Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirj skrev (2 timer siden):

Nå er vel ikke akkurat Sondre noen ridder på hvit hest, selvom det er sånn Helene fremstiller han. Er jo en grunn til at ingen fotballklubber vil ha han

Hva har hvordan han spiller fotball noe å gjøre med hva slags kjæreste han er?

• Liker 7
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mei88 skrev (51 minutter siden):

Hva har hvordan han spiller fotball noe å gjøre med hva slags kjæreste han er?

Det har ingenting med hverandre å gjøre, å det skrev jeg heller ikke. 

Skrevet

Han kan jo være det for henne. Vi alle er vel forskjellige ut ifra hvem vi er med eller hvordan man kjenner hverandre.

• Liker 1
Skrevet
Sirj skrev (6 timer siden):

Nå er vel ikke akkurat Sondre noen ridder på hvit hest, selvom det er sånn Helene fremstiller han. Er jo en grunn til at ingen fotballklubber vil ha han

Han er jo gjerne det for henne i kjæresteforholdet? Og det har jo ingenting med fotball å gjøre og om de ønsker hans ferdigheter for sin klubb….

• Liker 8
Skrevet (endret)
Sirj skrev (10 timer siden):

Hva er det du egentlig insinuerer her? Og hva har fotballjobben hans med om han er den hvite ridder for Helene? Man behøver ikke være stor menneskekjenner for å se at Sondre har gjort henne veldig godt! 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Måne, admin. 

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Nå snakker Helene om hvordan hun sliter etter forholdet med Mads. Hvordan han overøste henne med kjærlighet den ene dagen, og gjorde det slutt dagen etter. Dette skjedde flere ganger mens de var sammen. Ikke rart Helene har tatt skade av dette. Ho sier ho skjønner at Sondre aldri kommer til å gjøre det samme, men at følelsen sitter i. I mine øyne er det Mads holdt på med psykisk vold. Han er emosjonelt umoden og veldig ustabil. 

Sondre derimot er noe helt annet. En rolig og stabil type. Ikke vanskelig å se at Helene har blomstret opp etter at de ble sammen. Helene har vunnet i kjærlighet uansett. Tenk så heldig hun var da Mads forelsket seg i Stine og dumpet henne. Der og da gjennomgikk Helene en forferdelig tid. Men alt var verdt det til slutt. Hun sier jo selv at hun aldri har vært mer lykkelig enn hun er nå. Og det synes.

• Liker 4
  • Hjerte 6
Skrevet
Frøken79 skrev (2 timer siden):

Nå snakker Helene om hvordan hun sliter etter forholdet med Mads. Hvordan han overøste henne med kjærlighet den ene dagen, og gjorde det slutt dagen etter. Dette skjedde flere ganger mens de var sammen. Ikke rart Helene har tatt skade av dette. Ho sier ho skjønner at Sondre aldri kommer til å gjøre det samme, men at følelsen sitter i. I mine øyne er det Mads holdt på med psykisk vold. Han er emosjonelt umoden og veldig ustabil. 

Sondre derimot er noe helt annet. En rolig og stabil type. Ikke vanskelig å se at Helene har blomstret opp etter at de ble sammen. Helene har vunnet i kjærlighet uansett. Tenk så heldig hun var da Mads forelsket seg i Stine og dumpet henne. Der og da gjennomgikk Helene en forferdelig tid. Men alt var verdt det til slutt. Hun sier jo selv at hun aldri har vært mer lykkelig enn hun er nå. Og det synes.

Syns det blir feil å si er, da det kan skje mye med et menneske på ett år. Det er nå over et år siden det ble slutt for siste gang. Og jeg tenker at det er 2 mennesker i et forhold, så det kan like gjerne være H har vært med på å trigge han til avgjørelsen, når man ikke vet så blir det feil å legge skylden kun på 1 av 2 

• Liker 3
Skrevet
Mei88 skrev (26 minutter siden):

Syns det blir feil å si er, da det kan skje mye med et menneske på ett år. Det er nå over et år siden det ble slutt for siste gang. Og jeg tenker at det er 2 mennesker i et forhold, så det kan like gjerne være H har vært med på å trigge han til avgjørelsen, når man ikke vet så blir det feil å legge skylden kun på 1 av 2 

Veldig enig med deg. 

Og fordi M og H ikke fungerte sammen, så er det ikke dermed sagt at de er dårlige mennesker. De fungerte bare ikke som par. 

Nå er de glade på hver sin side. Synes denne shadingen H driver med er unødvendig. (Nei, ikke fan av M heller). 

• Nyttig 2
Skrevet

Ja greit å være uenig. Det er klart det er alltid minst 2 sider av en sak. 

Men nå har jeg fulgt dem på sosiale medier og ser jo hvor ulike dem er. Godt de er lykkelige på hver sin kant. 

• Liker 1
Skrevet
Mei88 skrev (3 timer siden):

Psykisk vold har ikke du hørt om skjønner jeg? 

• Nyttig 3
Skrevet
EllaSays skrev (3 timer siden):

Veldig enig med deg. 

Og fordi M og H ikke fungerte sammen, så er det ikke dermed sagt at de er dårlige mennesker. De fungerte bare ikke som par. 

Nå er de glade på hver sin side. Synes denne shadingen H driver med er unødvendig. (Nei, ikke fan av M heller). 

Akkurat denne shadingen forstår jeg godt, siden dette er et traume hun sitter med. Da hun hinta til uttoskap derimot, sytes jeg det var litt å helle bensin på et overtent bål. Det kunne hun holdt seg for god til. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

Akkurat denne shadingen forstår jeg godt, siden dette er et traume hun sitter med. Da hun hinta til uttoskap derimot, sytes jeg det var litt å helle bensin på et overtent bål. Det kunne hun holdt seg for god til. 

Sånn hinting om ting uansett hva det er er en uting, men skaper sikkert seere. Og hun har jo tatt han tilbake hver gang dette har skjedd 

• Liker 1
Skrevet
Dupers skrev (4 timer siden):

Alle har jo skjønt for lenge siden at M og S var utro. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Fenomen skrev (27 minutter siden):

Alle har jo skjønt for lenge siden at M og S var utro. 

Det er noe folk har "skjønt" ja, men H trenger fortsatt ikke helle bensin på bålet

• Liker 1
Skrevet

Synes Helene er i sin fulle rett til å snakke om traumene sine. Synes det er fint at noen tørr og sette ord på hva dette gjør med psyken i ettertid. Hun snakket om hvor viktig det var å være åpen med ny partner helt fra starten av. Synes denne praten var fin. Lite fokus på å sverte M. Fokuset lå mer på hvor viktig det var med åpenhet, og hvor fint Sondre har gjort henne trygg. 

• Liker 7
Skrevet
EllaSays skrev (9 timer siden):

Veldig enig med deg. 

Helt enig 

• Liker 1
Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

Det er noe folk har "skjønt" ja, men H trenger fortsatt ikke helle bensin på bålet

Hun har full rett til å eie og snakke om sitt liv og sine opplevelser. Når hun i tillegg ikke sier noe rett ut så ser jeg virkelig ikke problemet. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Fenomen skrev (15 minutter siden):

Hun har full rett til å eie og snakke om sitt liv og sine opplevelser. Når hun i tillegg ikke sier noe rett ut så ser jeg virkelig ikke problemet. 

Men hun bør jo si det rett ut om det faktisk skjedde, ikke drive med sånne diffuse hint som evt skaper dårlig stemning 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...