Gå til innhold

Samtaler i natten!

Gjest Bøllefrøet

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Har ingen vegg å henge den på.  :cry:

Føler liksom ikke at jeg kan ta meg til rette opp på veggene til husvertene.. :ler:

Men EN dag skal jeg også ha TV2!!

Kjøp deg egen leilighet ;)

Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PENGER VOKSER IKKE PÅ TRÆR!! Men jeg satser på at når jeg er ferdig utdannet, så får jeg meg noe som er mitt. Måte på hvor lenge jeg kan bo ned i kjeller også, da. Selv om det er en forholdsvis flott leilighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en ting. Hvordan kan man sitere fra flere innlegg samtidig?

Har aldri fått det til. Mistenger at det har noe med "siter+" knappen, men får den ikke til å funke. Sikkert jeg som gjør noe galt, men jeg vet ikke hva.

Såg du denne. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
PENGER VOKSER IKKE PÅ TRÆR!! Men jeg satser på at når jeg er ferdig utdannet, så får jeg meg noe som er mitt. Måte på hvor lenge jeg kan bo ned i kjeller også, da. Selv om det er en forholdsvis flott leilighet.  :)

Bor i kjeller vi også.. Masse edderkopper og andre kryp her om sommeren :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Det er noe med siter+, men jeg husker ærlig talt ikke åssen det funket.. Har lest det en gang..

Tenkte på det i sted jeg også, at jeg lurte på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe med siter+, men jeg husker ærlig talt ikke åssen det funket.. Har lest det en gang..

Tenkte på det i sted jeg også, at jeg lurte på det.

Jeg skal se om jeg finner det ut.

*lage en ny tråd et annet sted*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Ja jeg vet akkurat hva du mener! :redd:  *grøss*

Redd for edderkopper du og? Hehe.. *grøss*

Det er noe av det verste jeg vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig, du bruker Siter + knappen, velger de innleggene du vil sitere og så bruker du skriv svar knappen, da ligger siteringene der

Remyline Moderator

Her brukte jeg kopier og lim inn funksjonen, men svaret er hentet fra denne linken i tilfelle copyright ;)

Endret av marta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Jeg var ikke på Kvinneguiden i hele går.. Ny rekord! :ler: (Egentlig ikke, men føles sånn.. Hehe..)

Var først hos tannlegen, så dro jeg hjem til mamma og sov der i noen timer, for orket ikke dra helt hjem, skulle egentlig vaske hos grandtanta mi, men følte meg ikke helt pigg så utsatte det til i morgen. Så henta jeg sambo på jobb, og så dro vi til byen med en kamerat av han. På kvelden var vi på fest hos en annen kamerat av han. Var egentlig litt kjipt siden jeg ikke drakk (jeg kjørte..).

Har du gjort noe spennende i dag eller i går da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ikke her i går kveld selv. Jeg fyrte slik i peisen min at jeg sovna :frustrert: en hel kveld rett i dass for å si det slik.. :ler:

I dag har det heller ikke skjedd noe spennendes. Har handla litt , men det er jo ikke så mye å skrive hjem om :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo foresten! Jeg klipte meg i går! Juhu! Men jeg liker ikke nyklipt hår. Jeg ser så teit ut etter at frisøren har styla det. Slik er det hver gang, så jeg vasker håret og fikser det selv etterpå. Men det blir aldri bra før etter noen dager :ler:

Det var ting som har hendt i mitt liv..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...