samme om henne som hun utrykker Anonymkode: 30304...162 Hvorfor mener du at hun bør se seg selv i speilet? Tolket du innlegget som at hun innbiller seg at hun er noe bedre enn de mennene hun sveiper bort? Poenget er jo at er man fra en liten plass så kjenner man jo mange av de mennene man får opp, så man vet jo mer om dem enn bare det som står i profilen deres. Har man ikke fattet interesse når man har truffet dem på fest eller i andre sammenhenger, så vet man jo at det mest sannsynlig ikke er noe å satse på. I tillegg kommer de man vet man ikke liker i det hele tatt. Så er det jo også en ærlig sak å ikke være interessert i alle menn man ser på Tinder, bare fordi de er single og tilgjengelige. Eller er det verre når damer velger bort enn når menn (som TS) gjør det? Venninna mi klarer seg dessuten fint som singel (med familie og venner i livet sitt) så det er ikke noe must for henne å finne en mann. Derfor er hun bare av og til på Tinder for å sjekke hvem som er der, og så logger hun seg ut igjen kjapt etterpå fordi det nesten føles litt stress å innlede kontakt. Hun er jo også naturlig nok redd for å sveipe høyre på en fyr, og så er han ikke interessert. Så nei, hun trenger overhodet ikke se seg i speilet. Hun er veldig klar over at mennene på Tinder dømmer henne. Det er jo også litt derfor at hun logger seg av og "forsvinner" fra Tinder i lengre perioder. Anonymkode: ecbc0...bad 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #78 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo en ærlig sak, det vil ikke jeg heller, bruker ganske mye energi på å holde meg i form ikke ese ut, trener 6 dager i uka å plager meg selv daglig med å ikke unne meg de matutskeielsene jeg eller kunne tenkt meg mer av. skeier riktig nok ut med alko 2-3 ganger i uka som jeg må betale ekstra for på gymmen, det er endaglig kamp mot kroppen. Da vil jeg ikke ha noen som trener 1 gang i måneden og har 15 kg for mye. Mann 50 Anonymkode: 30304...162 Å drikke alkohol flere ganger i uken er også en veldig usunn ting å gjøre... 🚩 Anonymkode: 61b52...b88 2 2
Gjest warther Skrevet 14. mai 2025 #79 Skrevet 14. mai 2025 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ok, er det det jeg gjør feil, søker damer 40+. Kanskje på tide å nedjustere aldersgrensen? Anonymkode: cb59c...2ab Du spør feil mann, jeg var godt gift da Tinder kom til Norge 😄
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2025 #80 Skrevet 14. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 11.34): Tja. Jeg er jo kresen hvis det er snakk om noen jeg skal dele livet med. Men la meg utdype: Overvekt har med preferanse å gjøre (sorry!) Selv er jeg aktiv med allsidig aktivitet som fotturer i skog, på fjell, på ski osv. Jeg vil ha en likesinnet. Visuelt setter jeg også bedre pris på slanke mennesker så lenge de ikke har kroppen til en maraton-løper. Jeg mener ikke å si at tatovering er no-go. Det kan jeg fint leve med. Noen er til og med kule. Men når det du ønsker å vise fram på Tinder er alle tættisene dine, så blir du litt sær i mine øyne. Tyder på at vi har veldig ulik mentalitet. Katter.. Jeg er ikke glad i katter. Men hovedproblemet, igjen, er når dette er det du er mest opptatt av å vise fram på Tinder. Litt spesielt.... Dama må gjerne ha barn og venninner! Men hvorfor ha bilde av unga sine på Tinder?? Eller venninnne? Da mangler man litt sosialt filter, tenker jeg. Damer som bare er ute etter penger og en mann til å ordne livet deres, enten det er for statsborgerskap eller annet, orker jeg ikke. Jeg møtte en. Hun gikk ganske raskt inn på min økonomi og ville ta "eierskap" i forholdet veldig fort. Skulle ikke betale for noe. Rødt flagg så det holder. Tonen ble veldig ubehagelig da jeg tok et steg tilbake. Orker ikke det der igjen! Anbefales ikke. Det var det jeg mistenkte.... Anonymkode: 12414...340 Helt ok å si at du foretrekker slanke damer. Men det er endel overvektige som er ganske så spreke. Jeg er tjukk, men går lange, krevende fjellturer, og skogsturer, trener og er aktiv. Går langrenn om vinteren. Kondisen er god selv om jeg er 50+ og overvektig. Men at du visuelt sett liker slanke er en annen sak. Anonymkode: 20c58...357 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå