Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror mange har fått med seg hvor lite du får fra appen sammenlignet med hvor mye du mister. 

At dere har gått ut og aldersshamet damer å vist de er uønsket og mindre verdifulle hjelper nok ikke det heller.

Anonymkode: 17e74...1ee

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Foreløpig har jeg likt ingen...  Så jeg har nok ikke brukt opp noen kvote. Jeg har fått en del likes, men ikke likt tilbake. 

Kanskje algoritmen til Tinder mener jeg er for passiv 😂

Anonymkode: 12414...340

Dersom alle har samme innstillinger på Tinder, nemlig at de skal se hvem som har likt dem før de selv kan like, så vil jo til slutt ingen like noen. 

Kanskje de "beste" damene er skjult for deg, at de ikke har likt deg, og dermed ser du dem ikke?

Har du gjort profilen din attraktiv for damene?

Anonymkode: f351a...065

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dersom alle har samme innstillinger på Tinder, nemlig at de skal se hvem som har likt dem før de selv kan like, så vil jo til slutt ingen like noen. 

Kanskje de "beste" damene er skjult for deg, at de ikke har likt deg, og dermed ser du dem ikke?

Han sier han ikke likte noen av dem han ikke likte, og det er helt rett. Også om ingen liker hverandre på tinder, hva er vitsen med å like noen du ikke liker? Han har bare sett at han har fått likes tilbake.

• Liker 1
Gjest warther
Skrevet

Har en kollega på 45 (er du eldre selv?) som nettopp ble separert. Han lever veldig godt med Tinder, men søker først og fremst damer under 35. Kanskje det er flere av dem som er aktive?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bruker du Tinder? Det er ikke sånn det fungerer, sånn du beskriver. 

"Bunken" jeg blar i er alle damer som passer avstands- og alderskriteriene mine. Det spiller ingen rolle om de har likt meg eller ikke. Så det er ingen som er "skjult" fordi de ikke har likt. Men jeg fant ingen jeg ville trykke "Like" på. 

Listen over damer som har likt meg er en annen fane. Dette er ikke problemet. 

Jeg kan godt forbedre profilen min, men det er fortsatt ingen damer som interesserte meg. 

Som flere har nevnt er det mulig det har vært en flukt av damer som har gått lei useriøse menn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
warther skrev (1 minutt siden):

Har en kollega på 45 (er du eldre selv?) som nettopp ble separert. Han lever veldig godt med Tinder, men søker først og fremst damer under 35. Kanskje det er flere av dem som er aktive?

Jeg er rett over 50, så 42-55. Mer enn 10 år yngre synes jeg blir for ungt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
warther skrev (10 minutter siden):

Som yngre en 35, vurderer jeg ikke noen over 36.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

nei, jeg er ikke på tinder i alle fall. jeg er banned på tinder, og det er ikke fordi jeg har oppført meg stygt. er litt usikker på hvorfor, men antar at jeg ble rapportert for mange ganger eller noe. mange selvhøytidelige menn der. hva skal man si til slike menn? nå var det riktignok en gang da jeg bodde på østlandet, og østlendinger er jo generelt sett mer selvhøytidelige. "unnskyld meg, ser du ikke at JEG ER HER?" :P 

Anonymkode: 87601...317

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nysingel voksen mann. Gikk inn en kort tur på Tinder mest for å se an "markedet" i 45+ alderen. Fikk en hel del "likes", men av det helt uinteressante slaget. 

Har bladd meg forbi:

- en haug profiler godt oppe i tungvektsklassen med tilløp til diabetes og andre livsstilssykdommer 

- raringer med tættiser, emo-look, cowboyhatter, nettingstrømper, kattebilder, slange, venninnebilder, ungebilder og annet kuriosa

- vakre, men "farlige", gold-diggers fra Øst-Europa, Ukraina, Baltikum, som er på aggressiv jakt etter noen som vil gifte seg og sponse livsstilen deres. 

- Unge Thai-damer på jakt etter norsk pass. 

Nå er det tomt for profiler... 

Har alle damene flyttet seg over til en annen plattform? Eller gitt opp nett-dating? Det var mye mer bra profiler før. 

Virker egentlig som et bra sted for et opphold på knullehøydehus for å komme i toppform før det store mesterskapet som vil være et faktisk kjærlighetsforhold.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du selv?

Sært å ikke like katter, slanger, tatoveringer, venninner og barn.

De aller fleste kvinner havner i en av kategoriene. Selv har jeg 4/5 🤣

Anonymkode: 25aee...f7e

• Nyttig 1
Skrevet

Er så glad for at det finnes mannfolk som kan se forbi det ytre og sette pris på det som er i hjertet og topplokket hos det motsatte kjønn 😊 

Jeg dater en sånn mann nå og han er fantastisk 🥰 Selv om jeg ikke akkurat er den mest spennende å date (ufør OG overvektig). Jeg er så glad for at jeg traff han 🥰 

Ts framstår som trangsynt, kresen og sær 🤔 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De har flyttet til facebook, det dukker opp flere innlegg som er "sponset" hver dag, mulig de ikke har råd til Tinder for mange av de på facebook har tydeligvis ikke råd til så mye klær.

Anonymkode: e3214...8f5

Skrevet

Tinder er ikke lenger aktuelt. Nå har alle enten gått over til Facebook eller til PrivateMatches

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (12 minutter siden):

Virker egentlig som et bra sted for et opphold på knullehøydehus for å komme i toppform før det store mesterskapet som vil være et faktisk kjærlighetsforhold.

