AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #101 Skrevet 15. mai 2025 Norge er et lite land. Min fetter som nå er 50 ble singel i 40 årene og datet thai dame som var alene mor og som han giftet seg med. Hun kom til Norge og de har fått to barn til. Så hvorfor ikke prøve. Nå er det jo også mange ukrainske damer som kommer. Og det er nesten ingen menn igjen i Ukraina. Så datingmarkedet i Ukraina må jo være et eldorado for utenlandske menn Anonymkode: bc319...55a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #102 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Norge er et lite land. Min fetter som nå er 50 ble singel i 40 årene og datet thai dame som var alene mor og som han giftet seg med. Hun kom til Norge og de har fått to barn til. Så hvorfor ikke prøve. Nå er det jo også mange ukrainske damer som kommer. Og det er nesten ingen menn igjen i Ukraina. Så datingmarkedet i Ukraina må jo være et eldorado for utenlandske menn Anonymkode: bc319...55a Jeg er ikke interessert i å starte ny familie eller ta over små barn. Store barn er ok. Er skeptisk til å ta inn utlendinger. Ukraina kjenner jeg litt til. Tapene er ikke så store i forhold til Russland, så det er nok av menn der. Men Ukrainske damer i Norge er aggressive på jakt etter giftemål og at kandidaten står for alt det økonomiske. Sånn er kulturen der. Kynismen der er større enn nordmenn er vant til. Thai damer er sikkert veldig ok.. Men mye stigma og mye triste historier. Der også må du påregne å stå for alt det økonomiske. Jeg har penger, men har lyst til å bruke dem å opplevelser sammen med en god kjæreste. Ikke som eneforsørger. Jeg er ikke desperat. Det skjønner du sikkert, siden jeg sier jeg ikke har klikket "like" på noen. Jeg bare gir uttrykk for at jeg synes det var stor forskjell på Tinder nå og for 2 år siden. Anonymkode: 12414...340 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #103 Skrevet 15. mai 2025 Kan bare snakke for meg selv (og flere venninner) som er i slutten av 30årene. Vi er ikke på tinder lenger, vi har gitt det opp. Når man bare møter emosjonelt utilgjengelige menn, som lyver om hva de er ute etter ,så får man til slutt nok. Orker ikke å bruke tid og energi på en som gjør livet kjipt. Så er nok en tørkeperiode på tinder ja… Men møtte en på fest nylig, som jeg syns er interessant, så det kan like godt skje på «gammelmåten»😊 Anonymkode: 7b74f...d58 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #104 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 11.03): Nysingel voksen mann. Gikk inn en kort tur på Tinder mest for å se an "markedet" i 45+ alderen. Fikk en hel del "likes", men av det helt uinteressante slaget. Har bladd meg forbi: - en haug profiler godt oppe i tungvektsklassen med tilløp til diabetes og andre livsstilssykdommer - raringer med tættiser, emo-look, cowboyhatter, nettingstrømper, kattebilder, slange, venninnebilder, ungebilder og annet kuriosa - vakre, men "farlige", gold-diggers fra Øst-Europa, Ukraina, Baltikum, som er på aggressiv jakt etter noen som vil gifte seg og sponse livsstilen deres. - Unge Thai-damer på jakt etter norsk pass. Nå er det tomt for profiler... Har alle damene flyttet seg over til en annen plattform? Eller gitt opp nett-dating? Det var mye mer bra profiler før. Anonymkode: 12414...340 Lurer litt på hvilken bilder du har og evt hva du skriver siden det er de damene som trykker liker på deg 🙂 Anonymkode: a039a...144
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #105 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lurer litt på hvilken bilder du har og evt hva du skriver siden det er de damene som trykker liker på deg 🙂 Anonymkode: a039a...144 Det har jo absolutt ingenting med saken å gjøre. Anonymkode: 12414...340
Nilly Skrevet 15. mai 2025 #106 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 11.34): Tja. Jeg er jo kresen hvis det er snakk om noen jeg skal dele livet med. Men la meg utdype: Overvekt har med preferanse å gjøre (sorry!) Selv er jeg aktiv med allsidig aktivitet som fotturer i skog, på fjell, på ski osv. Jeg vil ha en likesinnet. Visuelt setter jeg også bedre pris på slanke mennesker så lenge de ikke har kroppen til en maraton-løper. Jeg mener ikke å si at tatovering er no-go. Det kan jeg fint leve med. Noen er til og med kule. Men når det du ønsker å vise fram på Tinder er alle tættisene dine, så blir du litt sær i mine øyne. Tyder på at vi har veldig ulik mentalitet. Katter.. Jeg er ikke glad i katter. Men hovedproblemet, igjen, er når dette er det du er mest opptatt av å vise fram på Tinder. Litt spesielt.... Dama må gjerne ha barn og venninner! Men hvorfor ha bilde av unga sine på Tinder?? Eller venninnne? Da mangler man litt sosialt filter, tenker jeg. Damer som bare er ute etter penger og en mann til å ordne livet deres, enten det er for statsborgerskap eller annet, orker jeg ikke. Jeg møtte en. Hun gikk ganske raskt inn på min økonomi og ville ta "eierskap" i forholdet veldig fort. Skulle ikke betale for noe. Rødt flagg så det holder. Tonen ble veldig ubehagelig da jeg tok et steg tilbake. Orker ikke det der igjen! Anbefales ikke. Det var det jeg mistenkte.... Anonymkode: 12414...340 Oi - Jeg har ikke turt å gå inn på dating-apper etter at jeg sist forsøkte i et par år - for sånn ca 10 år siden - Virket jo som om det er en sannhet i at de mennene som er der kun er ute etter lettvinte forbindelser... Så er vel ikke rart om det er lite kvinner der... Men er vel riktig kanskje at mange kvinner ser at det ikke er noe å finne der... Det er vel noe i det... Hjelper vel heller ikke dersom man må se ut som en 25 år gammel modell fra øst-Europa for å være interessant. Det er vel ikke lett for kvinner på 45+ som kanskje til og med er kommet i overgangsalderen og har lagt på seg en del å være gode nok. Men jeg er enig - Det er litt rart å ha bilder av andre enn seg selv på en datingprofil - Handler om å verne om sine venners privatliv...
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #107 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 10.16): 🤣 Hver sin smak. Kanskje det er lite av alt. Anonymkode: 12414...340 Om du synes damer med katter er raringer så tror jeg det er du som sliter 😅 Jeg blar forøvrig rett forbi menn med hunder fordi jeg har katter 😅 Ellers så misser du en hel del flotte selvstendige damer som er ute etter alt annet enn ONS med holdningene dine..... Nå er ikke jeg på Tinder lenger kun pga alle menn der er ute etter puling.... Anonymkode: 58e22...4d6 1
Gjest Gentleman59 Skrevet 15. mai 2025 #108 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 11.21): Hvorfor leter du etter varig forhold på kjøttmarkedet? Du høres ellers ekstremt kresen ut. Du er en eldre mann (vil tippe minst 50, sannsynligvis mer siden du ser etter damer over 45), du vil ikke ha noen med overvekt, ikke noen med tatoveringer, ikke noen som har katt, ikke barn, og heller ikke… venninner…? Jeg er en rimelig hot og attraktiv 45-åring, men har både katt, barn, tatovering OG venninner 😂 Er uansett ikke på Tinder, der er bare de desperate eller de som kun er ute etter et ligg. Anonymkode: fc6e8...782 M65: Du er, efter din egen argumentasjon dermed en "hot og attraktiv 45-åring, men har både katt, barn, tatovering OG venninner" som er ute etter et ligg - men ikke via Tinder. Hvor du finner dine ligg er meg revnende likegyldig, men slike som deg er svært lite attraktive både på og utenfor Tinder.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #109 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om du synes damer med katter er raringer så tror jeg det er du som sliter 😅 Jeg blar forøvrig rett forbi menn med hunder fordi jeg har katter 😅 Ellers så misser du en hel del flotte selvstendige damer som er ute etter alt annet enn ONS med holdningene dine..... Nå er ikke jeg på Tinder lenger kun pga alle menn der er ute etter puling.... Anonymkode: 58e22...4d6 Hadde vært fint om du leste dine to første setninger om og om igjen helt til mynten faller igjennom...... Men som jeg har presisert flere ganger: Jeg synes man er raring når man har flere bilder av kattene sine enn seg selv på Tinder.. Men, ja, kan godt hende jeg sliter. Hvilke holdninger er det jeg har, forresten? Misser jeg en hel del flotte damer, sier du? Det er jo synd. Men si meg. Om du var meg og du blar og blar på Tinder. Mann etter mann, ustelt, med diger ølmage. Menn med bilder av motorsykkelen sin, menn med flere bilder av Pitbullen sin. Men i baris og solbriller i garderoben på gymm'en som flekser bicepsen sin. Menn med bilder av unga sine, eller enda bedre bilde sammen med eksen. Du blar forbi alle sammen helt til Tinder sier det er tomt for profiler. Så sier jeg til deg at "nå gikk du muligens glipp av noen flotte menn!" Ville du vært enig? For meg handler dette mer om at det virker som om mange har forlatt Tinder og kanskje nett-dating totalt, enn min lille boble. Anonymkode: 12414...340 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #110 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om du synes damer med katter er raringer så tror jeg det er du som sliter 😅 Jeg blar forøvrig rett forbi menn med hunder fordi jeg har katter 😅 Ellers så misser du en hel del flotte selvstendige damer som er ute etter alt annet enn ONS med holdningene dine..... Nå er ikke jeg på Tinder lenger kun pga alle menn der er ute etter puling.... Anonymkode: 58e22...4d6 Vil du ha en som ikke liker katt? Det er bra man sier nei, vi skal ikke bli likt av alle. Jeg er også team katt. Anonymkode: 17e74...1ee
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #111 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 11.03): Nysingel voksen mann. Gikk inn en kort tur på Tinder mest for å se an "markedet" i 45+ alderen. Fikk en hel del "likes", men av det helt uinteressante slaget. Har bladd meg forbi: - en haug profiler godt oppe i tungvektsklassen med tilløp til diabetes og andre livsstilssykdommer - raringer med tættiser, emo-look, cowboyhatter, nettingstrømper, kattebilder, slange, venninnebilder, ungebilder og annet kuriosa - vakre, men "farlige", gold-diggers fra Øst-Europa, Ukraina, Baltikum, som er på aggressiv jakt etter noen som vil gifte seg og sponse livsstilen deres. - Unge Thai-damer på jakt etter norsk pass. Nå er det tomt for profiler... Har alle damene flyttet seg over til en annen plattform? Eller gitt opp nett-dating? Det var mye mer bra profiler før. Anonymkode: 12414...340 Jeg er en ganske søt og normalvektig dame i aldersgruppen du søker. Småsporty, langt hår og positiv. Jeg fant kjæresten min, som er like gammel som deg, på app. Jeg var bare en svært kort periode på Tinder. Anonymkode: 7330c...48c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2025 #112 Skrevet 15. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil du ha en som ikke liker katt? Det er bra man sier nei, vi skal ikke bli likt av alle. Jeg er også team katt. Anonymkode: 17e74...1ee Jeg styrer meg unna dater med damer med hund hvis jeg er i tvil Dette fordi det er kjedelig når dama må gå klokka 20 for å lufte hunden(Men som sagt bare hvis jeg er i tvil) Anonymkode: 30304...162
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #113 Skrevet 16. mai 2025 Enig med de som mener du bør tone ned utseendefokuset litt. Glad for at jeg er overvektig, da ble jeg ikke valgt av min kjæreste fordi jeg er slank og søt, men av andre grunner. Hvorfor tror du en kvinne vil være sammen med deg når du velger ut fra utseende? Anonymkode: 67ae4...ffe 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2025 #114 Skrevet 16. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig med de som mener du bør tone ned utseendefokuset litt. Glad for at jeg er overvektig, da ble jeg ikke valgt av min kjæreste fordi jeg er slank og søt, men av andre grunner. Hvorfor tror du en kvinne vil være sammen med deg når du velger ut fra utseende? Anonymkode: 67ae4...ffe Hvilken kvinne vil bli valgt når de får høre han ikke liker dem? Du ble valgt fordi du er likt, han liker deg som du er og sjangsen for at han vil ha mer å ta i er stor. Jeg vil ikke, det har vært kjempe flaut og ville ikke hatt han nær meg. Anonymkode: 17e74...1ee
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #115 Skrevet 19. mai 2025 Jeg var 41 da jeg testet dating apps. Tinder var mye ræl. Happn derimot likte jeg bedre. Traff en del fine menn mellom 40-48. Og fant også han som nå er forloveden min nå der. Anonymkode: 87d7f...2c3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #117 Skrevet 19. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 666cf...3dc 😂😂😂 Heldigvis er jeg ikke desperat. Jeg skjønner ikke helt problemet til enkelte menn. Men jeg hadde ikke problemer med å få matcher med flotte damer for 2år siden. Problemet, som jeg har sagt flere ganger allerede, er at jeg ikke fant en eneste en interessant dame på Tinder nå, så jeg avinstallerte. Fulgte tips i tråden og testet fb dating og Hinge til sammenligning. Der var det mye mer utvalg. Fikk match med ei utrolig søt dame ganske raskt. Hun virker veldig som min type både utseende, men også person og verdier.. Hun har vært flink til å fremstille hvem hun er. Jeg er langt i fra så hul som jeg tydeligvis gir inntrykk av i tråden her. Eneste dilemma er at hun bor en 1.5t kjøring unna. Det er litt langt. Dessuten har jeg også funnet ut at jeg må fokusere på meg selv en stund til.. I hvert fall til over sommeren. Hun gidder sikkert ikke vente så lenge. Anonymkode: 12414...340
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå