Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. mai 2006 #521 Del Skrevet 6. mai 2006 Venter på sambo jeg da.. Og burde egentlig lese litt Marx, men sitter og ser på en film (som egentlig var ganske kjedelig.. Men hva gjør man vel ikke for å ikke lese til eksamen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 6. mai 2006 #522 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg er DRITT LEI av å lese til eksamen og rett og slett slengte boka i veggen i sted.. hehe... men plukka den oppgjen og fant ut at det fortsatt går an å lese teksten like tydelig. I morgen skal jeg hjelpe til i en konfirmasjon så det blir jo litt avlastning.. mente avledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. mai 2006 #523 Del Skrevet 6. mai 2006 Hehe.. Skulle nesten ønske jeg skulle i konfirmasjon i morgen (kusina mi har, men vi er ikke invitert selv om de kom i min ), selv om jeg ikke er noe glad i sånne familiesammenkomster.. Hehe.. Da hadde jeg kommet meg litt vekk fra disse bøkene.. Føler liksom ikke at jeg kan ta meg fri en dag (bare 4 dager igjen å lese) når det ikke er noe spesielt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 6. mai 2006 #524 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg har eksamen på mandag Så jeg har et par timer med konfirmasjon og så et par timer med lesing og så må jeg tømme hodet litt de siste timene. Så er det på igjen med ny eksamen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 6. mai 2006 #525 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Trodde her var en smilies for men det er visst Endret 6. mai 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. mai 2006 #526 Del Skrevet 6. mai 2006 Heheh.. Jeg trodde også den het Off.. Har denne eksamenen jeg da (stoooor eksamen) og en muntlig eksamen 1 juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mai 2006 #527 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva skjedde med den tråden i går? Ble det så galt at den ble slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mai 2006 #528 Del Skrevet 7. mai 2006 Vet ikke? Hvis den ikke ligger der ble den vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mai 2006 #529 Del Skrevet 7. mai 2006 Jepp, den er visst slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mai 2006 #530 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Gøy i konfirmasjon i dag? hehe Endret 8. mai 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mai 2006 #531 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Kjempegøy!! Men fikk jo skryt og slikt da.. haha.. jeg suger til meg de komplimentene jeg får! Mett i magen ble jeg også Endret 7. mai 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mai 2006 #532 Del Skrevet 7. mai 2006 Jøss så mange som var innom boka vår nå da!!! Skal vi lage litt skøy eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mai 2006 #533 Del Skrevet 7. mai 2006 Nå forsvant nesten alle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mai 2006 #534 Del Skrevet 7. mai 2006 til alle!! Synd det bare er oss her nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mai 2006 #535 Del Skrevet 7. mai 2006 schåll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mai 2006 #536 Del Skrevet 7. mai 2006 Schkååååål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mai 2006 #537 Del Skrevet 7. mai 2006 YEEEEEEEEAAAAAAAAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mai 2006 #538 Del Skrevet 7. mai 2006 Æsj, nå må jeg legge meg.. Skal tidlig opp på skolen i morgen! Snakkes snuppa! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mai 2006 #539 Del Skrevet 7. mai 2006 æsj! Akkurat nå som det ble gøy her, da! Jaja.. natta! Jeg må vel legge meg selv. Eksamen i morra... hadde bare litt avkobling på nettet før jeg legger meg Schnakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mai 2006 #540 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) DET ER LOV FOR ANDRE BRUKERE Å SKRIVER HER OGSÅ, ALTSÅ! vI SER DERE NOK!! Endret 7. mai 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå