Eyr Skrevet 16. februar #101 Skrevet 16. februar Det ser ikke ut som et drømmehus synes jeg. 🧐 Lite sjel og de takene kommer ikke til å passe med deres stil. Hadde funket i Funkygine sitt hus men klarer ikke å se at det vil funke med beigestilen de har. 1
Tiara07 Skrevet 16. februar #102 Skrevet 16. februar Eyr skrev (2 timer siden): Det ser ikke ut som et drømmehus synes jeg. 🧐 Lite sjel og de takene kommer ikke til å passe med deres stil. Hadde funket i Funkygine sitt hus men klarer ikke å se at det vil funke med beigestilen de har. Sjel er noe en skaper. Husk at hus «med sjel» har vært nye en gang, og noen hadde sikkert meninger den gang også med ting som ble nytt/moderne. Vent å se hva de gjør med huset, før vi dømmer 😊 For øvrig, ser jeg det som et blankt lerret som de må gjøre til sitt! 7 2
Bokslukern Skrevet 16. februar #103 Skrevet 16. februar Eyr skrev (4 timer siden): Det ser ikke ut som et drømmehus synes jeg. 🧐 Lite sjel og de takene kommer ikke til å passe med deres stil. Hadde funket i Funkygine sitt hus men klarer ikke å se at det vil funke med beigestilen de har. Det er jo ikke ditt drømmehus de skal skape, men sitt eget. 6 9
Bokslukern Skrevet 3. mars #104 Skrevet 3. mars For en flott kjæreste Helene har, litt av en bursdag han ordnet til henne. Veldig gøy å se flytting og oppussing, de to der sammen er krutt altså! Nesten så hun bør takke en viss person for å ha overtatt eksen 😉 7 2 6
Ibsensrips Skrevet 9. mars #105 Skrevet 9. mars Hun stråler! Fin fyr, flott hus og for et pågangsmot. men noen som har prøvd coaching programmet hennes eller vet hva det innebærer? Er hun med på trening med kundene sine ? 2 3
Aristokrat1 Skrevet 10. mars #106 Skrevet 10. mars Ibsensrips skrev (14 timer siden): Hun stråler! Fin fyr, flott hus og for et pågangsmot. men noen som har prøvd coaching programmet hennes eller vet hva det innebærer? Er hun med på trening med kundene sine ? Hun er ikke med på trening. Det er online coaching. Men de arrangerer treningsreiser. 3
fusetufs Skrevet 12. april #107 Skrevet 12. april Hva er Dama laget av? Så vannvittig med ståpå vilje og for en arbeidskapasitet. Så behaglig og god fremtoning vakker og elegant 2 2
Jobbermedbarn Skrevet 12. april #108 Skrevet 12. april Bokslukern skrev (På 3.3.2026 den 16.48): For en flott kjæreste Helene har, litt av en bursdag han ordnet til henne. Veldig gøy å se flytting og oppussing, de to der sammen er krutt altså! Nesten så hun bør takke en viss person for å ha overtatt eksen 😉 Til det siste; har tenkt det samme, dette var nok helt riktig for henne, men man ser det jo ikke alltid selv når man er i et dårlig forhold. Hun oppriktig stråler nå, ser at hun har det godt med seg selv og har fått et trygt forhold. 4
Dupers Skrevet 12. april #109 Skrevet 12. april fusetufs skrev (10 minutter siden): Hva er Dama laget av? Så vannvittig med ståpå vilje og for en arbeidskapasitet. Så behaglig og god fremtoning vakker og elegant Kapitalisme. Hun virker god i jobben sin, og hun jobber mye, men hun har også et ekstremt forbruk. Så hun må jobbe mye for å opprettholde livsstilen sin. 5
Bokslukern Skrevet 12. april #110 Skrevet 12. april Dupers skrev (3 timer siden): Kapitalisme. Hun virker god i jobben sin, og hun jobber mye, men hun har også et ekstremt forbruk. Så hun må jobbe mye for å opprettholde livsstilen sin. Hun er jo kjempeflink til å spare og investere for fremtiden! Det er det ikke mange influensere som gjør, mange bare svir av alt med en gang uten tanke for morgendagen. 8
Aristokrat1 Skrevet 12. april #111 Skrevet 12. april Dupers skrev (4 timer siden): Kapitalisme. Hun virker god i jobben sin, og hun jobber mye, men hun har også et ekstremt forbruk. Så hun må jobbe mye for å opprettholde livsstilen sin. Syns ikke hun har et ekstremt forbruk sammenlignet med andre. Hun selger en Chanel veske før hun kjøper en ny. Samme med kjolene. At hun har dyr bil og nå handler inn fordi de har kjøpt seg hus er vel normalt. Syns hun er ganske jordet jeg. Hun kunne tatt av mer. Hun sparer og har investert i sin tredje bolig nå. Virker smart med pengene sine 10 6
fusetufs Skrevet 12. april #112 Skrevet 12. april Bokslukern skrev (1 time siden): Hun er jo kjempeflink til å spare og investere for fremtiden! Det er det ikke mange influensere som gjør, mange bare svir av alt med en gang uten tanke for morgendagen. glemte dette
KaffekoppQueen Skrevet 12. april #113 Skrevet 12. april Synes absolutt hun er en av de bedre influencere, hun er ærlig om å ønske og tjene penge osv. men hun som de fleste andre har fronter et liv som bare blir utopi for mange, så blir sååå kjedelig. Hva med å dele litt mer substans? Vis litt mer tips og triks ved investering, hvordan begynne osv. Eller gå litt mer inn i detaljer på selve oppussingen, hvordan gjør dere slik og sånn for å det sånn eller slik. Mer detaljer, mindre «fjas». 100k i bursdagsfest er for meg et fritt valg, men samtidig dritkjedelig content. Skjønner hun ikke er min cup of tea og følger hun heller ikke. Får bare sporadisk opp hun som forslag. Kunne og ønske de kom med et nytt konsept, alle coacher poker det samme om dagen. Løpe og styrke online-coaching i gruppetilhørighet 😴😴🥱💤💤 Og ja, positivt for hun å få seg den nye kjæresten absolutt!!! 1
Aristokrat1 Skrevet 12. april #114 Skrevet 12. april KaffekoppQueen skrev (3 timer siden): Synes absolutt hun er en av de bedre influencere, hun er ærlig om å ønske og tjene penge osv. men hun som de fleste andre har fronter et liv som bare blir utopi for mange, så blir sååå kjedelig. Hva med å dele litt mer substans? Vis litt mer tips og triks ved investering, hvordan begynne osv. Eller gå litt mer inn i detaljer på selve oppussingen, hvordan gjør dere slik og sånn for å det sånn eller slik. Mer detaljer, mindre «fjas». 100k i bursdagsfest er for meg et fritt valg, men samtidig dritkjedelig content. Skjønner hun ikke er min cup of tea og følger hun heller ikke. Får bare sporadisk opp hun som forslag. Kunne og ønske de kom med et nytt konsept, alle coacher poker det samme om dagen. Løpe og styrke online-coaching i gruppetilhørighet 😴😴🥱💤💤 Og ja, positivt for hun å få seg den nye kjæresten absolutt!!! Hvis du ikke følger henne så kan du ikke kritisere henne heller. For alt det du ramser opp som hun burde presentere på snap har hun gjort 3 2
KaffekoppQueen Skrevet 13. april #115 Skrevet 13. april Aristokrat1 skrev (13 timer siden): Hvis du ikke følger henne så kan du ikke kritisere henne heller. For alt det du ramser opp som hun burde presentere på snap har hun gjort Javel, nå nylig da eller? For har vært innom sporadisk, etter kjøp av hus osv for å se om det kommer norsk det jeg savnet, og ikke en gang har jeg sett noe av det. Så jo, jeg kritiserer så mye jeg vil, for jeg har ikke sett noe annet enn overfladisk innhold der heller - men MINDRE overfladisk enn mange andre 2
Aristokrat1 Skrevet 13. april #116 Skrevet 13. april KaffekoppQueen skrev (54 minutter siden): Javel, nå nylig da eller? For har vært innom sporadisk, etter kjøp av hus osv for å se om det kommer norsk det jeg savnet, og ikke en gang har jeg sett noe av det. Så jo, jeg kritiserer så mye jeg vil, for jeg har ikke sett noe annet enn overfladisk innhold der heller - men MINDRE overfladisk enn mange andre Hadde du fulgt med så hadde du fått det med deg😉 1
KaffekoppQueen Skrevet 13. april #117 Skrevet 13. april Aristokrat1 skrev (46 minutter siden): Hadde du fulgt med så hadde du fått det med deg😉 Som sagt, det jeg har savnet har ikke vært content. Fikk med meg hun snakket om investeringer, men ikke på det nivået jeg skulle ønsket. Eller under oppussingen var det heller ikke tips og triks, og da fulgte jeg med hver dag for å se. Så du trenger ikke prøve å overbevise meg om JEG har funnet det JEG ønsker å følge med på. Så du kan få følge hun så mye du vil, også kan jeg fortsette å slippe det 🤓 1
Mei88 Skrevet 13. april #118 Skrevet 13. april KaffekoppQueen skrev (51 minutter siden): Som sagt, det jeg har savnet har ikke vært content. Fikk med meg hun snakket om investeringer, men ikke på det nivået jeg skulle ønsket. Eller under oppussingen var det heller ikke tips og triks, og da fulgte jeg med hver dag for å se. Så du trenger ikke prøve å overbevise meg om JEG har funnet det JEG ønsker å følge med på. Så du kan få følge hun så mye du vil, også kan jeg fortsette å slippe det 🤓 Vil du ha tips og triks under oppussing som går dypere enn å bytte gulv å male er nok ikke Helene rett dame å følge 😃 hvis du liker sånn gjør det selv og lure løsninger er Camilla Bakken feks flink
Aristokrat1 Skrevet 13. april #119 Skrevet 13. april KaffekoppQueen skrev (55 minutter siden): Som sagt, det jeg har savnet har ikke vært content. Fikk med meg hun snakket om investeringer, men ikke på det nivået jeg skulle ønsket. Eller under oppussingen var det heller ikke tips og triks, og da fulgte jeg med hver dag for å se. Så du trenger ikke prøve å overbevise meg om JEG har funnet det JEG ønsker å følge med på. Så du kan få følge hun så mye du vil, også kan jeg fortsette å slippe det 🤓 Ja jeg har vel ikke spurt deg om råd og tips til hvem jeg skal følge heller😂 1
charmisss Skrevet onsdag kl. 09:46 #120 Skrevet onsdag kl. 09:46 Noen som vet hvordan gruppecoachinen de reklamerer for fungerer? Er det bare ferdigprogram de deler ut med lite individuell oppfølging? Eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå