Gå til innhold

Samtaler i natten!

Gjest Bøllefrøet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet

Jeg har hørt om den ja :)

Bruker den nye rosa serien fra L'Oreal (etter mye å ha hørt mye skryt om den her på KG) som jeg har hørt skal være ganske lik den serien der faktisk :) Før brukte jeg Redken Curls (eller hva den het), men var ikke helt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert. Men jeg vet ikke om jeg har vert inne på ti på topp listen. har ikke sett etter heller de siste dagene.

*går og ser nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke så mye. Var så vidt innom skolen, men fikk så lav selvtillit at jeg og noen klassevenner tok at par studiepoeng i kafe i stedet. Jeg har allerede 15 stp. i kantine. Vurderer og ta 15 til sånn på sparket dette semesteret også. :sjarmor:

Endret av marta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Nei ikke så mye. Var så vidt innom skolen, men fikk så lav selvtillit at jeg og noen klassevenner tok at par studiepoeng i kafe i stedet. Jeg har allerede 15 stp. i kantine. Vurderer og ta 15 til sånn på sparket dette semesteret også.  :sjarmor:

:ler:

Man må kose seg litt også da :)

Flørta noe mer i dag da ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida. Ikke med han.

Har ikke flørta noe mer med han siden i går. Tror jeg ser hvordan det ligger an til helgen og så tar jeg derifra. *legger en slagplan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Neida. Ikke med han.

Har ikke flørta noe mer med han siden i går. Tror jeg ser hvordan det ligger an til helgen og så tar jeg derifra. *legger en slagplan*

Hehe.. *krysser fingrene og tærne for deg* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig tærne! Det er viktig! :ler:

Så nå må jeg på polet og handle litt leskedrikk til helgen. Noen bra viner og anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...