Gå til innhold

Samtaler i natten!

Gjest Bøllefrøet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Nei bare det at du skrev tingeling og blinkefjes etterpå. Har en annen som kaller meg det og begynte å lure på om du hadde fått snurten i det. Ikke at det er noe farlig og det skulle uhorvelig mange tilfeldigheter til før du liksom skulle vite det ;)

Hatt en fin helg? Kjekt i familieselskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hehe.. Nei, kjenner nok ikke den personen :ler: Var bare fordi du skrev "Scherra" ;)

Var greit i familieselskap.. Sambo ble litt full, og et par stk i slutten av 30-åra ble driiiita :ler: Og den familien er ikke helt normale edru heller, for å si det sånn.. De skal kødde heeeele tiden :ler: Det ble egentlig litt slitsomt etterhvert.. Hehe..

Skjedde det noe gøy på byen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hehe ;) Sambo fikk heldigvis jobb litt lenger da (Han er bare engasjert enda), der han jobber gikk nemlig med underskudd, så det kunne hende han hadde mistet jobben, men nå er han hvertfall engasjert i 6 mnd til, og det er jeg glad for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Ang at han bare er engasjert mener du? Regner med at det skal gå bra å få lån hvertfall, og hvis han mister jobben så bør det ikke være så vanskelig å få en ny jobb ganske raskt heller, for det er en god del jobber rundt her som han er kvalifisert til, og de trenger alltid folk i det yrket :) Dessuten er det jo ikke akkurat store lånet vi skal ta opp heller da (rundt 800 000) :)

Jeg likte den leiligheten vi var og så på sist, men sambo likte den ikke like godt. Det var for mye å gjøre der i følge han, han vil bare ha en leilighet vi kan flytte rett inn i og bo i i mange år uten å gjøre noen ting. Det er bare det at vi ikke kan forvente så mye. Det er ikke mye rundt her til den prisen. Dessuten er han jo så sær og ikke vil flytte til en annen by. De fleste leiligheter som er til den prisen her (hvis de ikke trengs og pusses opp) er blokkleiligheter på rundt 45kvm, og da har man jo også i tillegg fellesgjelda som gjør det dyrere. Jeg syns ikke vi kan flytte til en leilighet som kun er 45kvm, det blir for lite til to personer. Dessuten vil jeg ikke bo i blokk (jeg vil at kattene skal få lov til å være ute for første gang i sitt liv ;)), og vi trenger mer enn et soverom (vi trenger et kontor der jeg kan sitte med skolearbeid, hvis ikke ender det bare med at jeg må "hive han ut" når jeg skal lese fordi jeg ikke orker å sitte i senga og lese :ler: Og hvis vi får barn etterhvert så er det jo greit å ha et soverom til barnet, sånn at vi ikke MÅ flytte hvis jeg blir gravid). Det har endt med at det har blitt noen småkrangler ut av det da, fordi han godt kan bo i blokk med kun et soverom, mens jeg ikke vil det :ler: Men det ordner seg nok :) (Oij, dette ble langt jo ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss!! Det der var vel det lengste innlegget i boka vår til nå :ler:

Men bare få det ut!! :) Hehe... Det ordner seg nok skal du se! Han må bare finne ut at han må senke kravene sine litt ;) Kan ta litt tid siden han er mann, men den som venter på noe godt, venter ikke..osv..

Men nå er det sent for meg. Tror jeg stikker og legger meg litt! Vi snakkes. Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Jeg er enig med sambo da, at det var mye som måtte gjøres med den leiligheten vi så på i helga. Men det var ikke noen ting som måtte nødvendigvis gjøres NÅ.. Men det var et oppussingsobjekt ja..

-Kjøkkeninnredningen måtte byttes.

-Gulvet på badet måtte byttes.

-Inngangsdøren måtte byttes.

-Huset måtte etterhvert males (var delvis malt).

-Parketten måtte pusses og lakkes om.

-Noen av vinduene måtte byttes.

+ noen småting som ikke er så viktige.

Men det positive var:

-Stor hage, terasse.

-Garasje.

-Lå ikke rett ved veien (bra for kattene).

-Nært butikk osv.

-Masse boder og loft til å lagre ting.

-Stor stue.

-Tre soverom.

-Grei størrelse på kjøkkenet.

-Det var stort nok for oss til at vi kunne bo der i mange år framover (75kvm).

Endret av *MissA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Jøss!! Det der var vel det lengste innlegget i boka vår til nå :ler:

Men bare få det ut!! :) Hehe... Det ordner seg nok skal du se! Han må bare finne ut at han må senke kravene sine litt ;)  Kan ta litt tid siden han er mann, men den som venter på noe godt, venter ikke..osv..

Men nå er det sent for meg. Tror jeg stikker og legger meg litt! Vi snakkes. Sov godt!

Hehe.. Må få ut litt frustrasjon ja.. Prøver å få han til å senke kravene litt ja, men det er ikke så lett skal jeg si deg :ler: Vet vi kunne få masse hjelp til oppussing, så han måtte ikke gjort alt selv heller (Har en familie som er veldig glad i sånt) :ler: Men men.. Fikk overbevist han om å få katter, så da får jeg kanskje overbevist han om dette også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Jeg vet ikke helt jeg, jeg skal ikke legge meg snart hvertfall :ler: Hvis ingen andre enn marta holder meg med selskap her i natt (hun har jo lagt seg) så blir det nok ikke akkurat så mye action i denne tråden i hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såkoselig med litt nye folk her inne , da! :vinke:

Og så var det noen som holdt deg med selskap mens jeg sov. :)

*gjøre ferdig oppgaven min*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...