Wow. Den så jeg ikke. Men selv om jeg er glad i sex, så klarer jeg ikke tanken på å ha sex med en jeg ikke har følelser for. 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor gammel er du selv?

Sært å ikke like katter, slanger, tatoveringer, venninner og barn.

De aller fleste kvinner havner i en av kategoriene. Selv har jeg 4/5 🤣

Anonymkode: 25aee...f7e

Dette har jeg allerede svart saklig på lenger opp i tråden. 

BellaRose skrev (3 minutter siden):

Tinder er ikke lenger aktuelt. Nå har alle enten gått over til Facebook eller til PrivateMatches

Takk for tipset. 

AnonymBruker
Skrevet
BellaRose skrev (7 minutter siden):

Er det virkelig kvinner på den siste der? Slår meg som en typisk pølsefestapp.

Anonymkode: 574a0...d26

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (20 minutter siden):

Er så glad for at det finnes mannfolk som kan se forbi det ytre og sette pris på det som er i hjertet og topplokket hos det motsatte kjønn 😊 

Jeg dater en sånn mann nå og han er fantastisk 🥰 Selv om jeg ikke akkurat er den mest spennende å date (ufør OG overvektig). Jeg er så glad for at jeg traff han 🥰 

Ts framstår som trangsynt, kresen og sær 🤔 

Jeg er glad du har funnet en bra mann for deg! 

Vi er vel alle sære i noens øyne. 😉 

Jeg aner ikke hvor du får trangsynthet fra. Men deg om det. Det er så enkelt som at jeg ønsker et seriøst forhold. Jeg kan gjerne vente. Jeg har alltid hatt seriøse forhold. Aldri ONS. Men jeg er normalt slank, normalt trent, driver med fysiske aktiviteter som hobby, i tillegg til reising og kulturopplevelser. Jeg ønsker å finne en som matcher meg. Dessverre gjør ikke kraftig overvektige og inaktive damer det. Heller ikke damer som har farget håret svart og har kroppen full av tatoveringer. (ps. Min forrige dame hadde 2 estetiske tatoveringer, hvis det hjelper å poengtere). Damer som viser fram nettingstrømper og forteller at de er gift men inviterer til "lek" er heller ikke in greie. Men det er sikkert supre damer for den rette mannen. 

Så du synes jeg er trangsynt, kresen og sær? Ok. Man kan ikke vinne alles hjerter. 🤷

Jeg sier bare at sist jeg var på Tinder var det mye fler damer etter min smak.. Men nå finner jeg ingen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor leter du etter varig forhold på kjøttmarkedet?

Du høres ellers ekstremt kresen ut. Du er en eldre mann (vil tippe minst 50, sannsynligvis mer siden du ser etter damer over 45), du vil ikke ha noen med overvekt, ikke noen med tatoveringer, ikke noen som har katt, ikke barn, og heller ikke… venninner…?

Jeg er en rimelig hot og attraktiv 45-åring, men har både katt, barn, tatovering OG venninner 😂 Er uansett ikke på Tinder, der er bare de desperate eller de som kun er ute etter et ligg.

Anonymkode: fc6e8...782

Kult❤️👍

Anonymkode: 0b520...78b

AnonymBruker
Skrevet

Vi oppegående, normale damer i 40-årene har gitt opp datingapper pga alle mannfolkene som bare er ute etter kortvarige relasjoner, de som fullstendig mangler folkeskikk, og menn som tror de skal plukke damer som er langt over dem på skalaen. 

Anonymkode: 00e4f...cab

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er glad du har funnet en bra mann for deg! 

Vi er vel alle sære i noens øyne. 😉 

Jeg aner ikke hvor du får trangsynthet fra. Men deg om det. Det er så enkelt som at jeg ønsker et seriøst forhold. Jeg kan gjerne vente. Jeg har alltid hatt seriøse forhold. Aldri ONS. Men jeg er normalt slank, normalt trent, driver med fysiske aktiviteter som hobby, i tillegg til reising og kulturopplevelser. Jeg ønsker å finne en som matcher meg. Dessverre gjør ikke kraftig overvektige og inaktive damer det. Heller ikke damer som har farget håret svart og har kroppen full av tatoveringer. (ps. Min forrige dame hadde 2 estetiske tatoveringer, hvis det hjelper å poengtere). Damer som viser fram nettingstrømper og forteller at de er gift men inviterer til "lek" er heller ikke in greie. Men det er sikkert supre damer for den rette mannen. 

Så du synes jeg er trangsynt, kresen og sær? Ok. Man kan ikke vinne alles hjerter. 🤷

Jeg sier bare at sist jeg var på Tinder var det mye fler damer etter min smak.. Men nå finner jeg ingen. 

Tinder er ikke nødvendigvis stedet å finne en partner på. Har hørt mye rart om den siden 🤔 Jeg fant min på Facebook dating. Eller dvs. han fant meg 😊 

Det er helt greit å ha preferanser, men for meg framstår du som sær 🤔 Men jeg ønsker deg uansett lykke til med å finne kjærligheten. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow. Den så jeg ikke. Men selv om jeg er glad i sex, så klarer jeg ikke tanken på å ha sex med en jeg ikke har følelser for. 

My bad. Ut fra rapportene jeg mottar fra brukere er Tinder stedet for multi-parallelle kortidsforhold uten noen romantisk framtid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...