Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helene er bare seg selv som det fine mennesket hun er. Hun kjøper seg garantert ikke noe FORDI S eller M har det. I motsetning til de to andre så er hun en voksen og reflektert person som ikke trenger herme etter noen. 
Tror heller M fikk S til å kjøpe seg en sånn bil fordi han visste at H ønsket seg en sånn. 
De to andre har tapt seg, M er jo en forvokst unge, og S har slengt seg på. Synd, fordi det var gøy å følge henne. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
LastebilZara skrev (7 timer siden):

Helene er bare seg selv som det fine mennesket hun er. Hun kjøper seg garantert ikke noe FORDI S eller M har det. I motsetning til de to andre så er hun en voksen og reflektert person som ikke trenger herme etter noen. 
Tror heller M fikk S til å kjøpe seg en sånn bil fordi han visste at H ønsket seg en sånn. 
De to andre har tapt seg, M er jo en forvokst unge, og S har slengt seg på. Synd, fordi det var gøy å følge henne. 

Du beskriver det så godt! Helt enig! 

• Liker 6
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hatten av for at dama hvertfall vet hva hun driver med! Imponerende resultater på vo2- test osv. Det viser i allefall at hun lever etter det hun selv "selger".

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
bullfallto skrev (1 minutt siden):

Hatten av for at dama hvertfall vet hva hun driver med! Imponerende resultater på vo2- test osv. Det viser i allefall at hun lever etter det hun selv "selger".

Ja, er det en influenser jeg kjøper at faktisk lever det hun selger, så er det Helene. Hun er et råskinn, skikkelig imponerende det hun får til. 

Og hvordan hun var så brutalt ærlig under bruddet… Unner henne alt godt. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Hirondelle skrev (4 timer siden):

Ja, er det en influenser jeg kjøper at faktisk lever det hun selger, så er det Helene. Hun er et råskinn, skikkelig imponerende det hun får til. 

Og hvordan hun var så brutalt ærlig under bruddet… Unner henne alt godt. 

Lenge leve Prinsessa som reiste seg fra asken og endte opp med Prinsen❤️

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Får en liten følelse av at «hjertereaksjonene» er ironiske….. 

Hersketeknikk, eller? 🤔Mulig jeg tar feil, men… 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Tiara07 skrev (På 27.5.2026 den 18.21):

Får en liten følelse av at «hjertereaksjonene» er ironiske….. 

Hersketeknikk, eller? 🤔Mulig jeg tar feil, men… 

Ikke for min del i hvert fall. Syns hun er en fantastisk jente på alle måter. Imponerende alt hun får til, og har fortsatt beina godt planta på jorda. 
Hun er virkelig et godt forbilde, og en kosthold og treningsveileder som lever etter det hun veileder. Sunt og godt forhold til mat og kropp. En som tenker gjennom det hun deler fordi hun er opptatt av og ikke trigge usunne forhold til mat, trening og kropp. 
Hun og Sondre er nesten FOR søte sammen. Blir blid bare av å se de sameksistere ❤️ 

Tviler på at Helene har så mange som ikke liker henne. 
For min del sliter jeg med M og S. Likte å følge S, men hun har jo tatt helt av. Så da avfulgte jeg henne bare. 

Endret av LastebilZara
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
LastebilZara skrev (4 timer siden):

Ikke for min del i hvert fall. Syns hun er en fantastisk jente på alle måter. Imponerende alt hun får til, og har fortsatt beina godt planta på jorda. 
Hun er virkelig et godt forbilde, og en kosthold og treningsveileder som lever etter det hun veileder. Sunt og godt forhold til mat og kropp. En som tenker gjennom det hun deler fordi hun er opptatt av og ikke trigge usunne forholdt til mat, trening og kropp. 
Hun og Sondre er nesten FOR søte sammen. Blir blid bare av å se de sameksistere ❤️ 

For min del sliter jeg med M og S. Likte å følge S, men hun har jo tatt helt av. Så da avfulgte jeg henne bare. 

Er helt enig med deg! Tenker det samme! 

Skrevet
Tiara07 skrev (8 timer siden):

Er helt enig med deg! Tenker det samme! 

Vi er i grunn ganske så enige vi ☺️

Skrevet
LastebilZara skrev (14 timer siden):

Hun er virkelig et godt forbilde, og en kosthold og treningsveileder som lever etter det hun veileder. Sunt og godt forhold til mat og kropp. En som tenker gjennom det hun deler fordi hun er opptatt av og ikke trigge usunne forhold til mat, trening og kropp. 

Så enig. Hun er en av veldig få jeg koser meg med å følge, akkurat som du sier hun er et sunt forbildet og jeg blir i godt humør av å både se henne og følge. 

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

For et Kone matriale 👏Sondre du må fri før det er for sent😅😍 

Skrevet
fusetufs skrev (12 minutter siden):

For et Kone matriale 👏Sondre du må fri før det er for sent😅😍 

Han har sagt hu må bli skilt først🫣

Skrevet
Aristokrat1 skrev (24 minutter siden):

Han har sagt hu må bli skilt først🫣

Jeg har aldri vært gift, men skjønner ikke hva som stopper de fra å få gjort dette når det sikkert har gått lang tid. Er det da det starter det der med å kjøpe ut av hus osv, eller kan man ordne sånn kjøpe ut av hus med en gang man blir separat 

Skrevet

Man må være separert i ett år først og en av partene må aktivt søke om skilsmisse. Dette kan treneres. 

Skrevet

Helene har jo snakket litt om hvor omfattende skilsmissen er. Og dyr. Så er nok Mads som krever sitt før det blir skilsmisse der. 

• Nyttig 1
Skrevet
Aristokrat1 skrev (39 minutter siden):

Helene har jo snakket litt om hvor omfattende skilsmissen er. Og dyr. Så er nok Mads som krever sitt før det blir skilsmisse der. 

Men koster skilsmisse noe, eller er det kjøp av hverandre ut av hus osv som koster ? 

Skrevet
Mei88 skrev (33 minutter siden):

Men koster skilsmisse noe, eller er det kjøp av hverandre ut av hus osv som koster ? 

Ja det er det som koster. De hadde jo mye. Og Helene stod som eier/låne ansvarlig på det meste husker jeg. Så hu har nok tapt en del på nettopp det. Også kan ektefeller kreve sitt av ektefellen ved skilsmisse, og siden Helene er den som hadde verdier så er det nok en kabal der. Utifra hva hun selv har sagt de siste årene så er det hu som hadde kapitalen, ikke han

• Liker 1
Skrevet
Aristokrat1 skrev (Akkurat nå):

Ja det er det som koster. De hadde jo mye. Og Helene stod som eier/låne ansvarlig på det meste husker jeg. Så hu har nok tapt en del på nettopp det. Også kan ektefeller kreve sitt av ektefellen ved skilsmisse, og siden Helene er den som hadde verdier så er det nok en kabal der. Utifra hva hun selv har sagt de siste årene så er det hu som hadde kapitalen, ikke han

Ut i fra forbruk hos både Helene og Mads så ser det ikke akkurat ut som om økonomi er det største problemet. 

• Liker 3
Skrevet
Nillani skrev (7 minutter siden):

Ut i fra forbruk hos både Helene og Mads så ser det ikke akkurat ut som om økonomi er det største problemet. 

M har det han har pga Helene så han burde bare slutte og slippe henne fri.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Nillani skrev (14 minutter siden):

Det er først nå Mads har fått penger å rutte med. Alle biler opp igjennom har stått på Helene feks

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...