Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mai 2006 #541 Del Skrevet 7. mai 2006 Det er ingen som liker oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mai 2006 #542 Del Skrevet 7. mai 2006 Joda! De tror bare vi er overlegne.. Derfor er det ingen som tør å legge gjen synlige spor etter seg... Men vi er jo snille vi!!! og morsomme!!! og ofte i godt humør!! Er vi ikke? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #543 Del Skrevet 8. mai 2006 Jaha! Det er vi tenk! I dag har jeg og sambo vært på visning Yey! Sambo var hvertfall litt mer positiv til denne leiligheten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 8. mai 2006 #544 Del Skrevet 8. mai 2006 så gøy? Blir det budrunde nå da? Vi har vist blitt moderert litt fikk jeg melding om.. Det er nesten litt nifst synest jeg når slikt skjer.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #545 Del Skrevet 8. mai 2006 Hehe.. Det syns jeg og.. Syns jeg får litt kjeft.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #546 Del Skrevet 8. mai 2006 Ja, vi kommer nok til å by dersom vi får lån ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 8. mai 2006 #547 Del Skrevet 8. mai 2006 JUHU!! så spennendes! heldige som får noe som er deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #548 Del Skrevet 8. mai 2006 Jaa :-D Gleder meg villt i så fall :-D Kan sende deg link til leiligheten på PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #549 Del Skrevet 8. mai 2006 Du kan godt fortelle meg dine evt meninger om leiligheten her da Så slipper vi å ta det på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 8. mai 2006 #550 Del Skrevet 8. mai 2006 okey. Hand it over før jeg legger meg. Har ikke du eksamen i morgen foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #551 Del Skrevet 8. mai 2006 Nei.. Hehe.. Da hadde jeg da ikke sittet her nå! Gærning! Hehe Har eksamen på torsdag! Hvordan gikk eksamen i dag forresten!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #552 Del Skrevet 8. mai 2006 okey. Hand it over før jeg legger meg. Har ikke du eksamen i morgen foresten? ← Det er sendt for lengst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 8. mai 2006 #553 Del Skrevet 8. mai 2006 hehe.. ja jeg så det.. jeg er litt treg i avtrekkeren.. Den så jo fin ut da! original kjøkkenløsning. hehe. ganske smalt, men stuen såg stor ut til gjengjeld. Og pent bad! Det er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #554 Del Skrevet 8. mai 2006 Ja, det var litt lite kjøkken, men egentlig trenger jeg ikke større kjøkken heller.. Og stua var stor, det ene soverommet helt ok størrelse, og badet var faktisk større enn det så ut på bildet. Også var det vaskerom da, det er veldig bra, for da slipper vi å ha vaskemaskin og sånt oppe på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 8. mai 2006 #555 Del Skrevet 8. mai 2006 Ja det er en fordel!! For det har jeg og det blir bare rot av det. Ønsker meg et rom der jeg kan kaste alle skitneklærne slik at jeg slipper å ha de inn på badet mitt. Men nå går jeg og legger meg. Lykke til med eksamen. Mener du sa det er i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #556 Del Skrevet 8. mai 2006 Hehe.. Nei, det er på torsdag! Jeg skrev jo det rett over også jo, og så spurte jeg hvordan det gikk på din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 8. mai 2006 #557 Del Skrevet 8. mai 2006 Nei.. Hehe.. Da hadde jeg da ikke sittet her nå! Gærning! Hehe Har eksamen på torsdag! Hvordan gikk eksamen i dag forresten!? ← Skulle nesten tro jeg satt her med promille, jo. Jeg las bare det innlegget du skrev under dette gjen, jeg.. jaja.. Jeg hadde eksamen i dag, ja og tror nok det gikk helt greit. Samme hva magefølelsen sier så tar den feil, så jeg har skrudd av den og venter på resultatet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #558 Del Skrevet 8. mai 2006 Hehe.. Nå skulle jeg til å henvise til et innlegg, men da blir det bare tatt som personhets, så da er det hysj hysj! Du får sove godt da! Jeg skal legge meg nå straks selv, må bare lese et par sider notater først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 8. mai 2006 #559 Del Skrevet 8. mai 2006 send på PM da! Skal vedde på at jeg allerede har lest det innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #560 Del Skrevet 30. mai 2006 *Prøver å vekke denne dagboka til liv igjen* Åssen går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå