-jk- Skrevet 13. mai 2025 #41 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjenner ingen oppegående mennesker over 30 som går på byen Anonymkode: fc6e8...782 Klubb 37+ er nå i hvert fall stappfull hver eneste måned. Og de fleste der virker ganske oppegående. Ikke noe jeg hadde orket hver helg, men å gå ut og danse litt en gang i måneden må være innafor synes jeg En evt. partner som ikke synes det blir ingen partner. 3
-jk- Skrevet 13. mai 2025 #42 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som yngre en 35, vurderer jeg ikke noen over 36. Anonymkode: 17e74...1ee Og som mann på 53 dropper jeg alle på 55 som ser etter en mann i alderen 35-55...;) (de er det faktisk en del av) Har man kommet litt opp i alder så blir det for dumt å trigge på 1-2 år synes jeg. Så personlig tenker jeg pluss/minus 7-8 år er helt ok.
-jk- Skrevet 13. mai 2025 #43 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det virkelig kvinner på den siste der? Slår meg som en typisk pølsefestapp. Anonymkode: 574a0...d26 Blir litt skeptisk når de skal ha penger før man i det hele tatt kommer inn på nettstedet også. Og jeg finner ingen diskusjoner om det noe sted. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #44 Skrevet 13. mai 2025 -jk- skrev (1 time siden): Og som mann på 53 dropper jeg alle på 55 som ser etter en mann i alderen 35-55...;) (de er det faktisk en del av) Har man kommet litt opp i alder så blir det for dumt å trigge på 1-2 år synes jeg. Så personlig tenker jeg pluss/minus 7-8 år er helt ok. Lurt av deg. Jeg tenker likt, noen på min alder som har ned til 18 foreksempel, nei takk. De som ligger med noen på 16.. har ikke ord som kan beskrive avskyen jeg har for dem. De er undermennesker, men det er ikke helt riktig ord. Noe galt er det med dem. 7- 8 er litt vel mye for min del, men vet ikke hvordan det er å være 50 enda. For meg nå er det 3 ned- 5 opp. Senere er det sikkert 5 ned, 5 opp. Anonymkode: 17e74...1ee 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #45 Skrevet 13. mai 2025 Jeg opplever ikke at Tinder er en ONS app! Har vært på flere tinderdater med flotte, velutdannede og fine menn! Det bare har ikke vært den riktige kjemien. K46 Anonymkode: 63249...a46 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #46 Skrevet 13. mai 2025 Jeg kan anbefale Hinge. Der må man legge inn flere bilder og informasjonstekst om seg selv, så det krever i alle fall et minimum av innsats fra de som registrerer seg. Opplevde å få færre, men bedre matcher på Hinge enn på Tinder - og møtte samboeren min der. K42 Anonymkode: 3c0dc...565 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #47 Skrevet 13. mai 2025 Synes absolutt ikke du er kravstor, ts. Noen spiser tydeligvis alt katta drar inn. Møtte min nåværende sambo på Tinder for 5 år siden. Kun et slumptreff. Følte også at jeg hadde "runda" Tinder, da profilen hans dukket opp en vakker høstdag. Han hadde vært der omtrent ett kvarter da vi fikk match 😅. Møttes etter få dager, resten er historie. Anonymkode: 1384b...f82 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #48 Skrevet 13. mai 2025 Føler det samme , er kvinne på 40 , finner bare menn med store øl mager og stor måne . Anonymkode: e6054...433 2
Gratis Skrevet 13. mai 2025 #49 Skrevet 13. mai 2025 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei og det jeg leter etter er normale , fine damer som er ute etter et langvarig forhold. Ikke ONS, FWB , trekant og det der. SIst jeg var på Tinder var det en del gode profiler. Nå fant jeg ingen. Men hvilke plattformer mener du er bedre? Jeg har et ok sosialt nettverk så det hender jeg treffer nye folk i den "virkelige verden" så satser egentlig på det. Anonymkode: 12414...340 Tinder er ødelagt av grådige eiere, ved å stadig betale mer for enda mindre kvalitet. Algoritmene er endret til at du skal forbli i hamsterhjulet. Endret 13. mai 2025 av Gratis
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #50 Skrevet 13. mai 2025 Drar gjerne på byen en eller to ganger i måneden. Danser gjerne til det beste av klubbmusikk som min by har å by på. M51 (som tror selv i alle fall at jeg er rimelig oppegående ) Anonymkode: a58af...d62 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #51 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nysingel voksen mann. Gikk inn en kort tur på Tinder mest for å se an "markedet" i 45+ alderen. Fikk en hel del "likes", men av det helt uinteressante slaget. Har bladd meg forbi: - en haug profiler godt oppe i tungvektsklassen med tilløp til diabetes og andre livsstilssykdommer - raringer med tættiser, emo-look, cowboyhatter, nettingstrømper, kattebilder, slange, venninnebilder, ungebilder og annet kuriosa - vakre, men "farlige", gold-diggers fra Øst-Europa, Ukraina, Baltikum, som er på aggressiv jakt etter noen som vil gifte seg og sponse livsstilen deres. - Unge Thai-damer på jakt etter norsk pass. Nå er det tomt for profiler... Har alle damene flyttet seg over til en annen plattform? Eller gitt opp nett-dating? Det var mye mer bra profiler før. Anonymkode: 12414...340 Dette er jo bare tull,er på jakt etter damer 43-50 her i Oslo er det masse flotte damer. Det finnes selvsagt noen utendlandske tipper 10-20% en del er overvektige etc men ca hver 4-5 fremstår som topp damer ift ift det de viser på profile. Ca halvparten av de jeg har møtt ser ut sånn i reallife Mulig det er en algoritme som matcher de med samme attraktivitet som deg selv i større grad men jeg får ihvertfall opp alt mulig, som nevnt også flotte veldreide damer som fremstår å være optatt av topptur. Anonymkode: 30304...162
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #52 Skrevet 13. mai 2025 Jeg er ikke singel, men har single venner over 45 år. To av dem er ikke på Tinder i det hele tatt, mens den siste er sporadisk på Tinder men gidder ikke å se de samme mennene igjen og igjen (som skjer når man bor et lite sted og ikke ønsker å finne en mann flere titalls mil unna). Jeg tror mange damer i den alderen er såpass brent at de ikke gidder å hive seg på Tinderkjøret der de må slite seg gjennom en jungel av sexhungrige og kresne menn, for å muuuligens treffe en høvelig normal fyr som vil ha et langvarig forhold. Da er det bedre å bo alene og bruke tiden på venner og familie. En ting er å styre unna sterkt overvektige damer fordi det kræsjer med både livsstil og preferanser, men når man styrer unna profiler med kattebilder, venninnebilder, ungebilder og folk med tatoveringer og spesiell klesstil, da tenker jeg at man har seg selv å takke når utvalget er for dårlig. Hadde jeg vært singel og på Tinder, hadde jeg sett det som positivt med sånne typer profiler, da de jo viser personlighet og særpreg. I tillegg er jeg jo overvektig og rar kattedame med tatoveringer selv, og kan sikkert kle meg rart i manges øyne, så jeg hadde vært glad for å finne noen som er like rar som meg! Anonymkode: ecbc0...bad 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #53 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Eller kanskje majoriteten av de mer oppegående kvinnene i aktuell alder er lei av sexmas og dickpics og har forlatt Tinder. Anonymkode: 299fb...e73 Jeg forlot Tinder på grunn av dette. 🤤 Anonymkode: f072b...7b7 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #54 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke singel, men har single venner over 45 år. To av dem er ikke på Tinder i det hele tatt, mens den siste er sporadisk på Tinder men gidder ikke å se de samme mennene igjen og igjen (som skjer når man bor et lite sted og ikke ønsker å finne en mann flere titalls mil unna). Jeg tror mange damer i den alderen er såpass brent at de ikke gidder å hive seg på Tinderkjøret der de må slite seg gjennom en jungel av sexhungrige og kresne menn, for å muuuligens treffe en høvelig normal fyr som vil ha et langvarig forhold. Da er det bedre å bo alene og bruke tiden på venner og familie. En ting er å styre unna sterkt overvektige damer fordi det kræsjer med både livsstil og preferanser, men når man styrer unna profiler med kattebilder, venninnebilder, ungebilder og folk med tatoveringer og spesiell klesstil, da tenker jeg at man har seg selv å takke når utvalget er for dårlig. Hadde jeg vært singel og på Tinder, hadde jeg sett det som positivt med sånne typer profiler, da de jo viser personlighet og særpreg. I tillegg er jeg jo overvektig og rar kattedame med tatoveringer selv, og kan sikkert kle meg rart i manges øyne, så jeg hadde vært glad for å finne noen som er like rar som meg! Anonymkode: ecbc0...bad Hvis veninnen din ikke gidder å se de samme mennene om å om igjen må hun se seg selv i speilet, menn tenker det samme om henne som hun utrykker Anonymkode: 30304...162
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #55 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nysingel voksen mann. Gikk inn en kort tur på Tinder mest for å se an "markedet" i 45+ alderen. Fikk en hel del "likes", men av det helt uinteressante slaget. Har bladd meg forbi: - en haug profiler godt oppe i tungvektsklassen med tilløp til diabetes og andre livsstilssykdommer - raringer med tættiser, emo-look, cowboyhatter, nettingstrømper, kattebilder, slange, venninnebilder, ungebilder og annet kuriosa - vakre, men "farlige", gold-diggers fra Øst-Europa, Ukraina, Baltikum, som er på aggressiv jakt etter noen som vil gifte seg og sponse livsstilen deres. - Unge Thai-damer på jakt etter norsk pass. Nå er det tomt for profiler... Har alle damene flyttet seg over til en annen plattform? Eller gitt opp nett-dating? Det var mye mer bra profiler før. Anonymkode: 12414...340 For meg på 30+ så er det ikke så mye bedre heller 😂 - menn som ikke tar vare på kropp og helse. - utenlandske menn - sinnsykt mange svensker og jeg syns svensk er slitsomt - menn som er veldig pyntete og helt motsatte interesser enn jeg har - veldig mange i 50 årene som forklarer at modenheten deres stoppet på 25, så de søker yngre - menn som bor på treningssenter, er fulle av tatoveringer og livets harde skole En og annen tilfeldig mannemann, men bor for langt unna. Anonymkode: 0030d...065 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #56 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): For meg på 30+ så er det ikke så mye bedre heller 😂 - menn som ikke tar vare på kropp og helse. - utenlandske menn - sinnsykt mange svensker og jeg syns svensk er slitsomt - menn som er veldig pyntete og helt motsatte interesser enn jeg har - veldig mange i 50 årene som forklarer at modenheten deres stoppet på 25, så de søker yngre - menn som bor på treningssenter, er fulle av tatoveringer og livets harde skole En og annen tilfeldig mannemann, men bor for langt unna. Anonymkode: 0030d...065 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): For meg på 30+ så er det ikke så mye bedre heller 😂 - menn som ikke tar vare på kropp og helse. - utenlandske menn - sinnsykt mange svensker og jeg syns svensk er slitsomt - menn som er veldig pyntete og helt motsatte interesser enn jeg har - veldig mange i 50 årene som forklarer at modenheten deres stoppet på 25, så de søker yngre - menn som bor på treningssenter, er fulle av tatoveringer og livets harde skole En og annen tilfeldig mannemann, men bor for langt unna. Anonymkode: 0030d...065 Det at menn skal være menn det har vel vært motarbeidet av kvinnebevegelsen i 6 tiår De som er det tør vel nesten ikke å vise det. Anonymkode: 30304...162
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #57 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det at menn skal være menn det har vel vært motarbeidet av kvinnebevegelsen i 6 tiår De som er det tør vel nesten ikke å vise det. Anonymkode: 30304...162 Å være mann= Begå overgrep og undervurdere kvinner? Om nei, hva er jobbet imot? Vrangforestillingen om at menn ikke har følelser og at menn er logiske? Og kvinner hysteriske? Fortell fortell. Anonymkode: 17e74...1ee 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #58 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er glad du har funnet en bra mann for deg! Vi er vel alle sære i noens øyne. 😉 Jeg aner ikke hvor du får trangsynthet fra. Men deg om det. Det er så enkelt som at jeg ønsker et seriøst forhold. Jeg kan gjerne vente. Jeg har alltid hatt seriøse forhold. Aldri ONS. Men jeg er normalt slank, normalt trent, driver med fysiske aktiviteter som hobby, i tillegg til reising og kulturopplevelser. Jeg ønsker å finne en som matcher meg. Dessverre gjør ikke kraftig overvektige og inaktive damer det. Heller ikke damer som har farget håret svart og har kroppen full av tatoveringer. (ps. Min forrige dame hadde 2 estetiske tatoveringer, hvis det hjelper å poengtere). Damer som viser fram nettingstrømper og forteller at de er gift men inviterer til "lek" er heller ikke in greie. Men det er sikkert supre damer for den rette mannen. Så du synes jeg er trangsynt, kresen og sær? Ok. Man kan ikke vinne alles hjerter. 🤷 Jeg sier bare at sist jeg var på Tinder var det mye fler damer etter min smak.. Men nå finner jeg ingen. Anonymkode: 12414...340 Bare for å kommentere din aversjon mot overvektige. Alle overvektige er ikke inaktive. Jeg er på fedme, men løper likevel 5-10 km hver dag, og er veldig glad I å gå turer og er mye aktiv. Så du trenger ikke bruker inaktivitet som grunn til at du ikke liker overvektige. Det er helt greit å ha en preferanse på vekt, jeg ønsker jo ikke å være overvektig jeg heller. Men ikke unnskyld det med at de ikke vil klare å være aktive nok for deg, for det vet du ikke før du har gitt de sjansen😉 Anonymkode: de792...591 5 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2025 #59 Skrevet 13. mai 2025 Er så mange fordommer mot overvektige kvinner. De ser på oss som feite dråg som bare sitter i sofaen hele tiden og spiser potetgull. Virkeligheten er mer nyansert enn det. Anonymkode: dd73c...f7e 3 4
Fighter83 Skrevet 13. mai 2025 #60 Skrevet 13. mai 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nysingel voksen mann. Gikk inn en kort tur på Tinder mest for å se an "markedet" i 45+ alderen. Fikk en hel del "likes", men av det helt uinteressante slaget. Har bladd meg forbi: - en haug profiler godt oppe i tungvektsklassen med tilløp til diabetes og andre livsstilssykdommer - raringer med tættiser, emo-look, cowboyhatter, nettingstrømper, kattebilder, slange, venninnebilder, ungebilder og annet kuriosa - vakre, men "farlige", gold-diggers fra Øst-Europa, Ukraina, Baltikum, som er på aggressiv jakt etter noen som vil gifte seg og sponse livsstilen deres. - Unge Thai-damer på jakt etter norsk pass. Nå er det tomt for profiler... Har alle damene flyttet seg over til en annen plattform? Eller gitt opp nett-dating? Det var mye mer bra profiler før. Anonymkode: 12414...340 Som ei anna her sier: prøv heller Hinge Mye styr å få opprettet en god profil der men du blir også oppfattet som mye mer seriøs av flere etter å ha faktisk fått laget deg en profil der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå